Mitä vikaa on Kiitoshupparissa ja Leijona-riipuksessa?
Kommentit (62)
Ongelmana on se ryhmä, joka niitä pitää.
Olen kiitollinen isänmaastani ja sitä puolustaneista, nämä hupparityypit ovat sitten jotain muuta.
Jos olisin rikas, vois järjestää sellaisia juhlia, että hommais kaikille "Kiitoshupparit" ja "Leijonakorut" - ois tosi hauskaa.
- Vanha kaverini jolla oli opsikelija-akoina tosirikkaitta kavereita Yhdysvalloissa kertoi, että rikkaat pennut menevät joihinkin halpismyymälöihin, ostavat white trash -ruuat ja kledjut, pitävät billeitä ja nauravat kippurassa.
Käy kysymässä Helsingin Kalliossa.
Vierailija kirjoitti:
Ne nyt vaan sattuu olemaan tietyn ryhmän tunnusomainen vaatetus.
Tarkoitat varmaan meitä keski-ikäisiä vihreitä mummeleita? Meillä kaikilla kolmella kaveruksella ainakin on leijonariipukset. Yhdeltä löytyy leijonakorvakorutkin :)
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä, mikä on kiitoshuppari, mutta leijonakoru on nykyään symboli jollekin skiniaatteelle tms
Leijonakoru ei tosiaankaan ole symboli millekään tuollaiselle. Onhan leijona edelleen lipuissa, jääkiekkopaidoissa jne. Mikä sen muuttaisi skiniksi juuri riipusmuodossa? Ulkopuoliset yrittävät tehdä pahaa Suomelle yrittämällä häpäistä maatunnusta. Älä alistu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Hyvä huppari ja kaunis koru.
Rumia.
Ei vaan hyviä ja kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen isänmaastani ja sitä puolustaneista, nämä hupparityypit ovat sitten jotain muuta.
Mitä muuta? Avaatko vähän?
Ei mitään vikaa, paidoilla kerätty paljon rahaa veteraaneille.
Se on aina tyhmää ja ärsyttävää, kun arvokkaita symboleita omitaan joidenkin aatteiden tarkoitusperille. Samalla pilataan alkuperäinen arvo. Leijona kuuluisi arvoiselleen paikalle, ei kissan kokoisena mihinkään huppariin.
Olen kuntapoliitikko, vasemmiston kannattaja vihreällä twistillä. Lisätäkseni huomioarvoani ja korostaakeni isänmaallisuuttani olen jo 8 vuotta käyttänyt leijonakorua. Siitä on aina syntynyt keskustelua vaaliteltalla.
Tuota kiitospaitaa minulla ei ole. Mistä niitä saa?
Hupparit ja korut aivan ok. AP lypsää peppukipua takkuboteilta ja onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Se on aina tyhmää ja ärsyttävää, kun arvokkaita symboleita omitaan joidenkin aatteiden tarkoitusperille. Samalla pilataan alkuperäinen arvo. Leijona kuuluisi arvoiselleen paikalle, ei kissan kokoisena mihinkään huppariin.
Samoin on käynyt sateenkaarelle
Leijona pitäisi suojella ja antaa rangaistus sen väärästä käytöstä. Se kuuluu valtiolliseen edustamiseen, ei mihinkään huppareihin tai tavisten koruihin.
Olin Foodorassa viime kesänä kiitotsupparina kuskaamassa pizzoja
hyvät hynät ja liikuntaa sain. Ei mitään vikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin on käynyt sateenkaarelle
Puhutaan nyt vaan leijonasta tässä ketjussa. Sateenkaari ei ole ollut mikään arvokas valtiollinen tunnus tai muukaan vastaava ainakaan tässä maailmankolkassa. Ei myöskään aurinko tai muut vastaavat.
Vierailija kirjoitti:
Avaatko vähäsen mitä tällä tarkoitat?
Olen perheenäiti, ajan farmarilla ja äänestin kokoomusta.
Mä kävin mun isoisän kans näillä kunnailla kierroksen. Mun sielun t-paita.
Onko näistä tehty kyselykin? 2004-2017 näillä paidoilla kerättiin puoli miljoonaa hyväntekeväisyytenä veteraaneille kuntoutukseen, virkistykseen ja kodinhoitoon.
Hyvään tarkoitukseen on siitä huolimatta mennyt.