Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi synnytyksen jälkeen

Vierailija
29.05.2014 |

Miten pian synnytyksen jälkeen olette harrastaneet seksiä? Alkaa mennä hermot tuon miehen kanssa, kun hän väittää, että seksielämä on mennyt pilaan. Kuvittelee, että seksiä pitäisi olla saman verran kuin ennen. Ja on sitten marttyyri, kun tulee torjutuksi. Synnytyksestä on tosiaan vasta kuukausi ja ollaan pari kertaa harrasteltu. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva 4kk, ollaan harrastettu kaksi kertaa. Suihin olen ottanut kyllä joka toinen päivä about

Vierailija
22/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä, minkälainen mies AP:lla oikein on? Pitäisi olla kyllä tyytyväinen kun synnytyksestä jo kuukauden sisään kahdesti saanut. Meillä on jokaisen lapsen (3) mennyt vähintään 9kk ennenkuin vaimo on ollut suostuvainen. Viimeisimmän lapsen kanssa meni kokonainen vuosi. Vittu mitä valittajia nykyajan miehet on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein vuosi. Oltiin väsyneitä kun vauva valvotti ja imetyshormonit piti huolen siitä ettei mua kauheasti kiinnostanu..

Vierailija
24/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa sektion jälkeen, kun pystyin olemaan kyljelläni ja haavainfektio alkoi hiukan paranemaan. Olisiko ollut 5 päivää kotiinpääsystä. Halusin itse, olin niin kovia kokenut toksemian ja vakavien komplikaatioiden jälkeen, että kaipasin miestäni kipeästi. Ei siinä alkuun tosiaan ollut kyse fyysisestä nautinnosta vaan henkisemmästä puolesta. Miestä vähän hirvitti, mutta sama läheisyyden kaipuu ja helpotus, että olin hengissä saivat aikaan vähän väliä nousevan erektion:)

Taitaa niillä miehilläkin se elin kuitenkin reagoida rakkaudesta ja kiintymyksestäkin. Sama toistui, kun pääsin uudestaan pois sairaalasta. Jouduin vielä lisäkomplikaatioiden takia takaisin. Meillä se aika oli kyllä todella voimakasta henkisen yhteensitoutumisen aikaa. Ihmettelen kyllä niitä miehiä, joilla on vain omien fyysisten tarpeiden tyydyttäminen mielessä.

Vierailija
25/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun kotiin pääsin synnäriltä,otin suihin. 2 viikkoa meni, et seksiä. Eppari tehtiin. Jotkut naiset vaan haluaa tyydyttää miehensä, ihan sama vaikka vauva tuleeki ja imettää. Sitte ihmettelette, että mies pettää kun ei kotona saa?

Vierailija
26/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:03"]

Blääh. Meitä ei ole oikein kumpaakaan hirveästi kiinnostanut noin puoleen vuoteen synnytyksestä, molemmilla kerroilla (kaksi lasta siis). Siis ennen kuin imetys vähenee ja vauva saatu omaan huoneeseen, niin muutamia kertoja vain. Eikä oo kumpaakaan hirveästi haitannut, joten ei olla otettu paineita asiasta. Kyllä se taas siitä sitten ajan kanssa lähtee. Eli tauot voi olla myös huomattavasti pidempiä kuin teillä ap, ei pitäis ukollas olla valittamista :)

[/quote]

Vai ei miestäsi "kiinnostanut"... heh, ei varmaan SINUN kanssasi, onneksi sai tyydytettyä itsensä muualla. ;)

t. Se toinen nainen

Vierailija
27/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:42"]

heti kun kotiin pääsin synnäriltä,otin suihin. 2 viikkoa meni, et seksiä. Eppari tehtiin. Jotkut naiset vaan haluaa tyydyttää miehensä, ihan sama vaikka vauva tuleeki ja imettää. Sitte ihmettelette, että mies pettää kun ei kotona saa?

[/quote]

Itse harrastan seksiä vain niin että saan itsekin tyydytyksen. :)

Vierailija
28/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei esikoisen jälkeen onnistunut seksi kahteen kuukauteen. Eppari tehtiin, en pystynyt edes kokeilemaan yhdyntää seitsemään viikkoon, yritettiin kyllä.. Mies ymmärsi hyvin ja sanoi pahaan mieleeni lohdutukseksi, että kyllä sen verran pitää olla luonnetta että hän kestää seksittömyyden kunnes olen toipunut kunnolla. Jos tosta ois pitänyt tosissaan stressata, ois ollu aivan karmeaa. Yhdessä hoidettiin vauvaa ja mies meni isyysloman (2 viikkoa) jälkeen takaisin kolmivuorotyöhönsä. Usein meni niinkin että hän ei jaksanut seksiä sitten kun itse olisin jo pystynyt ja jaksanut.

Tosi kurjia juttuja pitää joidenkin kestää :( Voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi