Vanhin kenen kanssa oot sekstaillu?
Kommentit (40)
Mulla on vakituisina seksikumppaneina vanhempia naisia. Vanhin on ollut 78 vuotias, mutta lämmittelyssä on parhaillaan eräs 82 vuotias mummeli. Suurin ikäero on ollut 50 vuotta. Olin 19 vuotias, kun aloin suhteeseen 69 vuotiaan rouvan kanssa.
Naisista 57-vuotias. Miehistä muistuu mieleen yksi joka saattoi olla jo kuusikymppinen. Olen bi.
Olen 28v. nainen, vanhin mies on ollut 61v. En edes halua seksiä alle 50v kanssa. Heillä on homma hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 28v. nainen, vanhin mies on ollut 61v. En edes halua seksiä alle 50v kanssa. Heillä on homma hallussa.
Ajatteletko mainettasi ja tulevaisuuttasi koskaan ?
Olisikohan ollut 54v, en ole täysin varma. Itse olin tuolloin noin 30. Olen siis mies ja se toinen oli tietenkin nainen.
42v naista. Olin itse vuoden vanhempi.
Olen pannut erästä rouvaa kun hän oli 57-58 vuotias. Sitten meni yli kymmenen vuotta ja Panin häntä 70 v ikäisenä. Hän on minua 15 v vanhempi.
47, ite olin 26. Turhautunut vaimo joka tuli terassilla tulta kyselemään, ja päädyttiin sitten jatkoille. Ei ole tullut vastaan toista yhtä kullin nälkäistä naista. Päästiin mun käppään niin eteisessä heitti itsensä polvilleen eteeni ja aloitti taivaallisen imuttelun. Naitiin koko yö, ja aamulla vielä pari kertaa. Antoi laueta naamalle ja tisseille, se kiihotti niin pirusti että jatkoin nussimista samantien. Ei ole tuotakaan tullut uudelleen koettua että kyntää yltäpäältä spermaista naista, harmi.
Minä 18v, nainen joku 35v mummo pilkun jälkeen tarttui mukaan. Ei enää koskaan noin vanhaa mukaan
Mistä tämä prinsessa löytyi? Otitteko uusintaa myöhemmin?
75v nainen itse olin 51v. Tuli kännissä tehtyä treffit Kanarialla. Selvinpäin näytti aika vanhalta. Ajattelin, että ei tule mitään. Mutta kun hän sai mulkun suuhun, niin sitten mentiin. Vanhan naisen kokemuksetta sai sen kivikovaksi, sitten pantiin. Että silleen, sattuuhan sitä.
Minkä mallinen nainen oli? Oliko suomalainen?
Olen tässä yritellyt 70-vuotiasta naista joka on todella uhkea. Hitaasti homma etenee.
Tätä kysyy vain ap mies, jolla on lapsen aivot. Joka ei ikinä kehitä aivojaan ja aivot ovat jääneet sinne alapäähän. Ja mukamas ihan mukava aloitus. Miten joku voi olla oikeasti näin tyhmä?
vanhin ketä olen pannut oli 272-vuotias. olin itse silloin 26v. se oli holkeri, eli jäähai.
Heppu oli yli 50 ja mä silloin 24, vieläkin kastun ajatuksesta. Oli tähän mennessä paras orgasmin antaja.
Kaikki tänä vuonna kanssani seksiä harrastaneet ovat tehneet sitä jopa jonkun verran nauttienkin 78 vuotiaan kanssa, Lukumäärää en kyllä muista, mutta melko lailla nuorempia olivat.