Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tunnistaa pelinainen? tykkäysketju

Vierailija
27.12.2020 |

Mistä käyttäytymistavoista tunnistatte pelinaisen? Muutamia omia huomioita :

- puhelin usein äänettömällä
- jos laitat sellaiselle viestiä niin sut usein ghoustataan monen päivän ajaksi(eli seurasi kelpaa heille mutta vain heidän ehtojen ja aikataulujen mukaan)
- "Mun kaverit on eniten miehiä" - lauseesta

Muita?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En tykkää ihmisten lokeroimisesta, eikö voida vaan olla mitä ollaan" - tyyliset lauseet

- Kehuvat miestä ja ottavat aikasessa vaiheessa poskeen ja antavat p illua. Sen jälkeen kiinnostus lopahtaa kun ovat saavuttaneet tavoitteensa eli miehen viettelyn(ihan sama oliko mies varattu vai ei), millä pönkittävät haurasta egoaan ja sitä ettei isi huomioinut tarpeeksi lapssuden aikana.

Vierailija
2/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin mukana jopa vessassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Selfieitä alkaa lisääntymään jatkuvasti someen.

- Vainoharhaisuus, syyttää pettämisestä vaikka ite syyllistyy tähän.

- Ei anna lainaa puhelinta, piilottelee luuriaan.

Vierailija
4/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran deittailin tuollaista pelinaista, kallion baarikierroksella olimme ja joka kerta kun vaihdettiin baaria niin 10 kertaa pysähtyi kadulla moikkaamassa "tuttuja" vastaantulevia "miespuolisia kavereita" . Kertaakaan ei muille naisille mitään puhunut baareissa, kuvitteli aina olevansa paikan kuningatar. Oli se tosin hemmetin hyvä ottaan poskeen mutta ei tuota menoa silti jaksanut kauan katsoa.

Vierailija
5/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, munkin kaverit miehiä (olin suhteessa tai en), mutten ole kuvitellut olevani jokin kaunotar tai kuningatar, enkä käynyt baareissa. Enkä taatusti pelinainen. Kaverit on kavereita.

6/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelinainen leikkii vaikeasti saavutettavaa.

Pieni ivahymy karehtii kasvoillaan.

Vierailija
7/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, munkin kaverit miehiä (olin suhteessa tai en), mutten ole kuvitellut olevani jokin kaunotar tai kuningatar, enkä käynyt baareissa. Enkä taatusti pelinainen. Kaverit on kavereita.

Pelinaiset tunnistaakin siitä, että harrastavat seksiä myös miespuolisten kavereiden kanssa. Ne on niitä fwb tyyppejä, ja jos pelinainen ryhtyy parisuhteeseen niin ne sivu fwb panot eivät silloin lopu.

Vierailija
8/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nainen selkeästi ja ulkonäöltään edes keskitasoa, niin siitä tunnistaa.

Vierailija
9/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden perusteella minäkin olisin pelinainen, enkä ole :’D

Vierailija
10/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi alatyyppi on ainakin tämä:

Viehätysvoimaansa testaava sadisti. Haluaa nähdä mitä kaikkia temppuja saa miehen tekemään, antamatta sille kuitenkaan mitään, ja kuinka kauan tällainen vedätys onnistuu. Ei kiinny keneenkään, uusia kohteita on aina jonossa, joten ihan sama mikä lopputulos yhden jos toisenkin kanssa.

Vierailija
11/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan kavereiden kanssa kans pitää vähän "hauskaa" silloin tällöin, kunhan säännöt sovittu etukäteen, esim. ei takerruta, eikä ruveta kinuamaan jotai parisuhdetta yhtäkkiä, ja ehkä myös se että ollaan asiasta ns. hiljaa.

Voihan sellainen friend with benefits olla tosi hyvä ja luotettava kaveri/ystävä kans. Kaikki riippuu siitä mihin osapuolten pääkopat taipuu :)

Vierailija
12/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelinainen on toisenlainen, pelinainen on reissunainen.

Hän näyttää sulle, miltä tuntuu, kun saa maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
13/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi alatyyppi on ainakin tämä:

Viehätysvoimaansa testaava sadisti. Haluaa nähdä mitä kaikkia temppuja saa miehen tekemään, antamatta sille kuitenkaan mitään, ja kuinka kauan tällainen vedätys onnistuu. Ei kiinny keneenkään, uusia kohteita on aina jonossa, joten ihan sama mikä lopputulos yhden jos toisenkin kanssa.

Ja mistä tunnistaa etukäteen? Ulkonäkö ja olemus sellainen, että ihmettelet miten voi olla ettei ole parisuhteessa. Liian hyvää ollakseen totta. Ongelmat pysyy piilossa. Tai jos on suhteessa, vaikuttaa siltä, että on valmis siitä lähtemään.

Jostain syystä tällaiseen menevät on itse usein näitä pelimiestyyppejä.

14/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olenko pelinainen, mutta usein ajankuluksi päätän, että tuonhan tuosta isken. Jaksan houkutella ja vietellä kauankin, kuukausiakin. Mutta heti, kun saalis on varma, en enää välitä. Huomautan tässä, että en koskaan etene edes suudelmiin, sänkyynmenosta puhumattakaan.

Vierailija
15/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kylään ja hänellä on iso kasa pleikkapelejä hyllyssä.

Vierailija
16/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en sillee pelaa pelejä ihmisillä.

Mulla oli kerran kesyrotta nimeltä Dooris.

Ja koikku on Soulmate.

Muita en TARVITSE.

Minkäs teet jos parisuhdepelit on niitä pelejä joillekuille.

Olen vain oma hurmaava itseni.

T. Nainen jolla järki ja pulssi.

Vierailija
17/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

En tiedä, olenko pelinainen, mutta usein ajankuluksi päätän, että tuonhan tuosta isken. Jaksan houkutella ja vietellä kauankin, kuukausiakin. Mutta heti, kun saalis on varma, en enää välitä. Huomautan tässä, että en koskaan etene edes suudelmiin, sänkyynmenosta puhumattakaan.

Elikkä olet miehisen huomion/kiinnostuksen metsästäjä. Sillä ei varmaankaan ole sulle mitänn väliä jos kyseinen saalis on parisuhteessa tai jopa aviossa?

18/18 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Elikkä olet miehisen huomion/kiinnostuksen metsästäjä. Sillä ei varmaankaan ole sulle mitänn väliä jos kyseinen saalis on parisuhteessa tai jopa aviossa?

En tietenkään saalista varattuja. Eihän sitä koskaan tiedä, jos leikistä tuleekin totta ja ihastun itse täysillä.

Ja olen kyllä ikivanhakin yli 80 vuotta.