Soveltuuko kuivaava pesukone lähinnä sinkuille?
Kommentit (18)
En tarvitse sinkkuna kuivaavaa pesukonetta, vaan normaalin pesukoneen joka toimii. Ei ylimääräisiä osia, eikä hinnan kallistumista.
Kuinka kauan kestää puuvilla 60 astetta kuivauksineen tuollaisella koneella?
Vierailija kirjoitti:
Täysinäinen kone n 3 ja puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Eli mun pitäis pyykätä yhteen menoon 14 tuntia. Hyvästi elämä... Juu ei tuu meille tommosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Eli mun pitäis pyykätä yhteen menoon 14 tuntia. Hyvästi elämä... Juu ei tuu meille tommosta.
Oikeastihan se on kätevä kun ei tarvitse ripustaa esim koko perheen alusvaatteita kuivumaan. Ei sitä usein kerää 3 viikon pyykkejä jotka pesee yhtenä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole ihan tavanomainen aika pesukone+kuivausrumpu-yhdistelmällekin?
Meidän koneessa pesumäärä 9kg ja kuivausmäärä 5kg ja aina on kuivannut sen minkä pessytkin vaikka on täysiä koneellisia pestykin.
Kyllä se sopii pariskunnallekin, meidän pesee 9 kg ja kuivaa 6kg .Väittäisin että jopa perheellekin jos käyttää vähän järkeä.
Ap opeta se perhe siihen ettei kaikkia vaatteita tartte vaihtaa joka pvä ja teinille että paitaa pitää käyttää pitempään kuin 5 min ja että puolipitoista mutta tahratonta vaatetta ei heitetä likapyykkiin vaan sitä voi käyttää toisenkin päivän. Arkijärkeä käyttämällä pyykkimäärä puolittuu.
Joo pesukoneeseen pitää aina ensin syöttää virkatodistus josta käy ilmi siviilisääty.
Soveltuu eritoten jos sinkku maksaa erikseen vedestä.
No hyvä on ainakin näin sinkulla joka pesee pyykkiä kerran parissa viikossa...
En tarvitse sinkkuna kuivaavaa pesukonetta. Mun vessa on iso ja hyvät kuivaustilat ja ilmastointi ja pyykit kuivuvat nopeasti eikä joka päivä tule pyykkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole ihan tavanomainen aika pesukone+kuivausrumpu-yhdistelmällekin?
No mun pyykkikone pesee 9kg reilussa tunnissa. Osan laitan kuivumaan rättipatterille, osan pikkupyykki"himmeliin" ja osan kuivaajaan. Samalla kun kuivaaja kuivaa, pyykkikone jauhaa jo uutta koneellista. Ei mene kuin 4-5 tuntia. Eikä tarvitse koko ajan vahtia koneita, kun voi välillä pitää taukoakin.
Viisi henkilöä+lemmikit ja perheessä pyykkiä riittää kun itse olen vieläpä erittäin sottaisessa työssä. Arkivaatteet, alusvaatteet, pyyhkeet, kylpytakit, lakanat, työvaatteet, tassupyyhkeet ja muu lemmikkipyykki. Ei sitä pyykkiä päivittäin onneksi ole, mutta sitten kun sitä on niin sitä on.
Ajattelin vaan, kun kuivaaja meni joulun alla rikki, että mitä vaihtoehtoja tässä olisi. Taidan hankkia uuden kuivaajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä koneen vieressä tarvitse seistä vahtimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä koneen vieressä tarvitse seistä vahtimassa.
Niin että voin lähteä töihin siksi aikaa, sitten seuraavan koneellisen aikana voin käydä koiran kanssa lenkillä, kolmas koneellinen pyörii yksin kun käyn kaupassa ja neljäs taas kun menen takaisin töihin?
Kai sitä jokainen perhe itse oman tilanteensa arvioi. Meillä on kaksi lasta ja yksi aikuinen ja kyllä minusta kuivaavasta pesukoneesta on iso apu. Joka päivä täällä olisi liputus melkein käynnissä ilman sitä. Nyt melkein osa pyykeistä ehtii jo kuivua pyykkitelineessä kylppärissä samalla kun kone kuivaa loppuja. Kylppärissä on lattialämmitys, ja väljästi ripustellen pyykit kuivaa tosi nopeasti. Ilman kuivaavaa pesukonetta pitäisi olla isompi pyykkiteline, joka ei enää mahtuisi kylppäriin eikä voisi myöskään ripustella pyykkejä väljästi kuivumaan.