Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies syyttää uskottomuudesta

Vierailija
28.05.2014 |

Olin lapsen kanssa turnausmatkalla ja mies syyttää uskottomuudesta. "vonkausmatkalla" kävit oli kommentti kolmepäiväisen turnauksen jälkeen. Lapsi 8vuotya ja kaikilla vanhemmat mukana. Ja on tosiaan minun lapsi, ei hänen ja hän itse ei halua lasta huoltaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan auttaisi tilanteessa. Miten muiden miehet suhtautuu menoihin ilman heitä?

Vierailija
2/18 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tainu itse käydä vieraissa jos tommosta syyttelee ja epäilee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän "hieno" suhde on. Miksi siedät tuollaista puhetta? Meillä huomais äijä aika äkkiä olevansa sinkku.

Vierailija
4/18 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedäkään. Nukun nyt eri huoneessa. Paha mieli on ja tuntuu, että loukkaamisen rajat meni pahasti taas yli. On aiemminkin ilmennyt vastaavia syytöksiä erilaisissa tilanteissa.

Vierailija
5/18 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa mustasukkaiselta sekopäältä, sori vaan. Vaikea keksiä tilanteeseen muuta ratkaisua kuin ero. Epäilen, että tuollainen vain pahenee ajan mittaan.

Vierailija
6/18 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on paljon muitakin vaihtoehtoja kuin ero, jännää etteivät jotkut näe muita ratkaisuja. Pariterapia on yksi. Miehellä on taipumusta turhaan mustasukkaisuuteen ja hänen pitäisi saada apua sen käsittelyyn.

Vierailija
7/18 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vastaavia epäilyjä aina jos jossakin olen ollut esim. lasten kanssa risteilyllä. Ei itse halunnut lähteä joten lähdin yhden tutun äidin+ hänen lastensa + omien lasten kanssa, niin takaisin tullessa mies syytteli, että siellä sitä on hässitty vieraiden kanssa, mitäpä muutakaan laivalla tekisi!

Itse olen todennut, että ei kannata ns. lähteä mukaan tuohon puolustelemalla itseään tai suuttumalla, vaan jätän omaan arvoonsa nuo jutut. Toinen tärkeä pointti, mikä auttaa jaksamaan, on se että ei anna tuon vaikuttaa omiin tekemisiinsä. Ennemmin vaikka ero kuin että jumittautuu kotiin siinä pelossa, että mies epäilee jotain!

Vierailija
8/18 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: miten onnistut jättämään jutut omaan arvoonsa? Minä en kyllä osaa olla loukkaantumatta. Ja kyllä mies onnistuu siinä etten uskalla oikein tehdä mitään. Olen kysynyt, miksi hän koittaa nujertaa. Olen yrittänyt vastata samalla mitalla ja siitä on tullut paha mieli vain itselleni. En oikein osaa laittaa toisesta korvasta sisään, toisesta ulos..

Vierailija
9/18 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syyttänyt ennen vai onko eka kerta?

Yleensä kyllä (ihan kokemuksen mukaan) se syyttää, joka on pettänyt.

Vierailija
10/18 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehessä on hyviäkin puolia, kannattaa mennä pariterapiaan juttelemaan.

Oletko koskaan antanut miehellesi syytä epäillä pettämistä tai oletko pettänyt? Jos miehesi epäluulot ovat täysin vailla perusteita, on hänellä ongelmia itsensä kanssa.

Vierailija
11/18 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä laitoin naisen kiertoon, toistuvia aiheettomia syytöksiä uskottomuudesta. Tuli todella loukattu olo, ei sellaista kukaan jaksa kuunnella.

Vierailija
12/18 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!!

Vierailija
13/18 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua terapiaan. Hän saattaa myös suuttua sellaisesta, että olemme porukassa eri keskusteluissa ja hänen mielestään unohdan huomioida häntä. Sekä haukkuu kavereitani, etten ainakaan uskoutuisi heille asioistani vaan syyllistyisin siitäkin. Hän on myös katkaissut välinsä perheeseeni. Ap

Vierailija
14/18 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 07:13"]Mies ei halua terapiaan. Hän saattaa myös suuttua sellaisesta, että olemme porukassa eri keskusteluissa ja hänen mielestään unohdan huomioida häntä. Sekä haukkuu kavereitani, etten ainakaan uskoutuisi heille asioistani vaan syyllistyisin siitäkin. Hän on myös katkaissut välinsä perheeseeni. Ap

[/quote]

Jos et itse näe mitä tässä asetelmassa on väärin, oot kyllä itsekkin ihan toivoton tapaus.

Vierailija
15/18 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en usko tilanteen muuttuvan millään parisuhdeterapioilla ja harva tuollainen mies sellaisiin edes suostuu. Se, että mies kehtaa edes ääneen tuollaista sanoa, on jo paha, mutta se, että teillä tilanne vaan jatkuu, on merkki siitä, että mies tosiaan uskoo sinun olleen vieraissa. Nyt kun nukut vielä eri huoneessakin, niin miehen mielestä olet 100%:n varma pettäjä ja asiat eivät millään todisteluilla hänen mielessään muutu. En keksi tuohon enää mitään muuta kuin eron. Sinun ap ei tarvitse hänelle alkaa syyttömyyttäsi todistelemaan, mies näkee mörköjä kuitenkin joka paikassa, joten se on päättymätön suo.

Ota siis tilanne rauhallisesti esiin ja älä mene mukaan miehen provosointiyrityksiin millään tapaa. Älä kohota ääntäsi, älä lähde ovet paukkuen, ei mitään suuttumisen merkkejä, se tehoaa parhaiten. Ole itsenäinen aikuinen ja hoida asiat kylmän viileästi miehen edessä. Mies tietää kyllä mitä on tulossa, sitähän hän on alunperin pelännytkin ja mitä ilmeisemmin hän on ennenkin tullut tämän asian takia jätetyksi. Tiedän mistä puhun, valitettavasti...

Vierailija
16/18 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 07:10"]

JSSAP!!

[/quote] Tämä lyhennys oli ylikäytetty jo ainakin 13 vuotta sitten, miksi jankutat sitä täällä?

Vierailija
17/18 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 05:40"]

Tietysti on paljon muitakin vaihtoehtoja kuin ero, jännää etteivät jotkut näe muita ratkaisuja. Pariterapia on yksi. Miehellä on taipumusta turhaan mustasukkaisuuteen ja hänen pitäisi saada apua sen käsittelyyn.

[/quote]

Nyt kun ap on kertonut enemmän tilanteestaan niin on varmaan useimmille muillekin aika selvää se, mikä mielestäni paistoi läpi jo tuosta aloituksesta, miehen loukkaavasta ja härskistä kielenkäytöstä täydellisen triviaalin tilanteen suhteen. Miehellä ei ole pelkästään taipumusta pieneen mustasukkaisuuteen vaan hän on mustasukkainen sekopää, joka yrittää eristää ap:n kaikista tämän kontakteista muihin ihmisiin. Oikeasti ap, kannattaa juosta ennen kuin olet täysin nujerrettu.

Vierailija
18/18 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17: puhut varmasti asiaa. Harmittaa vaan, kun niin moni asia on kuitenkin hyvin. Mutta olo on kuin olisi piesty, henkisesti tietysti onkin. Miehen mukaan hän ei syytä, hän vain toteaa, johon hänellä on oikeus. Kuten kaikkeen muuhunkin sanomiseen: suoraan ei sanota tai kielletä asioita vaan syyllistämällä ohjataan puolison toimintaa. Tiedän sen, mutta jotenkin yritän vain uskoa muutokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan