Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex meinaa muuttaa liian lähelle

Vierailija
29.05.2014 |

Todella ärsyttävää! Ex ja hänen uusikkonsa eivät halua kunnioittaa yksityisyyttäni yhtään. Olen kärsinyt ensin pettämisen, sitten jättämisen, vauvan uuden naisen kanssa. Kaikki tämä on tapahtunut kahden vuoden sisällä. Olen vihdoin tavannut ihanan miehen.

Silti raivostuttaa, että ex tunkeutuu reviirilleni. Lapsille kivaa tietenkin, mutta itselleni ei. En halusisi törmätä jatkuvasti, kun isossa kaupungissa asutaan

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminä. Minä määrään. Minä haluan. Minä vaadin. Lapsien kannalta tosi hyvä juttu mutku MINÄ en halua. Kasva nyt ihan oikeasti aikuiseksi!

Terv. Itsekkin eron kokenut ja kaksi lasta, kaikilla exillä ja nykyisillä hyvät välit koska ollaan aikuisia ja ajatellaan lasten parasta.

Vierailija
2/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sitä joskus itseään ja omia tunteitaankin ajatella, eikä aina pelkästään lapsien parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, mitä se haittaa. Seinänaapuriin ei, se on liian lähellä :) Mutta sama alue on tosi hyvä! Millä todennäköisyydellä teidän arjen rytmit on sellaiset, että olette aina yhtä aikaa kaupassa ja terveysasemalla ja kirjastossa jne? En mä ainakaan näe lähikaupassa ikinä ex:ää, vaikka hän asuu 500 metrin päässä minusta! Ja sitä samaa kauppaa käytetään. Joskus auto tulee vastaan.

Vierailija
4/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi. Ei hyvä juttu. Erotessani ainoa vapaa asunto oli naapuritalossa. Oli pakko ottaa se. Siitä ei seurannut mitään hyvää. Exä tuntui vainoavan jatkuvasti.

Tilanne oli rasittava. Lastakin ajatellen. Onneksi pääsin lopulta pois. Ja siitä alkoi elämä helpottaa.

Vaikeita päätöksiä, mutta se hajurako piti olla. Se oli kaikkien parhaaksi.

Meidän tapauksessa minä olin se jättäjä ja eron alulle laittanut.

Exä ei siitä tykännyt. Joten vainoaminen oli exän iskut.

Vierailija
5/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:55"]

Minäminä. Minä määrään. Minä haluan. Minä vaadin. Lapsien kannalta tosi hyvä juttu mutku MINÄ en halua. Kasva nyt ihan oikeasti aikuiseksi!

Terv. Itsekkin eron kokenut ja kaksi lasta, kaikilla exillä ja nykyisillä hyvät välit koska ollaan aikuisia ja ajatellaan lasten parasta.

[/quote]

tämä minäminäminä-porukka on tätä uutta vihervasemmistolaista pissisporukkaa. Lapsena saaneet kaiken...MINÄÄÄÄÄÄÄ

Vierailija
6/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hankala liitto takana ja erittäin hankala ex. Asumme ihan tietoisesti parinsadan metrin päässä toisistamme, lasten kannalta ihan paras ratkaisu. Itse haluaisin asua kauempanakin mutta lasten menee edelle.

Vierailija
7/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä tilanne eduksesi. Exäsi, joka varmaan tuolla vauhdilla kohta jo eroaa, näkee sinut tästä lähtien kotimaisemissasi iloisena, huoliteltuna, onnellisen oloisena, käsi kädessä uuden miehen kanssa. Juttelet tuttujen kanssa, touhuat lasten kanssa... Tervehdi vastaantulevaa exää söpösti hymyillen, silmiin katsoen "mulla on uusi ihana elämä" -ilmeellä, katkeruutesi kätkien. Voit olla varma, että juuri se vituttaa eniten sun kohta yövalvovaa, puklulta haisevaa exää ja sen uutta naista. Sullahan on kaikki nyt hyvin! Anna sen näkyä :)

Vierailija
8/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ex asui n. 400m päässä ja kyllä vähän häiritsi kun kohtasin hänet lähikaupassa ja hän sanoi että meinasi tulla kahville kun näki ikkunasta että tiskasin. Asuin siis jo uuden miehen luona ja erosta oli tuolloin n. puoli vuotta. Ex käveli päivittäin koiran kanssa talomme ohi, onneksi sitä piinaa ei kestänyt kuin puoli vuotta.

Vierailija
9/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:55"]

[/quote]

tämä minäminäminä-porukka on tätä uutta vihervasemmistolaista pissisporukkaa. Lapsena saaneet kaiken...MINÄÄÄÄÄÄÄ

[/quote]

Nyt erehdyt, kuulun vähän vanhempaan ikäluokkaan, 70-luvulla syntyneeseen. Minä olen elänyt niin hyvin, kuin olen itse pystynyt arkea exäni kanssa, kunnes hän rakastui toiseen, petti ja jätti. Olen käyttäytynyt aikuismaisesti ja ollut myöntyväinen erossa oman pahan oloni sijasta moneen. Olen kannustanut ylläpitämään suhdetta isään ja uuteen vaimoon. Käynyt eroryhmässä, perheneuvolassa ja pariterapiassa alkuun. Nyt käyn itse psykologin luona keskustelemassa erosta kerran viikossa.

En koe olevani itsekäs. Exäni on ruinannut takaisin, vainonnut minua ja tekee paljon pientä kiusaa minulle lasten kautta. En koe olleeni itsekäs, jos kaiken kokemani jälkeen toivoisin, että he asuisivat vähän kauempana. En voi tietenkään heidän muuttoaan tänne estää, en kuvittele näin. En myöskään tuosta ajatuksesta tykkäisi, että exälleni tarjoutuisi tilaisuus kytätä minun ja nykyiseni elämää.

Asun omistusasunnossa, joten myyminen ja muutto toisaalle olisi hankalaa. Etenemme nykyiseni kanssa rauhassa, koska molemmilla on lapsia. Hän on tasapainoinen, rauhallinen ja järkevä mies, jolla on perusasiat kunnossa elämässä. Kuten itsellänikin on hyvä ammatti, oma asunto ja elämä kunnossa. Ex on työtön, nykyisellä on koulu jäänyt lapsen vuoksi kesken ja hakevat vuokra-asuntoa tällä hetkellä.

Vierailija
10/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 13:17"]

Käännä tilanne eduksesi. Exäsi, joka varmaan tuolla vauhdilla kohta jo eroaa, näkee sinut tästä lähtien kotimaisemissasi iloisena, huoliteltuna, onnellisen oloisena, käsi kädessä uuden miehen kanssa. Juttelet tuttujen kanssa, touhuat lasten kanssa... Tervehdi vastaantulevaa exää söpösti hymyillen, silmiin katsoen "mulla on uusi ihana elämä" -ilmeellä, katkeruutesi kätkien. Voit olla varma, että juuri se vituttaa eniten sun kohta yövalvovaa, puklulta haisevaa exää ja sen uutta naista. Sullahan on kaikki nyt hyvin! Anna sen näkyä :)

[/quote]

Näin juuri mun pitää ryhtyä ajattelemaan, kiitos kannustuksesta :D

ja positiivisista puolista... :) Olen jo venynyt ja paukkunut tarpeeksi. Toisaalta ahdistaa myös ajatus tuosta kyttäämisestä exän taholta...

ap

Vierailija
11/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 13:17"]

[/quote]

Näin juuri mun pitää ryhtyä ajattelemaan, kiitos kannustuksesta :D

ja positiivisista puolista... :) Olen jo venynyt ja paukkunut tarpeeksi. Toisaalta ahdistaa myös ajatus tuosta kyttäämisestä exän taholta...

ap

[/quote]

No jos ex kyttää, se on merkki, että hän on altavastaaja ja sinä hallitset tilannetta. Osta sille muistiinpanovihko, jos hän sitä kovin näkyvästi tekee :) Jos hän kommentoi tekemisiäsi häiritsevästi, sano ymmärtäväisesti, että hänen pitää yrittää päästää irti sinusta, koska hänellä on uusi haastava elämäntilanne, joka vaatii paljon energiaa :) 

22

Vierailija
12/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 00:04"]

Siis tääh? Ootko vähän vajaa? Sun exä ei siis saa muuttaa koska tulee "sun reviirille"? Kuinkas tarkasti olet piirtäny reviirin asvalttiin?

[/quote]

Susta on tehty ilmoitus ylläpidolle

Vierailija
13/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:20"]

Isosta kaupungista kysymys, n. kilometrin päähän. Sama lähikauppa, palvelut ym

[/quote]

Ai että se kauppakin on sun? Ja vain sinä saat käyttää esim. sitä sossun toimistoa? 

- älä ny viitti.

Vierailija
14/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:20"]

Isosta kaupungista kysymys, n. kilometrin päähän. Sama lähikauppa, palvelut ym

[/quote]

Ai että se kauppakin on sun? Ja vain sinä saat käyttää esim. sitä sossun toimistoa? 

- älä ny viitti.

[/quote]

:-D Ei ole tarvinnut sossun palveluja koskaan käyttää. Kuten jo ehkä aiemmassa viestissä mainitsin, että minä käyn töissä, omistan asunnon. Lasten isä on työtön, riiaa jotakin koko kaupungin polkupyörää, joka tekaisi hänelle kersan heti. Minulla on kaikki hyvin.

Vierailija
15/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tääh? Ootko vähän vajaa? Sun exä ei siis saa muuttaa koska tulee "sun reviirille"? Kuinkas tarkasti olet piirtäny reviirin asvalttiin?

Vierailija
16/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tästä? Kokemuksia?

Vierailija
17/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tästä? Kokemuksia?

Vierailija
18/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 00:04"]Siis tääh? Ootko vähän vajaa? Sun exä ei siis saa muuttaa koska tulee "sun reviirille"? Kuinkas tarkasti olet piirtäny reviirin asvalttiin?

[/quote]

Taidat olla empatiaa vaille jäänyt. Haluisitko itse exän entisen toisen naisen melkein naapuriin? :-D

Ap

Vierailija
19/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi? No lastenhoidon kannalta järkevää ja jos tämä olisi ollut sopuero, niin mikäs siinä. Minusta ikävää, että jatkuvasti joudun sopeutumaan vaikkapa mihinkä.

Vierailija
20/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näin. Kivempaa heidän yhteisten lapsien kannalta. Exä ei ole katkera tai vihainen, että asutaan lähellä. Oikeen mukavasti tulee kaikki toimeen. Ap kannattaa ehkä vaan mennä elämässä eteenpäin ja ajatella lapsien parasta, varsinkin jos olet itse mennyt jo elämässä eteenpäin ja uudessa suhteessa.

Se "toinen nainen"