Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä salilla käymisessä on niin tärkeää?

Vierailija
27.12.2020 |

Varsinkin tällaisena aikana. Maksaa nyt kymmeniä euroja kuussa siitä, että pääsee hankkimaan koronan salilta jossa saa jonottaa eri pisteisiin, saa penkeistä likaiset hiet päälleen ja joutuu katselemaan kaikenlaisia urpoja ja hetkeäkään ei ole sellaista mukavaa rauhallista yksinolon tunnetta kuin luonnossa on.

Eikö normikuntoilijalle muka riitä ulkoliikuntapaikkojen treenit ja sovellusjumpat laihtumiseen? Mikä ihme siinä salilla vemppaamisessa on niin tärkeää?!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nuo salimaket on vain läskejä. Muijat myls kattovat vain luurehasn siellä

Vierailija
2/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*luurejaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ketään ei kiinnosta näemmä! Ei ole vielä joulu ja ruoan mättäminen ohi! Ap

Vierailija
4/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt!

Vierailija
5/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on jatkanut salilla käyntiä koko koronan ajan. Itse olen noudattanut ohjeita. Tulos on se, että kaveri on paremmassa kunnossa kuin vuosi sitten ja itse olen rapakunnossa. Olen lihonut varmaan 10kg ja lihaksia on lähtenyt. Veriarvot ovat satavarmasti pielessä, mutta en uskalla käydä mittauttamassa.

Vierailija
6/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisten paikkojahan ne kai. Blondit käyvät lisäämässä kireyttä salihousujensa täytteeksi jotta näyttäisivät paremmilta instagramissa ja saisivat luotua ympärilleen illuusion ikuisesta elämästä, pariutumis- työmarkkinakelpoisuudesta. Sitten on tietysti niitä urheiluhulluja joilla on fiksaatio saada itselleen samanlainen mies, pumppaavat läpi loistaen häpyhuulet höröttäen salilla löytääkseen elämämäänsä samankaltaisen. Valitettavasti horsepowerit muut napit eivät vaikuta kovin suotuisasti lisääntymisalueen toimivuuteen joten lopulta salilla pumppajumppaa kaksi munatonta kiukuista isorintaista akkaa hieman normaalia suuremmalla klitoriksella varustettuina jne

Vierailija
7/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salissa kiinnostaa nousujohteinen treenaus.

Kuntoilu jossa ei kehitytä ja heilutellaan raajoja vuodesta toiseen samoilla vastuksilla on toki sohvalla makoilua parempi, mutta ei minun juttuni.

Miten voin kehittää voimatasojani nousujohteisesti metsässä?

Vierailija
8/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla saa lihaksiin vahvuutta, vyötärö kapenee ja olo paranee.

En uskalla mennä korona-aikana salille syöpätaustani vuoksi, mutta sairauden taltuttua palaan treenaamaan mm. käsivarsiani. 

Toivon, että löydän hyvän naisten salin, koska Stockalla yläkerrassa toiminut Motivus meni konkurssiin.

N 55

Vierailija
9/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisten paikkojahan ne kai. Blondit käyvät lisäämässä kireyttä salihousujensa täytteeksi jotta näyttäisivät paremmilta instagramissa ja saisivat luotua ympärilleen illuusion ikuisesta elämästä, pariutumis- työmarkkinakelpoisuudesta. Sitten on tietysti niitä urheiluhulluja joilla on fiksaatio saada itselleen samanlainen mies, pumppaavat läpi loistaen häpyhuulet höröttäen salilla löytääkseen elämämäänsä samankaltaisen. Valitettavasti horsepowerit muut napit eivät vaikuta kovin suotuisasti lisääntymisalueen toimivuuteen joten lopulta salilla pumppajumppaa kaksi munatonta kiukuista isorintaista akkaa hieman normaalia suuremmalla klitoriksella varustettuina jne

Minkäslaisen yksinkertaistetun oletuksen minä tekisin sinun ilkeästä luonteesta?

Käyn salilla jotta selkäni pysyy kunnossa, muutoin se olisi aivan rikki, vaikka et sitä päältäpäin arvaisi. On myös mukavaa näyttää ryhdikkäältä ja olla tietynlaisia tavoitteita.

T. Luonnostaan blondi

Vierailija
10/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee helkutisti vaivoja ainakin jahka tulee rasitusvammoja ja sit kuolee lopulta nälkään, kun kaikki paikat rikki. Mut ei pysty lopettamaan.

Vierailija
11/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on jatkanut salilla käyntiä koko koronan ajan. Itse olen noudattanut ohjeita. Tulos on se, että kaveri on paremmassa kunnossa kuin vuosi sitten ja itse olen rapakunnossa. Olen lihonut varmaan 10kg ja lihaksia on lähtenyt. Veriarvot ovat satavarmasti pielessä, mutta en uskalla käydä mittauttamassa.

Öö.. etkö ole siis tehnyt mitään liikuntaa salin sijaan? Ei kai se kumma sitten ole!

Vierailija
12/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö.. etkö ole siis tehnyt mitään liikuntaa salin sijaan? Ei kai se kumma sitten ole!

Sen vähäisen kävelyn mitä arjessa tulee. Hieman on huijattu olo, kun on yrittänyt olla solidaarinen ja mennyt näihin syyllistämisiin mukaan ja samalla uhrannut oman terveyden. No ehkä tällä toiminnalla joku tuntematon vanhus sai sitten puoli vuotta tai vuoden lisäaikaa.

Vierailija
13/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hommasin kotiin puntteja ja aloin tehdä jumppia nettiohjauksessa. Huomaamattani kunto on parantunut, käyn lenkillä, jumppaan silloin kun on aikaa eikä just silloin kun salilla on ohjattu jumppa, johon ei aina omilta aikatauluiltaan ehdi. Myös pitkiä kävelylenkkejä on tullut taas tehtyä sen sijaan, että ajaa muutaman km päässä olevalle salille autolla. Ainoa mitä ehkä kaipaan salilta on ne laitteet, joissa saa tehtyä vähän suuremmilla vastuksilla, mutta ei mulla lihaksia ole suuremmin lähtenyt. Teen pitkiä sarjoja pienemmillä painoilla, kun ennen tein lyhyitä isoilla. 

Vierailija
14/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salissa kiehtoo se motivoiva ympäristö. Kisakireät naiset trikoissaan <3

Vierailija
15/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään vieraassa salissa, mietin miten vaikeaa ois kertoa tuolle

punttaavalle miehelle että olen ikisinkkuna

Ja miten vaikee ois selittää, kuinka lihaksisto laimenee

Kolkytvuotta saman koululaitoksen ylen ruuilla , naiseuteni niihin pudotin

Sen löytämän salilla halusin

Ja mä mietin kuinka mä jumppasin, kuinka autossa jo liikkuvassa veryttelin

halusin, otin tietoisen riskin kun hairahdin

Olin vanha nainen hunningolla

Olin vanha nainen hunningolla

Seison peilillä  kauan ja kuulen kuinka joku kännykkäni räpsyttää

Ei taloyhtiö tehnyt lumitöitä eilenkään vaikka juuri niin sovittiin

Sut jätin punttaamaan nätisti, enkä tahdo enää jumpsata

Vatsa bikineiden alta pilkottaa, en usko ett on selkäranka kaukana navasta

vaikk on vielä kiloja

Ja mä mietin kuinka mä jumppasin , kuinka autossa jo liikkuvassa veryttelin...

Vierailija
16/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokas kuntoilumuoto. Kaikki lajit eivät käy minulle.

Vierailija
17/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella ettei liikuntapaikat ole ihan kärkipäässä tartuntojen levittäjänä, harvemmin kun oireileva salille tai liikkumaan lähtee

Itse käyn siksi että panostan parempaan vanhuuteen. Kun kroppa ja lihakset toimii, saa olla mahdollisimman pitkään kotona eikä tarvitse päätyä kehitysmaatasoiseen vanhusten ”hoitoon”

Vierailija
18/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen vähäisen kävelyn mitä arjessa tulee. Hieman on huijattu olo, kun on yrittänyt olla solidaarinen ja mennyt näihin syyllistämisiin mukaan ja samalla uhrannut oman terveyden. No ehkä tällä toiminnalla joku tuntematon vanhus sai sitten puoli vuotta tai vuoden lisäaikaa.

No nyt on pientä uhriutumista. Kukaan ei ole estänyt tekemästä vähän pidempiä lenkkejä tai vaikka ostamaan painot kotiin ja treenaamaan kotona.

Vierailija
19/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kotijumpilla ja -painoilla saa bubble buttia

Vierailija
20/34 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut yhdet painot ja kahvakuulan uutena, kaikki muut olen löytänyt kirppareilta muutamalla eurolla, ihan hyväkuntoisia vielä ovat olleet, aika käyttämättömän oloisia. Luultavasti kyllä hankin taas salikortin koronan jälkeen, mutta katsotaan, mulle oikeastaan riittäisi kerta viikkoon vähän isommilla vastuksilla ja laitteilla kotijumppien lisäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän