Lantiofarkut ja napapaidat ovat palaamassa muotiin 2021, mihin sen ison mahansa piilottaa?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka voisivat näyttää lantionsa ja vyötärönsä, eivät sitä näytä. Sama kuin säärissä. Ja ne, joiden ei pitäisi niitä näyttää, näyttävät.
E?
Miksi muka pitäisi näyttää? Mitä iloa siitä on MINULLE että näytän vartaloani muille tolloille?
Sitähän minä juuri sanoin, että ne, jotka voisivat näyttää, ovat niin fiksuja, etteivät näytä.
Et oo vissiin koskaan käynyt missään.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/39fa6456-be5d-466a-9d8e-f34f00ab89ca
Karseita noi näkyvät stringit.
Onneksi näin keski-ikäisenä ole mitään painetta pukeutua noin...☺️
Stringiviivat antavat arkkitehtuuria, rakennetta, siis noin hyvännäköisellä alustalla. Eli sopivat kun ei ole mitkä tahansa housurytkyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ole tarkoituskaan piilottaa.
Siinä röllöttää, kuten ysärillä.Ysärillä ei röllöttäny kenelläkään. Nykyään on nuorisollakin röllöttävät vatsat, en tiedä mihin meinaavat piilottaa.
Nykynuorilla ei kyllä ole kroppaa tähän tyyliin. 2000 -luvun alun tyyli ei imarrellut edes niitä hyväkroppaisia. 🙄
On se kyllä erikoista kuinka jotkut ovat kiinnostuneita toisten ulkonäöstä /painoindeksistä :D
Ihanaa että tulee 2000-luvun muoti takaisin, oon niin odottanut sitä! Ihan parhaita vaatteita oli tuolloin, toivottavasti pillifarkut myös lähtevät pois muodista, suora lahje ehdottomasti parhaimman näköinen.