Mitä ihmettä n. 20-vuotiaat tekevät tällä palstalla?
Ei tuon ikäisellä kakaralla ainakaan lasta voi olla.
Kommentit (26)
Ne käy kysymässä, etä onx kukaan muu lähdössä Helsinki-Vantaalta matkalle huomenna; )
Kuvittelen AP:n sellaseks elämäänsä kyllästyneeks kaupan kassaks kenen peli on jo pelattu :) sellane vittumainen ämmä about.
Oon samaa mieltä et sääliks käy kakaroita kellä on sellaset mammat mitä täällä saa lukee ;)
Kaikkihan käy täällä, itse olen täällä lukemassa paskamyrskyjä ja naureskelemaan.
-16v
Olen 21-vuotias ja vihaan lapsia enkä ole niitä hankkimassakaan. Tätä palstaa parempaa viihdettä vaan saa hakea. Tätä on ihan mahtavaa lukea ja nauraa, ko aikuiset ihmiset raivoaa toisilleen milloin mistäkin :D
Minä taas olen täällä trollaamassa teitä helvetin mammoja :D trolololooo imekää kyrpää! Ja olen 18, henkisesti 5.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:56"]Kaikkihan käy täällä, itse olen täällä lukemassa paskamyrskyjä ja naureskelemaan.
-16v
[/quote] Sama.
-15v
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:56"]Kaikkihan käy täällä, itse olen täällä lukemassa paskamyrskyjä ja naureskelemaan.
-16v
[/quote] Sama.
-15v
[/quote]sama
-19v
Täällä nuoret lapsettomat esittävät av-mammoja ja toiset nuoret provoilevat joukkoon luullen näitä toisia mammoiksi.
Perheenäitejä 2%.
Täällä on aina niin mehevät paskamyrskyt jostakin asiasta, etten voi vastustaa!
täältä saa päivän parhaat naurut. ja toteamaan sen että te kotiäidit olette helvetin ilkeitä ja julmia. sääliksi käy lapsianne
Kakskymppinen mitä paras äiti koska on vielä itsekin edes hieman nuorekas kun lapsi kasvaa ja voi edes jollakin tavalla edes teoriassa ymmärtää nuoren ajatusmaailmaa ja elämää eikä tarvitse heti olla nettissä parkumassa että mikä tuolla meidän nuorella nyt on.
Se mene kääntäen niin että nuoret äidit eivät ole niin uusavuttomia.
Mä oon 17 eikä todellakaan oo mitään muksua vielä. Käyn täällä vaan sen takia että tykkään kirjottaa provoja ja sit nauraa ku katkerat vanhat läskit käy ihan kuumana... :D
Olen 22. Vakityöstä ätiyslomalla ja erittäin rakastava äiti, joka jaksaa leikkiä vauvansa kanssa ulkona yövalvomisista huolimatta ja missäs muuallakaan olisin, kun ei "juhliminen"(kaatokännit puolituttujen kanssa) inspiroi?
22v kahden lapsen äiti täällä hei!
Mainiota viihdettä tämä palsta.. itse en tänne kyllä aloituksia koskaan tee, olette sen verran julmia ja sydämettömiä ihmisiä, että asiallista vastausta harvoin löytää. :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 11:05"]
Ei tuon ikäisellä kakaralla ainakaan lasta voi olla.
[/quote]
Oletpa harvinaisne tietämätön. Miksi et siirry ymmärrysrajoitteisten palstalle?
24v ja lapseton täällä hei :). Palsta on hyvää viihdettä, joskus voi myös löytää asiallisia keskusteluja ajankohtaisista asioista.