Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkovuoto ovulaation jälkeen, raskausoire?

Vierailija
29.05.2014 |

Voiko siis olla..en oo muissa kierroissa niin seuraillut että en tiedä, mutta nyt ku yrittää tulla raskaaksi...eli siis ovulaatio oli testien mukaan kp17 nyt on kp24 (menkat alkaa aikaisintaan 28 viimeistään 32päivä) ja valkovuoto on jatkunut ihan koko ajan normaalina/ ehkä vähän enemmänkin...voisko toi olla merkki että on raskaana? jostain ainakin luin sellasta...Muut raskausoireethan pitäis tulla vasta joskus kun menkkojen jo pitäis alkaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset ette jaksa odottaa sinne asti kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, vaan joka päivä näitä samoja aloituksia täällä ja spekulaatioita? Kyllä sä huomaat sitten, jos olet raskaana, turha täällä nyt arvuutella jostain vuodosta onko vai ei. Ja kaikilla on yleensä vähän eri oireita alkuraskaudessa tai ei oireita ollenkaan.

Vierailija
2/8 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mä oon ainakin innoissani oottanut ja tarkkaillut et oonko raskaana :) onhan se suuri juttu! Mä oon ainakin niin malttamaton ja innokas et on vaikea pysyä pöksyissään. Ei siinä oo mitään pahaa. Live and let live!

Tsemppiä ap, peukut pystyssä :) mulla alkoi alle viikko ovulaatiosta ummetus, niinkuin aiemmissakin raskauksissa. Muita oireita ei oo tällä kertaa ollu. Ei edes runsaampaa valkovuotoa..vieläkään ja nyt 5+5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta oikein voi päätellä mitään kun et ole aiemmilla kierroilla seuraillut miten sinulla menee yleensä valkovuoto kierron aikana. Että onko tuo mitenkään poikkeavaa normaaliin. Itselläni on aina ovulaation jälkeen valkovuotoa, mutta se on sellaista valkoista ja vähän "jäykempää" kuin ovulaation aikaan jolloin se on läpinäkyvää ja venyvää. 

Vierailija
4/8 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ollut ummetusta vähän..nyt yhtäkkiä ovulaation jälkeen se on loppunut, enkä oo muuttanut mitään tapojani...luin jostain että aineenvaihdunta kiihtyy heti ovulaation jälkeen!:) toivon että toikin kertois jotain..

Vierailija
5/8 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä siitä ovulaatiosta jankkaat? Siis hedelmöitys/kiinnittyminen tapahtuu noin viikon päästä ovulaatiosta, jos tapahtuu. Tuon jälkeen vasta alkaa niitä oireita ilmaantumaan. Äh, ei jaksa selittää enempää... Googleta.

Vierailija
6/8 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:54"]

Mitä sä siitä ovulaatiosta jankkaat? Siis hedelmöitys/kiinnittyminen tapahtuu noin viikon päästä ovulaatiosta, jos tapahtuu. Tuon jälkeen vasta alkaa niitä oireita ilmaantumaan. Äh, ei jaksa selittää enempää... Googleta.

[/quote]
SIITÄ ON JO VIIKKO! ja ootko lukenu että esim valkovuoto jatkuu heti jos hedelmöittyy.

Vierailija
7/8 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkovuotoa tulee jumalauta kuukauden jokaisena päivänä, koostumus vaan muuttuu. Ap hanki kierukka.

Vierailija
8/8 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 00:10"]

Valkovuotoa tulee jumalauta kuukauden jokaisena päivänä, koostumus vaan muuttuu. Ap hanki kierukka.

[/quote]
Miks helvetissä? HALUAN raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi