Kokemuksia kaljusta itselläsi?
Mietin välillä miltä tuntuisi ajella pää kaljuksi ja kasvattaa täysin uusi, kiiltävä tukka. Käytännössä en uskaltaisi sitä tehdä, ainakaan kotimaassa asuessa. Mulla on pitkä ja ihan hyvä tukka, joten hiuksissa ei sinällään ole vikaa.
Haluaisin kuulla onko jollain kokemusta kaljusta? Kasvoiko tukka samanlaisena takaisin ja oliko kasvuvauhti tuskastuttavan hidas?
Kommentit (8)
Suosittelen! Minulla kuivu päänahka niin pahasti, että olen tyytynyt ajamaan lyhyimmällä kammalla. En käyttänyt mitään hoito-ainetta. Kasvu on liian nopeaa, viikossa kasvaa hiukset päähän.
Siis eihän se tukan laatu miksikään muutu. Ellet tekisi sitä sitten värinpoistomielessä :D
Alussa hiukset vaikuttavat kasvavan nopeasti, mutta se on vain silmänlumetta. Kasvuvauhti pysyy jokseenkin samana, mutta pitemmissä hiuksissa kasvua ei huomaa yhtä selkeästi. Kyllä hiusten kasvaminen takaisin lähtömittaansa kestää useita kuukausia (jopa vuosia riippuen kuinka pitkät niistä haluat)
Sänki voi olla naisella seksikäs. Tosin johtunee siitä, että siiliksi itsensä ajellulla on itsetunto kohdallaan ja itsevarmuushan on tunnetusti seksikästä.
Aivan kamalaa.Tuli kamala vilu. Pitkät hiukset lämmittää. Itselläni hiukset ei koskaan kasvaneet yhtä paksuiksi kuin mitä ennen oli, toki paksut ne on edelleen.
Juu, kokeilumielessä aattelin :) Ei ole kyllä todellakaan pokkaa toteuttaa. Ajatus on kiehtonut kuitenkin.
ap