Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanon lääkärille kun mulla on paniikkihäiriö

Vierailija
27.12.2020 |

Haluaisin apua tähän kuoleman pelkoon ja nyt jouduinkin käsittelee ja kohtaamaan sen kun yksi sukulainen menehtyi sairauteen. Mulle tuli pelko omasta turvattomuudesta ja vaikea nukkua kun pelkään.

Tiedän että saattaa olla vielä shokkivaihe mutta kun on niin pelokas olo että mistään ei tuu mitään. Niin pakko hakee apua ammattilaiselta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot just tän mitä sä meille sanoit.

Vierailija
2/4 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin ihan vaan tk-lääkärille akuuttiajalle ja kerroin oireeni. Pääsin siitä suoraan psykiatrisen sairaanhoitajan juttusille, joka osasi katkaista katastrofiajatusten kierteen. Kohtauslääkkeeksi sain opamoxia, jota en ole koskaan tarvinnut, mutta joiden olemassaolo lääkekaapissa tuo uskomattoman paljon turvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiiä mitä se ajattelee varmaa pistää hoitoon ku kerron tosta ja mitä tunteita on tullu

Vierailija
4/4 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kuvailin paniikin tunteita ja toivoin ettö pääsisin hoitoon mutta lääkäri antoi vain rauhottavien lääkkeiden reseptin ja ajan psykiatriselle sairaanhoitajalle, jonka kanssa kävin juttelemassa. Lääkkeet tai juttelu eivät auttaneet, mutta vointini parani vähitellen kun erosin miehestä ja lopetin dokaamisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän