Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten asua kerrostalossa

Vierailija
29.05.2014 |

Opetelkaa nyt viimeinkin kulkemaan rappukäytävässä kuten normaalin sivistystason omaavilla ihmisillä on tapana. Miksi ette opeta lapsianne kulkemaan siellä kiljumatta ja riehumatta jatkuvasti turhan päiten, sekä olemaan hakkaamatta mennessään niitä rappujen kaiteita? Miten voitte jopa seistä vieressä, ettekä komenna?

Myöskin sen osaisi jokainen riittävän fiksu ihminen ottaa huomioon, että mikäli asunnossanne vingutetaan pitkin lattioita joka päivä pitkiä aikoja jotain lelua(?), joka tuottaa sietämätöntä kovaa kitinää ja epämääräisrä vihlovaa vinkunaa, niin se kuuluu talon rakenteita pitkin hyvinkin kauas lukuisien muiden ihmisten asuntoihin. Se häiritsee muiden ihmisten kotirauhaa. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?

Muuttakaa jonnekin pois, jos ette näihin erittäin ymmärrettäviin toiveisiin osaa sopeutua, möykkääjät. Olette todella itsekeskeisiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, muuta itse pois jos noin ahdistaa. Ja tosiaan, voithan soittaa poliiseille rauhanhäirinnästä. Tiesithän, että myös meluaikaan on tiettyjä rajoituksia, vaikkakaan ei tietty niin paljon kuin hiljaisuuden aikana? Desibelimittari, kello ja kyylä peliin, niin saatte häiriköijät pois asunnosta. Voithan myös ensikerralla karjaista rappukäytävään perussuomalaisen "TURPA KIINNI ÄPÄRÄT!", kun lapset mölyävät. Ja leluleikkeihin voisit viedä vaikka öljypullon vihjeeksi kamalille naapureille, kun noin möykkäävät -.-

Kai sentään vessassa saa käydä yöllä? Tai yskiä? Onko kaalipadan tekeminen kiellettyä, kun siitäkin voi tulla hajuja rappukäytävään?

Vierailija
2/5 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaikki on normaalia elämisen ääntä, jota saa kuulua muulloin kuin yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin hyvin käyttäytyvä naapuri ennen näitä seinänkoputtajia. Koputtavat seiniin television äänista ja sitten itse pitävät meteliä mihin kellon aikaan haluavat. Heillä sattuu aina olevan koira joka haukkuu omistajien poissa ollessa, myös joskus öisin. Nyt vain olen vittumainen kaikille tasapuolisesti. Aamu 7 on kiva herättää naapurit tiputtelemalla käsipainoja tai soittamalla matalaa bassoa. Seinänkoputtelu on loppunut, mutta nyt koputtelen jokaiseen ääneen takaisin ja laitan pari pykälää televisiota lujemmalla. Ei kannata haastaa riitaa jos ei ole valmis seurauksiin!

Vierailija
4/5 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen sopeutunut asumaan kerrotalossa, entisenä ison talon maalaistyttönä. Toki välillä kailotan täällä mutta so what.... en tiedä edes kuka asuu mun alapuolella. veden laitan kannuun säälliseen aikaan enkä lorota yöllä jos alkaa janottamaan. Vessaa en vedä jos tulee vaan nestettä. Yöllä en käy suihkussa koska en ole nykyään yöjalassa, ehtii käydä aamullakin jos tarvetta. Kerrotalossa helppo asua.

Vierailija
5/5 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa myös kävelemään kuin normaalit ihmiset älkääkä takoko kantapäitänne lattiaan ja kävelkö kuin norsulauma.