Kysymys Harry Potter -tietäjille!
Oliko Severus Kalkaros Harry Potterin oikea isä?
Kommentit (19)
En usko tuota.
En ole lukenut kirjoja vaan katsonut vain elokuvat. Siinä jäi mietityttämään, kun Severuksen ja Lilyn suojelueläin oli molemmilla hirvi ja ylipäänsä heidän suhdettaan kuvattiin niin lämpimäksi. Harry myös nimesi oman lapsensa Severuksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko tuota.
En ole lukenut kirjoja vaan katsonut vain elokuvat. Siinä jäi mietityttämään, kun Severuksen ja Lilyn suojelueläin oli molemmilla hirvi ja ylipäänsä heidän suhdettaan kuvattiin niin lämpimäksi. Harry myös nimesi oman lapsensa Severuksen mukaan.
Elokuvista jäi ehkä epäselväksi se miten koko maailma aina hoki Harrylle että tämä on aivan isänsä kopio paitsi silmät tuli äidiltä.
Harryn isän suojelius oli uroshirvi, Lilyn ja Severuksen molempien naarashirvi.
Harrysta olisi tullut loistava pimeän puolen velho, jos höpsähtänyt hattu ei olisi työntänyt häntä väärään tupaan.
Harry oli kyllä hieman b-rapun kaverin oloinen?
"Voldemort: Dumbledore never told you what happened to your father.
Harry: He told me enough!
Voldemort: No. I am your father!"
Ei ole. Severus vain oli täysin rakastanut Lilyyn, jonka takia patronus oli sama. Harryllä oli Lilyn silmät, siksi Severus halusi viimeisenä tekona nähdä nämä. Severus myös välitti Harrystä ja suojeli häntä, koska oli Lilyn poika.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen kähinä on mennyt ihan ohi.
Missä vaiheessa Voldemort olisi tehnyt temput Lilyn kanssa? Miksi Voldemort olisi halunnut koko ajan tappaa Harryn, eikö olisi ollut parempi viekoitella hänet pahuuden puolelle? Jos siis kyseessä oli hänen oma poikansa.
Mitä Dumbledore sitten kertoi Harrylle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen kähinä on mennyt ihan ohi.
Missä vaiheessa Voldemort olisi tehnyt temput Lilyn kanssa? Miksi Voldemort olisi halunnut koko ajan tappaa Harryn, eikö olisi ollut parempi viekoitella hänet pahuuden puolelle? Jos siis kyseessä oli hänen oma poikansa.
Mitä Dumbledore sitten kertoi Harrylle?
The Dark Lord would have been unwilling to leave Harry alive, since he believed the prophecy that said Harry (or Neville technically) would be the one with the power to defeat him.
Severus ei oo mitää sukuu Harrylle.
Harry näyttää aaiiivaaan Jamesiltä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luette lastenkirjoja?
Loppupään Potterit (neljännestä kirjasta eteenpäin) eivät kyllä ole lastenkirjoja. Eri asia on sitten, ovatko lukemisen arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole lukenut kirjoja mutta katsoin elokuvat lapsen kanssa. Koska lapsi ei vielä kunnolla osaa lukea, luin hänelle tekstitykset ääneen (ja toki myös sen takia olin vierellä, että jotkin kohtaukset olivat aika pelottavia).
Miksi kaikki koko ajan hokevat, että Harry on aivan isänsä näköinen ja luonteinen, jos kerran Harry on Voldemortin lapsi? Tiesivätkö siis kaikki muut koko ajan totuuden?
Miten Voldemort on voinut maata Harryn äidin kanssa, jos hänellä ei ole ollut oikeaa kehoa? Sielun pirstominen ja hirnyrkkien valmistaminenhan kuihduttivat häneltä kehon pois.
Vierailija kirjoitti:
Miten Voldemort on voinut maata Harryn äidin kanssa, jos hänellä ei ole ollut oikeaa kehoa? Sielun pirstominen ja hirnyrkkien valmistaminenhan kuihduttivat häneltä kehon pois.
Jos Jumala pystyy aiheuttamaan neitseellisen sikiämisen, Voldemort pystyy taikavoimineen varmasti samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole lukenut kirjoja mutta katsoin elokuvat lapsen kanssa. Koska lapsi ei vielä kunnolla osaa lukea, luin hänelle tekstitykset ääneen (ja toki myös sen takia olin vierellä, että jotkin kohtaukset olivat aika pelottavia).
Miksi kaikki koko ajan hokevat, että Harry on aivan isänsä näköinen ja luonteinen, jos kerran Harry on Voldemortin lapsi? Tiesivätkö siis kaikki muut koko ajan totuuden?
Ei Voldemort eikä Kalkaros ole Harryn isä. James Potter on Harryn isä. Kalkaros rakasti Harryn äitiä Lilyä ja sen takia Kalkaroksen suojelius oli naarashirvi. Olen lukenut ja katsonut kirjat, monta kertaa. https://www.finfanfun.fi/index.php?topic=39995.0
Severus oli kilt timies joka todennäköisesti usein suuteli salassa kermakaljapulloa. Saattoi jopa itse taitavana juomamestarina keitellä kunnon kamaa.
Ei vaan Voldemort.
Kuuluisa " I am you father kohtaus" pitäisi kyllä tietää!!