Mies heitti kinkunrasvaan tehdyn kastikkeen lavuaariin ja laski vettä päälle
Ja kun kysyin miksi heittää kinkun rasvaa viemäriin, nauroi ja sanoi ettei se ollut sama asia ollenkaan kun olin lisännyt liemeen sinappia, konjakkia ja kermaa.
Omasta mielestään mies siis ei ole nyt heittänyt kinkun rasvoja viemäriin.
Kommentit (21)
Kyllä se sinne menee. Hyvä mies on.
Katsokin, että kannat mahdollisimman monta lasta tälle järjen jättiläiselle, nuo geenit ansaitsevat tulla levittäytymään maailmalle
miksi vauvapalstan naiset hankkivat huonoja miehiä ja sitten valittavat täällä? Tämähän on koomista,.
Älä jätä sittenkään , sattuuhan sitä.
Miksi ei syönyt sitä kastiketta? Kuulosti herkullisesta!
Ja sitten ollaan ihmeessä kun poikien koulumenestys on mitä on..
No onhan se ihan eri asia "puhdasta rasvaa" heittää viemäriin, kuin että on kastike jossa pohjana kyseinen rasva.
Miten olisi pitänyt hävittää ?
Uskomme tämänkin trollin.
T. Mammat
Miksi olet käyttänyt rasvat kastikkeeseen?
Kastike tehdään lihaliemestä josta on kuorittu rasvakerros pois.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se ihan eri asia "puhdasta rasvaa" heittää viemäriin, kuin että on kastike jossa pohjana kyseinen rasva.
Miten olisi pitänyt hävittää ?
Laittaa biojätteeseen tai poltettavaan jätteeseen.
Näin meilläkin tehdään. Jouluperinne. Lapsetkin tulevat katsomaaan kun heitämme kinkkurasvan vessanpönttöön. Lopuksi arvomme kuka saa painaa huuhtelunapista.
Mä oon kaatanut aina kinkun rasvat viemäriin, eikä viemäri ole mennyt tukkoon. Ja olen sentään asunut samassa talossa 42 vuotta. Ihan höpöjuttuja tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kaatanut aina kinkun rasvat viemäriin, eikä viemäri ole mennyt tukkoon. Ja olen sentään asunut samassa talossa 42 vuotta. Ihan höpöjuttuja tuollaiset.
Mä kans. Sekoitan siihen kinkurasvaan kiehuvaa vettä ja astianpesuainetta.
miksi ap ei itse hävittänyt sitä rasvaa? koko päivä palstalla maaten taas?
Mikä ihmeen pakkomielle on kaataa se rasva viemäriin? Eikö se ole helpompaakin kaataa se esim. maitotölkkiin ja viedä sekajätteeseen? Ei tartte mitään kuumia vesiä ja astianpesuaineita.
Meneehän se viemäristä noilla lanttinkeilla hyvin läpi, vielä heitti vettäkin päälle, kuumana.
Jätä se sikapossu.