Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kännykkä 10-vuotiaalle?

Vierailija
30.05.2014 |

Isovanhemmat lupasivat tytölle uuden kännykän palkinnoksi todella hienosta koulumenestyksestä. Mutta mikä luuri valitaan, suositele ja perustele!

Raha ei ratkaise, mutta en ihan periaatteestakaan haluaisi hankkia iPhone5 -luuria tuonikäiselle. Olisi tytön unelma, mutta minusta väärä statussymboli kaveripiirissä. Äh.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 08:14"]Akunkesto ei ol mitenkään paras, mutta itse mielummin tingin siitä kuin laadusta ja nopeudesta.
[/quote]

Eli ei haittaa jos 10v kännystä on akku loppu vähän väliä, kunhan angry birds pyörii hyvin?

Lapsen kännyssä minä arvostan juuri akun kestoa, lapset kun eivät aina muista ladata akkua kun mahdollista.
[/quote]

Kaikista puhelimista loppuu akku vähän väliä. Outoa, jos et tätä tiennyt.
Mutta joo, siis pointtini oli että ostan mielummin ok akunkestolla ja muuten todella monipuolisen ja hyvän puhelimen kuin todella hyvällä akunkestolla ja muuten kaikki on vähän sinnepäin.

Vierailija
2/38 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

suosittelen LG:tä ja Samsungia. Esim. itselläni oli LG e-400 joka pelasi mainiosti ja pelaa vieläkin :) ja sopii tosi hyvin tuonikäiselle. Samsugista voin suositella jotain galaxy mallia. Iphonea ei tuonikäiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla kolmella lapsella (ikä 10 vuoden molemmin puolin) on Samsung Galaxy Trend. Hyvä ja edullinen älypuhelin, ei ole mennyt rikki edes kovassa käytössä.

Vierailija
4/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa hankkia samsung galaxy j1 se on juuru sopiva tuon ikäisille

Vierailija
5/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia 3210 on hyvä.

Vierailija
6/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motorola moto g. Ylivoimainen 200 hintaluokassaan.

Vierailija
7/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiaan ei saakaikkea kivaa niinkuin androidiin. Moto g on paras.

Vierailija
8/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen it-alan ammattilainen, ja käytän Motorola moto G:ta(2014) ja tämä on todella laadukas puhelin hintaluokkaansa nähden. Olen todella huolimaton puhelimien kanssa, mutta tämä kestää todella hyvin. Hyvä akunkesto on myös plussaa.

Vierailija
9/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää Samsung trendit on aika hyviä nuorille ja taitaa kestääkin aika paljon paremmin tiputuksia kuin iphonet

Vierailija
10/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse juuri uuden puhelimen ja valinta osui Samsung Galaxy J5 puhelimeen. Alle 200€, toistaiseksi tyytyväinen. Tosin aika suuri puhelin.

Vierailija
11/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung ace 4 on toiminut hyvin. Itse maksoin siitä 100€, mutta hintaa on taidettu nostaa sen jälkee.

Vierailija
12/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata samsungia, ainakaan vanhempia malleja. Ei kestä kun vuoden, sit pimahtaa.
Sony on hyvä, saa kaikenhintaisia ja niissä on hyvä akunkesto.

Vierailija
13/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 08:01"]Ei kannata samsungia, ainakaan vanhempia malleja. Ei kestä kun vuoden, sit pimahtaa.
[/quote]

Meillä on Samsung Galaxy Trend jo neljättä, ellei viidettä vuotta käytössä, ilman ongelmia. Siirtyi jo isoveljeltä pikkusiskolle joten en voi olla samaa mieltä kestävyydestä.

Vierailija
14/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 08:04"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 08:01"]Ei kannata samsungia, ainakaan vanhempia malleja. Ei kestä kun vuoden, sit pimahtaa.
[/quote]

Meillä on Samsung Galaxy Trend jo neljättä, ellei viidettä vuotta käytössä, ilman ongelmia. Siirtyi jo isoveljeltä pikkusiskolle joten en voi olla samaa mieltä kestävyydestä.
[/quote]

Nojoo, kyllä näitä on. Yleisestikin samsungeissa on huonompi akunkesto, ja rupee aika nopeasti lagaamaan. Meillä ollut kolme trend plussaa, kaikilla lapsilla. Ei kohdellut huonosti vaan ihan yksinkertaisesti ei enää kestänyt.

Vierailija
15/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 16:46"]

Mammat täällä tajoaa ap:lle ikivanhoja puhelimia, joita ei edes saa enää ostettua :))

[/quote]

Aika turha ehdotella mitään vanhoja malleja, kun ei niitä ole enää oikein saatavilla. Hyvällä tuurilla voi saada halvalla poistuvan mallin, mutta vertailussa joku uusi malli on teknisiltä ominaisuuksiltaan parempi ja jopa halvempi ja siihen saa jatkossa myös päivityksiä. Poistuvan mallin päivitystuki todennäköisesti loppuu ihan just.

Vierailija
16/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 16:16"]

Lumia 520 tai Trend tai Trend plus. Kaikki nuo ovat hyviö puhelimia satasen hintaluokassa :) 

[/quote]

Taitaa olla enää Trend2 saatavilla..... Tuliterä Galaxy J1 on parempi ja samassa hintaluokassa.

Vierailija
17/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan kamala mut en halua ostaa lapselleni mitään puhelinta millä pääsee nettiin. Mun mielestä lasten pitäis leikkia vielä ilman niitä puhelimia... Tytöllä on vanha samsung jolla voi vaan soittaa ja laittaa tekstiviestiä.

Vierailija
18/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 16:20"]

Alle 200 hintaluokassa osta ehdottomasti Lumia! Sitä korkeammassa LG tai HTC (android). Ei iPhonet ole mitenkään ylivoimaisia verrattuna muihin luureihin. Korkea hinta antaa vaan mielikuvan sen "ylivoimaisuudesta".

[/quote]

IPhonethan ovat paperilla katsottuna surkeita teknisiltä ominaisuuksiltaan muihin kärkimerkkieihin verrattuna. IPhonen etu on helppo käyttöliittymä ja joka on siihen tottunut, ei oikein enää muita huoli.

Vierailija
19/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 07:56"]

Samsung ace 4 on toiminut hyvin. Itse maksoin siitä 100€, mutta hintaa on taidettu nostaa sen jälkee.

[/quote]

Sonerakaupassa näytti olevan 99€, toinen juttu että saako sitä enää.

Vierailija
20/38 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en suosittele noita trendejä. Sony on ihan ok. Lumiakin menee, jos tykkää käyttöjärjestelmästä. Itse olen iphonen kannalla, nopea, kivannnäköinen, kuorilla ei oo meijän muksuilla mennyt rikki vaikka tippui yläsängystä. Akunkesto ei ol mitenkään paras, mutta itse mielummin tingin siitä kuin laadusta ja nopeudesta. Sonya minäkin kannatan, jos ei iphone käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä