Annatteko miehenne sheivailla pöheikköjönne vai suorastaan pyydättekö tai pyytääkö mies?
Jos annat, saako mies muotoilla ja trimmata mieleisekseen? Annatteko miehen hoidella pois myös perskarvat (jos on) vai onko se intiimiä, että hoidatte tämän mieluiten itse?
Kommentit (11)
Yksi fwb kerran pyysi, että saisi sheivata ja annoin luvan. Mulla oli silloin posliini jossa oli muutaman päivän sänki, eli kovin kummoista muotoilua siinä ei päässyt tekemään mutta miestä vaikutti kiihottavan paljonkin. Sen jälkeen olen välillä kysynyt parisuhteessa kumppanilta josko hän haluaisi sheivata tai esittää toiveita, mutta ei siihen oikein muut ole innostuneet. Sheivailen siis itse. Välillä posliiniksi, välillä pelkät bikinirajat ja välillä kiitorataa fiiliksen mukaan. Joskus voisi olla kiva päästä vielä miehenkin höylättäväksi :)
Minun mies pitää kiihottavana ja naisellisena luomu pöheikköäni — ja myös sanoo sen usein. Tuntuu ihanalta olla haluttu luonnollisena itsenään. Ihana mieheni ❤️.
Luonnollisuus on hyvä. Meilläkin vaimo ollut luomuna jo pitkään. Tykkään kovasti. Sanoi kyllä ajelevansa jossain vaiheessa itsensä vuoksi ja se sopii myös minulle. Ei ole pyytänyt minua ajelemaan mutta jos pyytäisi niin kyllä sen tekisin vaikka vähän jännittäisi höylällä puuhailla aralla alueella. Itse ajelen pallit kyllä tottuneesti gillette mach 3:lla ja niin tehnyt jo 10vuotta. Ei koskaan ole haavaa tullut ja iho on tottunut.
Yks nuoruuden poikaystävä halusi aina sheivata ja teki sen oikein huolellisen tarkasti, kai sillä oli joku erityinen mieltymys siihen. Lopuksi kävin pesulla ja sitten hän halusi aina nuolla mua sen jälkeen, sopi kyllä oikein hyvin mullekin.
Ajaelen aina kun on mahdollisuus ja vaimo einoane vastaa jos ajaa posliinin tai kiitoradan.
Kaikkea sheivailun muotoja harrastetaan. Eli joskus vaimo ajelee pyytämättä pimppinsä, joskus pyynnöstä. Joskus pyydän luvan että saisin sheivata hänet itse - ja 95% kerroista luvan myös saan. Joskus (harvemmin kuin vaimon ajelu) sheivaan myös oman kaluni, ja muutaman kerran vaimo on myös ajellut itse minun vehkeeni.
Ja mitä karvattomampi lopputulos, sen kiihottavampi...
Antaa hän sheivatakin. Yleensä kyllä vahaan tai sokeroin. Joskus oon antanut kasvaa puskan takaisin jolloin alkaa kyselemään että olisko aika. Itseltä ajelen pallit ja varresta karvat pois, kolmiosta lyhentelen.
Teen monesti myös jalkahoidon, näyttää tykkäävän siitä. Vastavuoroisesti saan kyllä mitä ikinä haluan. :)
Sheivaan vaimon, noin kerran viikossa.
M50 ja N52
Sheivasin vaimon ja kohta saunaan. Huulet paljaaksi, kapea kiitorata. Millainen palkinto odottaakaan vuoden vaihtuessa...
Ai, mahtava sessio saunan jälkeen. Ensin nuolemalla eka orkku, sheivattu pillu naaman päällä. Sen jälkeen ratsastusta ja loppuhuipennus takaapäin, molemmat äännekkäästi laueten.
Ajan vaimoni parin kuukauden välein posliiniksi ja myös persvaon. Ihan normisettiä...