Jos lääkäri kieltää kahvinjuonnin, saako kylmäkahvia juoda...
Ostin kylmakahvia ja ai sootana, alkoi sattumaan ihan älyttömästi :) Maksoi melkein vitosen tuollainen yli puolen litran kylmä kahvi. Ajattelin siis, että jos kahvinjuonti kielletään, se tarkoittaa normikahvia.
Kommentit (20)
Samaa kahvia siinä on, oli se sitten lämmintä tai kylmää.
Meinaatko että se kielletään lämpötilan takia?
Lämpötila tuskin vaikuttaa... Vaikka provohan tämä on
No olisit tarkemmin kysyny saatko juoda lattea, espressoa,pikakahvia,jääkahvia jne. En ole lääkärisi, niin en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lääkäri kieltää kahvinjuonnin?
Varmaan vatsahaava?
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole provo, kun mulla oli aamulla suunkirurgian operaatio. Mulle annettiin ohjeet mitä saa saa syödä/juoda. Vedin just kahvia leikkaushaavoille. Mä mietin jo kotimatkalla, että mun ostoskassi ei ehkä ole ihan jees, kun tuossa kylmäkahvissakin on jotain karamellia. Arvatkaa vaan mitä kaikkea ostin, kun ostin lääkärin ohjeiden mukaan...
Vierailija kirjoitti:
No olisit tarkemmin kysyny saatko juoda lattea, espressoa,pikakahvia,jääkahvia jne. En ole lääkärisi, niin en tiedä.
Olisi pitänyt kysyä. Päätin kuitenkin nopeasti, että ilman kahvia ei yritetä olla, vaikka kirpaisi maksaa se kahvinhinta. Ei edes ole halpaa sellainen kylmä kahvi, jos koko päiväksi ostaa kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole provo, kun mulla oli aamulla suunkirurgian operaatio. Mulle annettiin ohjeet mitä saa saa syödä/juoda. Vedin just kahvia leikkaushaavoille. Mä mietin jo kotimatkalla, että mun ostoskassi ei ehkä ole ihan jees, kun tuossa kylmäkahvissakin on jotain karamellia. Arvatkaa vaan mitä kaikkea ostin, kun ostin lääkärin ohjeiden mukaan...
No joo, siis on ihan eri asia, jos kielletään kuumat juomat kuin että kielletään kahvi. Jos kielletään kuumat juomat, voit ottaa jäälaten. Jos kielletään kahvi, et voi ottaa jäälattea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, siis on ihan eri asia, jos kielletään kuumat juomat kuin että kielletään kahvi. Jos kielletään kuumat juomat, voit ottaa jäälaten. Jos kielletään kahvi, et voi ottaa jäälattea.
Noin se varmaan tosiaan on. Meinaan, että sattui aivan älyttömästi tuo kahvinjuonti, vaikka kylmää olikin. Minä vaan henk.koht. ajattelen, että perinteinen kahvi on kahvia ja nuo muut kahvinkorvikkeet ei ole kahvia, vaikka niissä on vähän kofeiinia. Kysymys on ihan vaan siitä, miten käsitetään kahvi. Esimerkiksi juopon mielestä alkoholiton olut ei ole olutta. Mutta tämä asia on nyt kokeilemalla tutkittu ja varmaan ohjeiden tarkoitus on ollut, että mitään kahvia ei juoda.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis
Ala sitten juomaan kahvilikööriä, pari pulloa päivässä niin tuleepi iloinen viilinki. Jalka vippasee ja kieli laulaa.
Paulig ainakin valmistaa kofeiinitonta jauhetta.
Oliko kysymys kylmästä vai kofeiinittomasta juomasta. No en ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy. Kahvi kun kahvi. Ei.
Sikurikahvi? Se ei ole kahvia
Jep jep. Tolla asenteella päädyt vielä aikaiseen hautaan.
Mono kirjoitti:
Paulig ainakin valmistaa kofeiinitonta jauhetta.
Oliko kysymys kylmästä vai kofeiinittomasta juomasta. No en ymmärtänyt.
Oletko jotenkin vajaa? Meinaan sitä ettei ap:n kysymyksessä ollut mitään epäselvää.
Vierailija :
Oletko jotenkin vajaa? Meinaan sitä ettei ap:n kysymyksessä ollut mitään epäselvää.
Ilmeisesti olen vajaa. Ei-kahvi on mielestäni kofeiiniton juoma.
Juo normaali kahvi kylmänä. Jäähdytä se. Problem solvet.
Miksi lääkäri kieltää kahvinjuonnin?