Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen flirttailu!

Vierailija
28.05.2014 |

Miksi varattu mies flirttailee, vaikka on valinnut minun yli toisen naisen?

Rakastuin 2 vuotta sitten mieheen jonka kanssa meni sukset ristiin, koska en suostunut harrastamaan seksiä eikä hän ollut tottunut kuuleman kielteistä vastausta. Kieltäytymisen syynä oli, että halusin ensin tutustua pintaa syvemmälle. Olimme muutaman kerran tavanneet työpaikan ulkopuolella, jonka jälkeen hän  rupesi etääntyy ystävänäkin (johtuen pihtailusta?)

Sairastuin pian ja terveyteni huonontuessa jouduin lähtemään perheeni luokse Jenkkeihin hoitoon. Alussa viestittelymme muuttui seksiin liityviin keskusteluihin ja sitten yhä enemmän eroottisiin viesteihin jotka loppuivat 2 kk jälkeen seinään koska hän ei halunnut puhua muusta.

Olin 4 kk poissa ja palattuani selvisi että hän oli ruvennut seurustelemaan, ja oli minun aikana tapaillut kyseistä naista. Omaa tyhmyyttä, että elin toiveessa parantumisesta ja mahdollisesta suhteesta. Irtisanoin samasta työpaikasta ja päätin jatkaa Suomessa ja Jenkeissä loput hoidoistani.

Nytten kyseinen mies on alkanut ottaa yhteyttä ja flirttailee uudestaan. Ekaa kertaa vuoteen kysellyt vointiani ja ruvennut kehumaan kuviani. Alkanut pyytää paljastavia kuvia (en lähettänyt) ja nyt uudelleen "yllyttää" minua tarinoimaan, vaikka hänellä on kaunis nainen ja kaikki tarvittava suhteessa.

Rakastan edelleen tätä miestä vaikka ei pitäisi ja harmittaa että hän pystyy varmasti lukemaan sen minusta, koska en osaa olla hänelle tarpeeksi tyly.

Mies on ristiriitainen koska puhuu välissä hienosta suhteestaan ja käyttäytyy välissä kuin sinkku mies, jonka jälkeen taas etääntyy pariksi viikoksi.

Miksi näin? Kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella irstaan ja epäkunnioittavan oloinen mies. Millaiset odotukset tulevalla suhteella on, jos se alkaa tuollaisella tavalla?

Vierailija
2/11 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun kyseinen mies on seurustellut vuoden ja ollut ennen sitä kuusi vuotta sinkkuna, luulisi että jonkin verran tosissaan. Mutta mikä tarve harrastaa salassa tälläistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana

Vierailija
4/11 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nyt niin väärin jos kerta ei fyysist?

Vierailija
5/11 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nyt niin väärin jos kerta ei fyysist?

Vierailija
6/11 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se.. Ajattele kun oma kumppanis käyttäytyis sulta tietämättä noin. Ihan selvästi huomionkipeä ja epävarma mies.

Vierailija
7/11 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllästynyt nykyiseen tyttöystäväänsä ja siksi käyttäytyy noin.

Sinuna pysyisin kaukana miehestä. Vaikuttaisi sitoutumiskyvyttömältä ääliöltä.

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:53"]

Miksi varattu mies flirttailee, vaikka on valinnut minun yli toisen naisen?

Rakastuin 2 vuotta sitten mieheen jonka kanssa meni sukset ristiin, koska en suostunut harrastamaan seksiä eikä hän ollut tottunut kuuleman kielteistä vastausta. Kieltäytymisen syynä oli, että halusin ensin tutustua pintaa syvemmälle. Olimme muutaman kerran tavanneet työpaikan ulkopuolella, jonka jälkeen hän  rupesi etääntyy ystävänäkin (johtuen pihtailusta?)

Sairastuin pian ja terveyteni huonontuessa jouduin lähtemään perheeni luokse Jenkkeihin hoitoon. Alussa viestittelymme muuttui seksiin liityviin keskusteluihin ja sitten yhä enemmän eroottisiin viesteihin jotka loppuivat 2 kk jälkeen seinään koska hän ei halunnut puhua muusta.

Olin 4 kk poissa ja palattuani selvisi että hän oli ruvennut seurustelemaan, ja oli minun aikana tapaillut kyseistä naista. Omaa tyhmyyttä, että elin toiveessa parantumisesta ja mahdollisesta suhteesta. Irtisanoin samasta työpaikasta ja päätin jatkaa Suomessa ja Jenkeissä loput hoidoistani.

Nytten kyseinen mies on alkanut ottaa yhteyttä ja flirttailee uudestaan. Ekaa kertaa vuoteen kysellyt vointiani ja ruvennut kehumaan kuviani. Alkanut pyytää paljastavia kuvia (en lähettänyt) ja nyt uudelleen "yllyttää" minua tarinoimaan, vaikka hänellä on kaunis nainen ja kaikki tarvittava suhteessa.

Rakastan edelleen tätä miestä vaikka ei pitäisi ja harmittaa että hän pystyy varmasti lukemaan sen minusta, koska en osaa olla hänelle tarpeeksi tyly.

Mies on ristiriitainen koska puhuu välissä hienosta suhteestaan ja käyttäytyy välissä kuin sinkku mies, jonka jälkeen taas etääntyy pariksi viikoksi.

Miksi näin? Kokemuksia?

[/quote]

Vierailija
8/11 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin alottaja:

Se tässä häikkääkin, kun miehessä on kaksi niin erilaista puolta. Yksi on sitoutunut, joka on tehnyt naisille selväksi olevansa varattu mies ja toinen on lirkittelevä persoona joka haluaa hetkellisesti kuulla ja kuvitella harrastavansa seksiä toisen kanssa vain viestien välityksellä. Heti kun häntä rupee ylistää niin mies katoaa vähintään pariksi viikoksi-kuukaudeksi. Ja jos en vastaa hänen viesteihinsä, niin osaa puhua silleen että saa minulla syyllisyyden tunteen.

Vierailija
9/11 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuit mieheen, josta et tuntenut kuin pintapuolisesti?

Vierailija
10/11 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin hän oli ihan erilainen. Kuunteli ja ymmärsi eikä ollut tyrkky vaan sain hänestä sellaisen kuvan, että arvostaa naisia. Aluksi ajattelin, että hänen sisäänpäin kasvanut luonne johtuu siitä että hänen vanhemmat ovat kuolleet (joita ei ollut tavannut) eli mummin kasvattama poika. Pikkuhiljaa huomasin että hänen puheet johti aina seksi aiheisiin. Ja nyt on varattu ja kaipaa huomioo naisen selän takana..

Vierailija
11/11 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli törmännyt häneen Jyväskylässä ja he vaihtoivat kuulumisia, hän kyseli myös minun kuulumisia ja esitti ettei ole jutellut kanssani yli vuoteen. Joten haluaa pelaa myös muiden edessä varman päälle ja pitää imagoaan puhtoisena. Toivottavasti oppis ajoissa muuttumaan ennenkuin paljastuu naiselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan