Pitäisi pestä parveke, mutta ei millään jaksais
Kommentit (9)
^ Voi vitsi, siivoa sä meidän partsi niin mä siivoan teidän. Sais homman tehtyä. ;)
^^ Ajattelin veden sekaan hieman mäntysuopaa, jotta tulisi puhdasta ja raikasta.
Minä olen jynssänyt tänään puhtaaksi mei saunan ja kylpyhuoneen, pakannu kamat ja tyhjentänyt koko mei yläkerran loppuun + imuroinu ja luutunnu lattiat sieltä, järkännyt alakertaa siedettävään kuntoon, raahannut ties kui monta roskasäkkiä lavalle ja tehny ruuat, koska meillä on viikonloppuna tiedossa muutto, äiten selkä on rikki (en anna sen tehdä mitään) ja pikkusisaruksia ei kiinnosta auttaa missään. Olen siis 16-vuotias teini. Et kyllä sie yhden parvekkeen jaksat pestä :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:16"]Minä olen jynssänyt tänään puhtaaksi mei saunan ja kylpyhuoneen, pakannu kamat ja tyhjentänyt koko mei yläkerran loppuun + imuroinu ja luutunnu lattiat sieltä, järkännyt alakertaa siedettävään kuntoon, raahannut ties kui monta roskasäkkiä lavalle ja tehny ruuat, koska meillä on viikonloppuna tiedossa muutto, äiten selkä on rikki (en anna sen tehdä mitään) ja pikkusisaruksia ei kiinnosta auttaa missään. Olen siis 16-vuotias teini. Et kyllä sie yhden parvekkeen jaksat pestä :)
[/quote]
Ihana sinä :)
Propsit teinille. Susta on kasvamassa hieno ihminen.
Eksyin vasta nyt takaisin tähän ketjuun, muutossa vähän meni enkä kerennyt pyöriä av:lla, mutta kiitosta :)
t. 16-vee teini
Sama.