Oletteko huomanneet että influenssarokotteen ottaneet sairastavat koronan vakavasti useammin kuin ei-rokotetut?
Sitä se teettää kun oma luontainen vastustuskyky tuhotaan turhilla rokotteilla.
Kommentit (9)
Ap, se on toisinpäin. Ap tunteekin kaikki tapaukset. Ääliö.
No oisko niin että riskiryhmät ottaa useammin sen influenssarokotteenkin?
Influenssarokotusta tarjotaan etenkin riskiryhmille joille koronakin on vaarallinen.
En ole koskaan ottannut tota rokotetta.Moniin vuosiin ei ole ollut mitään flunssaa edes.Ainoastaan kaksi poskiontelon tulehdusta.Kuumetta ei ole ollut 6 vuoteen.Ystäväni on sairaanhoitaja ja tietenkin saannut rokotteen ja tuntuu ,että jatkuvasti jossain räkätaudissa.
En koska en tunne ketään koronaan sairastunutta.
Älkäähän vastailko trollille, jolla on pahat mielessä.
Huomanneet? Mistä tämä olisi pitänyt huomata?
Itse en edelleenkään tunne ketään, jolla olisi todettu korona.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ottannut tota rokotetta.Moniin vuosiin ei ole ollut mitään flunssaa edes.Ainoastaan kaksi poskiontelon tulehdusta.Kuumetta ei ole ollut 6 vuoteen.Ystäväni on sairaanhoitaja ja tietenkin saannut rokotteen ja tuntuu ,että jatkuvasti jossain räkätaudissa.
Mä oon 38-vuotias eikä mulla oo ikinä ollut influenssaa.
En kovin usein ole ollut kipeäkään. Rauhaskuume teininä ja se oli kamala.
Otin ekan influenssarokotuksen kolme vuotta sitten.
Elämä ei muuttunut siitä mihinkään.
En ole edelleenkään sairastanut influenssaa.
Enkä kyllä koronaakaan.
Kuulin että tällaisille jotka eivät ole influenssaa sairastanut ikinä tai aikuisiällä, tulee influenssa aika pahana jos sen sattuisi saamaan.
Lapseni neuvolan yhteydessä rokotetta tarjottiin ja otettiin se lapsen kanssa.
Ollaan joka vuosi se otettu kun neuvolassa sitä on tarjottu.
Ollaan ainoat meidän 6 henkisestä perheestä jotka rokotettu.
Kukaan ei ole sairastunut.
En usko tarinoihin että rokotetut sairastaa enemmän. Mikä pointti siinä edes on?
Kaikki tuntemani jotka ovat ottaneet influenssarokotteen, ovat välttyneet myös koronalta.