Suora lähetys: Ensimmäiset koronarokotukset Suomessa annetaan kello 14
Kello 14 Suomessa annetaan ensimmäiset koronarokotukset. Ensimmäisenä rokotetaan koronapotilaiden ja koronatartuntaepäilyjen hoitoon sekä näytteenottoon osallistuvaa henkilökuntaa.
IS näyttää rokotukset suorana lähetyksenä Helsingin yliopistollisesta sairaalasta ja seuraa tilaisuutta hetki hetkeltä. Rokotusten jälkeen IS haastattelee rokotettuja työntekijöitä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007706001.html
Nyt se sitten alkaa täälläkin kauan odotettu rokottaminen. Katsokaa nyt tarkkaan näyttävätkö rokotteen ottavat lampailta vai ihan järkeviltä ihmisiltä.
Kommentit (18)
Onko rokotettavilta kysyttybhaluaako ne näkyä tuossa lähetyksessä? Minä en ainakaan haluaisi olla koko kansan pällisteltävä moisen asian takia.
mä en ainakaa suostuis jonkun iltapaskan kuvaavan kun annetaan rokote
Sitä vaan ihmettelen, miksi piikin ottamisesta kohkataan niin julmetusti. Nykyään tunnutaan lähetettävän suoria lähetyksiä täysin jonninjoutavissa tilanteissa.
Mä en kyl haluis julkiseksi mun ilmettä kun mua piikitetään.
ja vartin päästä antamaan puhe, miltä tuntui saada piikki, jipii, antaisivat nyt olla rauhassa
Hidasta, hidasta, armeijassa tuo olisi hoidettu paremmin.
ja oikein nimet julki , ketkä saivat rokotuksen ensin, nyt voisi aina päivittää iltapasaan kun leipuri maija porvoost kävi ottamassa ja nyt myyjä liisa yyteristä
Media ajettiin ulos? Pyörtyikö joku?
Olihan jännää, saakohan yöllä nyt nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Media ajettiin ulos? Pyörtyikö joku?
ei kun odottavas sen vertin kohta he tulee esiin ja kertoo miltä tuntuu....
Median takia tehdä tämmönen teatteriesitys. Voi kurjuus.
Vierailija kirjoitti:
Median takia tehdä tämmönen teatteriesitys. Voi kurjuus.
Salaliittoteoreetikkojen takia tämä esitys tarvitaan.
Itkettekö onnesta tuota katsoessa?
Voi hyvää påivää. Jos sieltä on jotain pakko näyttää, niin maksimissaan lehtijuttu olisi riittänyt enemmän kuin hyvin.