Oma isä vs oma aviomies - voivatko kaksi alfaurosta tulla toimeen keskenään?
Oma isäni ja aviomieheni eivät ole koskaan oikein tulleet toimeen keskenään. Ovat vähän niin kuin öljy ja vesi, joita ei voi sekoittaa. Nyt tilanne on vuosien jälkeen äitynyt niin pahaksi, ettei kumpikaan mies suostu edes puhumaan toisilleen. Minä olen sitten joutunut ikävään välikäteen, kun toinen on isäni ja toinen aviomieheni. Aika hankala tilanne siis.
Omasta mielestäni molemmat - mitä nyt sitten olen asiasta ymmärtänyt - ovat luonteeltaan aika lailla alfauroksia: johtajatyyppejä, jotka eivät suostu antamaan periksi. Ja siis älyttömän jääräpäisiä molemmat. Mutta toisaalta muilta luonteenpiirteiltään (temperamentti, puheliaisuus, sosiaalisuus) hyvinkin erilaisia.
Voiko olla, että on turha edes yrittää saada aikaan mitään lämpimämpää suhdetta isäni ja mieheni välille, jos molemmat ovat ns. alfoja? Voivatko kaksi alfaurosta edes tulle keskenään sujuvasti toimeen?
Kommentit (2)
Ei noi kyllä aloilta kuulosta, ainakaan mikä on mun käsitys alfoista. N55
Anna niitten ottaa kunnolla matsia. Alfa kunnioittaa toista alfaa, jos se pistää vastaan ja haluaa tapella. Siinä veri lentää ja luita murtua, mutta kyllä ne siitä sitten asettuu.