Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä rokotevastaisten agenda on, miksi he innokkaasti jakavat linkkejä?

Vierailija
27.12.2020 |

Miksi heitä kiinnostaa, jos joku vieras ihminen ottaa rokotteen, jota he eivät aio ottaa? En minä ainakaan kerro toisille mitään siitä, mitä itse suunnittelen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybridivaikuttamista...

Vierailija
2/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelevat, että tämä on salajuoni, jolla pyritään hallinnoimaan ihmiskuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Suomen ulkopuolelta organisoitu kampanja, tavoitteena sekasorto ja terveydenhuollon romahtaminen Suomessa.

Oikeasta elämästä en tunne ketään tällaista eikä kaveritkaan ole ikinä kuulleet.

Vierailija
4/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kyseessä ole rokotevastaisuus, vaan enemmin rokoteskeptisyys. Kukaan ei ole pystynyt tuomaan toteen, että rokotteella on positiivisia vaikutuksia.

Vierailija
5/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä itse jaan linkkejä ja muita asiantuntijalausuntoja tulevaisuuden pahuuden suhteen ihmisille on siksi, että haluaisin ainakin lapsillenne paremman tulevaisuuden. Teistä aivopestyistä lampaista ei ole niin väliä, varsinkaan vihernadseista jotka vievät innolla meitä tuohon eliitin julmaan agendaan. Kuolen ilomielin tällä sydämellä ennen kuin olen mukana itsekkäänä hölmöläisenä sellaisessa.

Eli Rakkaudesta.

Vierailija
6/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on pashka elämä ja ne haluaa, että ei päästäisi koskaan takaisin normaaliin, koska niiden elämä on pashkaa silloinkin kun taas toisilla riemukas, ihana elämä taas jatkuu.

Vierailija
7/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden agenda on rokotevastaisuus. Miten et sitä itse tajunnut, tollo?

Vierailija
8/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarin trollitehtaalla halutaan että länsimaissa olisi yhtä surkeat olot kuin Venäjällä.  Itänaapurissa on syystäkin heikko luottamus vallanpitäjiin ja rehellisiin vaaleihin, joissa niitä politiikkoja voidaan vaihtaa. Edes venäläiset itse eivät ole vakuuttuneita oman Sputnik V - rokotteen tehosta, vaikka virallisesti vakuutellaan muuta.

Vierailija
9/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mitä itse jaan linkkejä ja muita asiantuntijalausuntoja tulevaisuuden pahuuden suhteen ihmisille on siksi, että haluaisin ainakin lapsillenne paremman tulevaisuuden. Teistä aivopestyistä lampaista ei ole niin väliä, varsinkaan vihernadseista jotka vievät innolla meitä tuohon eliitin julmaan agendaan. Kuolen ilomielin tällä sydämellä ennen kuin olen mukana itsekkäänä hölmöläisenä sellaisessa.

Eli Rakkaudesta.

Ei lasten tulevaisuus noista linkeistä pelastu. Pitäisi olla työtä työkykyisille ja sosiaaliturvaa niille, jotka eivät itseään pysty elättämään.

Vierailija
10/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko linkkejä

Vierailija
11/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hekö käyvät ulkomaillakin ottamatta mitään rokotteita?

Vierailija
12/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotka haluavat hyvin toimivat yhteiskunnat kaaokseen. Osa näistä ihmisistä on maan rajojen sisäpuolella ja osa ulkopuolella.

Vierailija
13/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeellista koronarokotteiden kritisointi ei ole yleistä rokotevastaisuutta.

Vierailija
14/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on pashka elämä ja ne haluaa, että ei päästäisi koskaan takaisin normaaliin, koska niiden elämä on pashkaa silloinkin kun taas toisilla riemukas, ihana elämä taas jatkuu.

Olemme olleet normaalissa tähän asti, jotku vaan halus epänormalisoida ja vaikeuttaa elämänsä jotta uskaltaisivat ottaa rokotteen. Psykoosissa uskaltaa kaikenlaista...

Vierailija
15/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ole niin, että haluaisin tämän jatkuvan ikuisesti. Vaikka nautinkin siitä, että kaiken saa tehtyä kotoa päin ja kukaan ei saa mennä mihinkään.

Vierailija
16/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Vierailija
17/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

No tämä selvä sitten. Itse en haluaisi mitään hepatiittia.

Vierailija
18/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki tai ei ole totta.

Vierailija
19/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne lapset jotka on saanut tietyn hinkyskärokotteen ja ovat nyt loppuelämänsä alttiimpia hinkuyskälle? Kun normaalisti hinkuyskän sairastaminen tuo elinikäisen suojan. Apinoilla myös tutkittiin hinkuyskärokotetta ja todettiin että ovat rokotetut ovat oireettomia kantajia ja tartuttavat tautia eteenpäin.

Vierailija
20/24 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pietarin trollitehtaalla halutaan että länsimaissa olisi yhtä surkeat olot kuin Venäjällä.  Itänaapurissa on syystäkin heikko luottamus vallanpitäjiin ja rehellisiin vaaleihin, joissa niitä politiikkoja voidaan vaihtaa. Edes venäläiset itse eivät ole vakuuttuneita oman Sputnik V - rokotteen tehosta, vaikka virallisesti vakuutellaan muuta.

Trololooo sinä putler jankuttaja pietarin trolli.

Poistatat heti noita rokotekeskusteluja kun niissä on jotain sopimatonta faktaa. Oletko lääkeyhtiön someagentti?