Pitäisi laihtua 8 kg
Olisiko parempi ensin tiputtaa paino ruokavaliolla ja kävelyllä + arkiliikunnalla tavoitteeseen ja vasta sitten alkaa treenata lihaksia, vai lihastreeni heti mukaan?
Kommentit (9)
Treeni heti mukaan, muuten alkaa paikat roikkumaan.
Mä laihduttaisin ensin kuukauden aerobisella ja ravinnolla, sitten lihaskuntoa toisesta kuukaudesta eteenpäin.
Ja kun alat treenata lihaksia niin älä ihmettele jos paino nousee tai pysyy paikoillaan. Kun lihastreenin aloittaa, kertyy sen seurauksena nestettä joka nostaa painoa. Kannattaa siis enemmänkin käyttää mittanauhaa kuin puntaria.
Kyse on siis raskauskiloista. Lihastreeniä on tarkoitus tehdä 2-3 krt /vk. Kun sitten en vain sen vuoksi sorru liikaa mässäämään, eiköhän paino putoa. Inhottaa olla näin löllö ja painava (162/60)ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:44"]Ja kun alat treenata lihaksia niin älä ihmettele jos paino nousee tai pysyy paikoillaan. Kun lihastreenin aloittaa, kertyy sen seurauksena nestettä joka nostaa painoa. Kannattaa siis enemmänkin käyttää mittanauhaa kuin puntaria.
[/quote]
Joo tiedän, kävin salilla säännöllisesti ennen raskautta ja vielä alkuraskauden ajan, sitten nivelet löystyivät niin etten uskaltanut, enkä olisi jaksanutkaan. Ap
Lihakset pitää totuttaa treeniin. Kevyillä painoilla vaan suoraan, harjoittelet liikeradat.
Liikunta on aina hyvästä. Itse koin että painoa oli helpompi pudottaa ilman liikuntaa tai hyvin kevyellä liikunnalla. Mutta mikäs kiire tässä on. Pudotin melkein 30kg, normaalipainoon, muuta sitten tuli parissa vuodessa 10kg takaisin, eli olen lievästi ylipainoinen. Olen hissukseen sulatellut tuota ylimääräistä pois, mutta ei se tunnu haluavan pois.
Lihastreeni auttaa laihtumisessa, heti mukaan vaan.
Ota vaan lihastreeni mukaan heti.