Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äijäilevä tyttöystävä :(

Vierailija
28.05.2014 |

Olin tyhmä, t y h m ä. Aloin seurustelemaan 20 -vuotiaan muijan kanssa, joka on muuten ok, mut on niin miesmäinen, ei ulkonäöllisesti, vaan käytökseltään. Kiroilee enemmän ku mä, ei koskaan pukeudu naisellisesti, vaan farkut ja huppari -linjaa, pieree ja röyhtäilee esim. ruokapöydässä tai seksin aikana. Aluksi se oli hauskaa, mut nyt ku muutettiin yhteen.... yök. Tekee kyllä ruokaa, mut ei osaa siivota tai muuta vastaavaa. Nyt harkitsee moottoripyörän ostoa. Pitäiskö erota?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijämäisyys (käytöksellinen ja ulkonäöllinen) naisessa on kyllä todella epäseksikästä.

Vierailija
22/28 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin aikaan piereminen on ärsyttävää. Aina kun akka turauttaa, niin pallit tärisee. Ei oikein kiihota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sille tyttikselle voi sanoa noista asioista? Aika hankalaa pukeutumiseen tietty koskaan vaikuttaa mutta jokaisessa suhteessa kummalla tahansa on täysi oikeus puuttua toisen osapuolen piereskelyyn ruokapöydässä ja röyhtäilyyn sänkyhommissa vai miten päin se meni. JOka tapauksessa ei hemmetti, miten tuollainen nainen lapsiakaan kasvattaa, jos itse jäänyt noin vajaaksi?

Koeta siis ensin puhua kumppanillesi. Samaan aikaan henkisesti varaudu eroon. Ero tod. näk. tulee, mutta oletpahan ainakin sitten yrittänyt. Ja jos ihme tapahtuu, tyttis tulee järkiinsä.

Sillehän voisi ehdottaa vaikka alkuunsa 1-2 naispäivää viikossa? Että totuttelee vaikka joka torstai ja sunnuntai näyttämään naiselta? Ja jos tuntuu liian paljolta alkuunsa, niin vähentää niitä treenipäiviä yhteen tai vaikka vain muutamaan tuntiin. Vähän niin kuin lankutuksessa että pikku askelin etenepäin. Siitä voi tulla vielä ihan oikea nainen, älä heitä heti toivoa.

Vierailija
24/28 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut olis innoissaan tuollaisesta naisesta. Pistä kiertoon ja etsi itselles se sievä pikkuvaimo

Vierailija
25/28 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikasi, kun aloit alunperinkään olemaan hänen kanssaan. Joko jätät hänet nyt heti, tai hyväksyt.

Itse olen kai melkolailla samanlainen "äijämäinen" nainen, mutta kuitenkin NAINEN. Mua loukkaa, kun haukutaan mieheksi/lesboksi/biseksuaaliksi tms. kun en niitä ole.

Vierailija
26/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään vaihtokauppa! Saat täältä 3 tuntia päivässä kauneudenhoitoon tuhraavan TOSI NAISEN. Piti oikein ulko oven viereen hänelle asentaa kokovartalopeili, että naikkonen näkee itsensä miten muut hänet näkevät... Monta kertaa on pitänyt lähtä takas sisälle vaihtamaan väärän väristä -noh millon mitäki....

Ei taatusti piere, tuskin käy paskallakaan. Maistuu kauneusvoiteilta.

Jos pieraset, hakee ilmanraikastin suihkeen ja tuoksukynttilät palaa aamusta iltaan. Ei tee raskaita kotitöitä, ettei kynnet katkea jne.

Järjestää kotonamme kaikenmaaliman kynttilä, meikki, astia, vaate yms. kutsuja. Joissa tietty käy vain toisia tosinaisia....

Mihin tän vois tuoda?

Vierailija
27/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä paras ja viihdyttävin ketju pitkään aikaan. Lisää valituksia kehiin siitä mitä vikaa naisissa on ja minkälaisia heidän pitäisi olla.

Jokainen tarvitsisi itselle sopivan puolison. Harvinaista tosin taitaa olla, että saisi omasta mielestä täydellisen, aina niissä jotain vikaa on.

Terveisin piereskelevä ja röyhtäilevä nainen, joka tosin rajoittaa niitä ruokapöydässä ja seksin aikana. En koe olevani äijä, vaan nuo ovat ihan normia ruumiintoimintaa (ja vaivojeni vuoksi minulla vielä aika yleisiä). Kiroilukin tuli opittua nuorena ja siitä on vaikea päästä eroon.

Vierailija
28/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:15"]Itse en näin miehenä edes haluaisi mitään hamosissa kulkevaa kodinhengetärtä, vaan sellaisen jätkämäisen asenteen omaavan rokkimimmin. Sellaiset naiset saavat minut syttymään, eivätkä mitkään yltiönaiselliset pitsinnyplääjät. Joten, jos ei kelpaa niin anna tänne!

[/quote]

YÖK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä