Seksikumppaneidesi määrä?
Tuli tuosta toisesta topikista mieleen tämä kysymys. Minulla n. 40 kpl ehkä hieman vähemmän.
Kommentit (21)
3
se ensimmäinen, sitten aviomies 22 v ajan, ja viimeisimpänä uusi miesystävä, jonka kanssa olen seurustellut vuoden.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 19:37"]Yhden kanssa yhdynnässä. Muuta seksiä muutaman kanssa.
[/quote]
Sama, muutaman ollessa 2. Noloa on joo. N34
En tiedä tarkkaan, varmasn jotain 40? Siis kuka oikeesti laskee niitä? Kerran olin kolmen miehen kanssa yhtä aikaa... Kivaa oli!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 10:19"]
En tiedä tarkkaan, varmasn jotain 40? Siis kuka oikeesti laskee niitä? Kerran olin kolmen miehen kanssa yhtä aikaa... Kivaa oli!
[/quote]
Ei varmaan tossa vaiheessa kukaan enää laskekkaan jos on haarat auki joka suuntaan. Normaalisti pystyy yhdellä tai kahdella kädellä laskemaan.
4
En kestäisi itseäni jos oisin niin vosu etten pystyisi laskemaan. Näistä kaikista tiedän koko nimet ja syntymäajatkin.
Mulla 7. Miksi joku alapeukuttaa näitä? :) Tässähän vastataan vai Ap:n kysymykseen..
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 10:19"]
[/quote]
Ei varmaan tossa vaiheessa kukaan enää laskekkaan jos on haarat auki joka suuntaan. Normaalisti pystyy yhdellä tai kahdella kädellä laskemaan.
[/quote]
No en todellakaan oo haarat auki joka suuntaan. En edes tykkää lähetyssaarnaajasta. Takaa päin on paras.
Onpa täällä irstaita jakareita mukana...
Yhden kanssa yhdynnässä. Muuta seksiä muutaman kanssa.