Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin lihava on ruma?

Vierailija
30.05.2014 |

Eikä enää vain pikkuisen pullea ja silti ok?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/14 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aina on av mamman vastaus. Mitä sitä edes kysymään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minne läski kerääntyy. Joillakin kauniisti ja kurvikkasti. Mulle vaan perseeseen ja reisiin ja vatsaan. Silti minitissit. Joten ei kiitos läskillä mun kohdalla!

Vierailija
4/14 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymys: Milloin laiha on ruma?

Mun mielestä raja menee ehkä siinä, ettei näytä enää missään määrin terveeltä eikä hyvinvoivalta. Vaan jokainen voi omin silminkin nähdä ettei ihminen ole enää määriteltävissä edes lihavaksi, tai laihaksi, vaan hän on lähinnä sairas.

Lihavuuden suhteen; varmaan sellainen lihavuus ettei ihminen pysty liikkumaan normaalisti, ei kävelemään edes 200 metriä, ei mahdu normaaleihin tuoleihin eikä sänkyihin.

Suomessakin alkaa muuten olla tällaisia. Yli 150 kg naisia ja yli 200 kg miehiä.

Ei hyvä juttu.

Vierailija
5/14 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava on ruma ollessaan lihava.

Vierailija
6/14 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ketju on turha?

Vierailija
7/14 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamman mielestä vain hän itse alipainoisena on kaunis, kaikki muut ovat rumia, painoivat he paljon tai vähän.

Vierailija
8/14 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Ihan aina.

Vierailija
9/14 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 80 kiloa ylittyy

Vierailija
10/14 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkee että ihmisellä ei ole hyvä olla niin silloin ei ole kaunis olkoon paino mikä tahansa.

Vierailija
11/14 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mielestä ainakin maailman lihavin mies Manuel Uribe oli kaunis kasvoiltaan ja muutenkin ihana, positiivinen ja huumorintajuinen ihminen. Hänestä tuli muutama kk sitten tv-dokkari, oli silloin menossa naimisiin.

Ehti ilmeisesti olla 8 v naimisissa ja kun äsken googlasin, oli kuollut ihan äskettäin, vain neljä päivää sitten 48- vuotiaana.

Olen iloinen siitä, että myös hän sai kokea elämässään onnea ja iloa.

Vierailija
12/14 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Tykkään ylipainoisista tytöistä. Nainen voi olla lihava ainakin kahdella eri tavalla. Söpö pullukka tai karmea läski. Nämä kaksi erottuu toisistaan ainakin asenteellaan!

Söpö pullukka pitää itsestään huolta. On kauniisti pukeutunut, siisti ja puhdas. Luonteeltaan iloinen ja avoin. 

Karmealla läskillä on vihamielinen asenne. Pukeutuu telttoihin ja crokseihin -kesät talvet. Mustia karvoja kasvaa naamassa ja varmaan muuallakin... Hygieniasta huolehtiminen on niin ja näin, puhumattakaan ehostuksesta.

Minulla on maailman suloisin lyllerö tyttöystävänä. Tänään juuri ihailin hänen hyllyvää peppuaan, kun se tarmokkaasti keikkui edessäni kiivetessämme liukuportaita Kampissa. Saatoin hänet iltavuoroon, enkä malttaisi odottaa että hän saapuu kotiin.

Vierailija
13/14 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas kurvikas pullukka vs sairaalloisen lihava ja muodoton läski. Pullukka voi vielä korostaa kurvejaan, sairaalloisen lihavan päällä kaikki näyttää teltalta. 

Vierailija
14/14 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysiä idiootteja taas kommentoimassa!