Lastensuojelu on Suomen syöpä
Lapsia otetaan huostaan täysin asiallisilta vanhemmilta ilman mitään syytä. Sossutantat ovat katkeria ja kiusaavat tavallisia ihmisiä. Nämä väärin käytökset pitäisi viedä Korkeimpaan Oikeuteen.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle sossutantat ovat katkeria?
Sossutantta on katkera nuorille naisille joilla miehiä riittää ja lapsia syntyy.
Minulla esim on ollut lukemattomia miehiä ja neljä lasta olen saanut. Vientiä siis riittää toisin kuin katkerilla sossutantoilla ;)
Onko jokaisella lapsella eri isä?
Mitä v i t t u a se sinulle kuuluu? Sanotaanko näin että vientiä on ollut ja olen saanut aina häippäiseen k u s i p ä ä n tilalle uuden miehen.
Eli et ole pystynyt saamaan ketään kunnollista miestä, joka pysyisi kanssasi. Olet vain onnistunut aina korvaamaan yhden luuserin toisella. Jee, olenpa kateellinen sinulle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sossutantta on katkera nuorille naisille joilla miehiä riittää ja lapsia syntyy.
Minulla esim on ollut lukemattomia miehiä ja neljä lasta olen saanut. Vientiä siis riittää toisin kuin katkerilla sossutantoilla ;)
Mitä v i t t u a se sinulle kuuluu? Sanotaanko näin että vientiä on ollut ja olen saanut aina häippäiseen k u s i p ä ä n tilalle uuden miehen.
Eli et ole pystynyt saamaan ketään kunnollista miestä, joka pysyisi kanssasi. Olet vain onnistunut aina korvaamaan yhden luuserin toisella. Jee, olenpa kateellinen sinulle...
Sossutanttako se siellä? Et ole tainnut saada kunnolla munaa koskaan ja sekös harmittaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemusta vain hyvin järkevistä, ymmärtäväisistä ja auttavaisista lastensuojelun työntekijöistä. Eivätkä ole ilmoituksista huolimatta minua alkaneet kiusaamaan kun kaikki on hyvin. Jos joku tekisi ilmoituksen, uskaltaisim päästää lastensuojelun kotiini ihan milloin vaan - he on oikeasti nähneet pahempaa vaikka minulla olisi joskus matot rutussa.
Sitten olen kuullut tosi erikoisia tarinoita siitä, miten joku ihminen on joutunut lastensuojelun uhriksi. Yksi tällainen ihminen ei voinut ymmärtää miksi häntä kiusataan, mutta sen vähän aikaa mitä olin hänen kanssaan tekemisissä hän oli turhaan väkivaltainen eläimiä kohtaan, yritti ripustautua minuun sekä perheeseeni ja kertoi minulle miten on netissä rakastunut ihanaan mieheen - miten minä pystyin kertomaan hänelle, että hän on nyt langennut nigerialaiskirjeiseen eikä sitä miestä ole olemassa?
Tälläkin ihmisellä oli moni asia hyvin, mutta ei hänestä olisi lapsia hoitamaan.
Teithän eläinsuojeluilmoituksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemusta vain hyvin järkevistä, ymmärtäväisistä ja auttavaisista lastensuojelun työntekijöistä. Eivätkä ole ilmoituksista huolimatta minua alkaneet kiusaamaan kun kaikki on hyvin. Jos joku tekisi ilmoituksen, uskaltaisim päästää lastensuojelun kotiini ihan milloin vaan - he on oikeasti nähneet pahempaa vaikka minulla olisi joskus matot rutussa.
Sitten olen kuullut tosi erikoisia tarinoita siitä, miten joku ihminen on joutunut lastensuojelun uhriksi. Yksi tällainen ihminen ei voinut ymmärtää miksi häntä kiusataan, mutta sen vähän aikaa mitä olin hänen kanssaan tekemisissä hän oli turhaan väkivaltainen eläimiä kohtaan, yritti ripustautua minuun sekä perheeseeni ja kertoi minulle miten on netissä rakastunut ihanaan mieheen - miten minä pystyin kertomaan hänelle, että hän on nyt langennut nigerialaiskirjeiseen eikä sitä miestä ole olemassa?
Tälläkin ihmisellä oli moni asia hyvin, mutta ei hänestä olisi lapsia hoitamaan.
En, koska se oli väkivaltainen minun eläimiä kohtaan, minun kotona, kun minä näin.
Ei tullut enää toiste. Ei vaikka miten ois halunnut olla osa meidän perheen elämää.
Olemme sosiaalityöntekijöitä, emme sossutanttoja :) tahallinen halveksiva kielenkäyttö kertoo enemmän sinusta ihmisenä kuin tekstisi kohteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sossutanttako se siellä? Et ole tainnut saada kunnolla munaa koskaan ja sekös harmittaa ;)
Trolli ☝🏽
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojelun sossun kuuluisi pitää lastensuojelulasten puolta, mutta todellisuudessa suojelevat vain lastensuojelulaitoksia.
Teinilä lastenkodissa(Siipi-osasto) nuoren käsi loukkaantui, kun nuorta jouduttiin raahaamaan pesuhuoneeseen. Lastenkoti peitteli tapahtunutta ja syytti asiasta nuoren vanhempaa!
Lassilan toimipisteen sossu asettui suojelemaan nuoren sijasta Teinilän lastenkotia.
Tyypillinen esimerkki lastensuojelun mädäntyneisyydestä ja korruptiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli ☝🏽
Sossutanttaa harmittaa kun oma ”mies” on joku hienohelma nysäkulli joka ei osaa edes panna. Jos siis miestä edes on. Sossut on trolleja.
Huostaanotto sen sen verta kallis operaatio että aivan varmasti se on viimesijaisin vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska se oli väkivaltainen minun eläimiä kohtaan, minun kotona, kun minä näin.
Ei tullut enää toiste. Ei vaikka miten ois halunnut olla osa meidän perheen elämää.
Ja voitte miettiä mitä muuta ihminen tekee jos se tosi herkällä kynnyksellä on eläimiä kohtaan väkivaltainen. Ja miten se reagoi kun lapsi tai eläin ottaa oikeasti hermoon. Oli joutunut lopettamaan eläimiä "luonnevian" takia.
Minun kotona minun eläinten ei tarvitse kokea väkivaltaa (ja ne on siks tosi helppoja eläimiä). Myöskään minun tai lasten ei tarvitse katsella kun lemmikkejä kiusataan.
Vierailija kirjoitti:
Huostaanotto sen sen verta kallis operaatio että aivan varmasti se on viimesijaisin vaihtoehto
Jep. Ja kun vielä nykyään suositaan sukulaissijoituksia, jos mahdollista, niin vielä kalliimpaa kuin, että sijoitettaisiin jo olemassa oleviin sijaisperheisiin tai laitoksiin.
Itse kyllä pakko sanoa, että Eerikan jälkeen tehnyt toimenpiteet on kehittänyt lastensuojelua huomattavasti. Ainakin meilläpäin. Hiton surullista, että yhden lapsen pitänyt kärsiä ja kuolla, että asiat muuttuivat.
En vain ymmärrä, miksi lastensuojeluilmoitukseen suhtaudutaan kuin mörköön. Jos itse olet asiallinen, eikä huolta ole, ei vaikuta mitenkään. Nämä ihmiset ketkä panikoivat siitä, tuntuvat olevan niitä ketkä sitten tarvitsevatkin apua.
Lasun asiakkaat eivät osaa edes yhdyssanoja.
Weetee haisee kilometrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
Itseä naurattaa tälläiset aloitukset..
Lähipiirissä ne ihmiset ketkä haukkuu ja pitää lasuja uhkana, on niitä, ketkä lastensuojelua kaipaavat eniten. Tai siis heidän lapset. Omassa toiminnassa ei nähdä mitään väärää, esim. lapsi lukittu kylmään saunaan yöksi alusvaatteisillaan rangaistuksena, ei ruokaa, jätetty yksin kotiin jne. Luojan kiitos, tähän puuttui lastensuojelu välittömästi ja asiallisesti. Äidille kun on tärkeämpää pirin ja muiden päihteiden käyttö kuin omat lapsensa, vaikka ei kuulemma ole päihdeongelmaa ja ihan hyvin voisi lapset tulla kotiin. Lastensuojelu on kuulemma tässäkin tapauksessa tehnyt väärin jnejne.
On tarjottu tukihenkilöä, katkoa, päihdekuntoutusta, asuntoa jnejneje, mutta "mItÄäN aPuA sAa SoSsUiLtA".
Melkoinen provo. Etkö tiedä, mihin lastensuojelun aika menee? Se menee aiheettomien huoli-ilmoitusten käsittelyyn. Niihin kun pitää aina reagoida ja se tarkoittaa kahden sosiaalitädin vierailua lapsen kodissa. Järjettömän kallis systeemi ja joutaisi jo uudistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirissä ne ihmiset ketkä haukkuu ja pitää lasuja uhkana, on niitä, ketkä lastensuojelua kaipaavat eniten. Tai siis heidän lapset. Omassa toiminnassa ei nähdä mitään väärää, esim. lapsi lukittu kylmään saunaan yöksi alusvaatteisillaan rangaistuksena, ei ruokaa, jätetty yksin kotiin jne. Luojan kiitos, tähän puuttui lastensuojelu välittömästi ja asiallisesti. Äidille kun on tärkeämpää pirin ja muiden päihteiden käyttö kuin omat lapsensa, vaikka ei kuulemma ole päihdeongelmaa ja ihan hyvin voisi lapset tulla kotiin. Lastensuojelu on kuulemma tässäkin tapauksessa tehnyt väärin jnejne.
On tarjottu tukihenkilöä, katkoa, päihdekuntoutusta, asuntoa jnejneje, mutta "mItÄäN aPuA sAa SoSsUiLtA".
Melkoinen provo. Etkö tiedä, mihin lastensuojelun aika menee? Se menee aiheettomien huoli-ilmoitusten käsittelyyn. Niihin kun pitää aina reagoida ja se tarkoittaa kahden sosiaalitädin vierailua lapsen kodissa. Järjettömän kallis systeemi ja joutaisi jo uudistaa.
Ei ne aina edes käy kotona. Itse sanoin että lupaan soittaa kyllä jos tarvitsen apua ja asia jäi siihen
Juu, sossutädithän niin nauttivat siitä, että nämä vanhemmat uhkaavat heidän ja heidän perheensä henkeä ja joutuvat tälläisten ihmisten kanssa olemaan jatkuvasti töissä. Nämä niin ihanat ja täysin "syyttömät" vanhemmat etsivät jopa heidän kotiosoitteensa ja tulevat sinne uhkailemaan niin, että sossutädit joutuvat laittamaan kaikki tietonsa salaisiksi.
Kyllä, he niin ehdottomasti tekevät tätä tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Sossujen mainoskampanja näemmä jyllää. Hävetkää sossutantat!
Mikä ihmistä vaivaa? Menehän vaikka ulos haukkaamaan happea.
Tulkaapa Arvon Naantalin lastensuojelua seuraamaan joksikin aikaa.
Paapotaan sellaisia perheitä, jotka hyppivät niinkuin sossu sanoo, mutta sitten on perheitä joita kohdellaan huonommin (ja todennäköisesti siksi, että perusasiat ovat kunnossa ja ärähdät siksi, että miksi siis EI OLE syytä ponpottaa sinne sun tänne).
Näin se ainakin täällä menee, eli todella upeaa Suomi! Pitäisikö seuraavaksi järjestää sellainen kamppanja kuin, Suomen perheet tasa-arvoisiksi? Olisi nimittäin syytä. Toiset saa enemmän kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin provo, mutta onneksi lapset tällä hetkellä turvassa.
Lastensuojelun aika menee pääasiassa yhteistyökyvyttömien "vanhempien" kanssa asioiden setvimisiin turhien lastensuojeluilmoitusten lisäksi. Näiden niin kutsuttujen vanhempien mielestä jokainen lastensuojeluilmoitus on turha, vaikka lapsella ei ole ruokaa tai itse vetää yliannostuksen niin, että joutuu sairaalaan moneksi päiväksi.
Veikkaan, että itse kuulut näihin niin kutsuttuihin vanhempiin, jotka ei ymmärrä vanhemmuudesta mitään. Pelkkä synnytys tai sperman luovutus ei tee kenestäkään vanhempaa.
Nämä rikokset on tuotava päivänvaloon.