Suostuisiko teinipoikasi laittamaan puvun ylleen koulun kevätjuhliin
Kommentit (31)
Suostuu.
Itse asiassa ei tarvitse käskeä eikä kehottaa :)
Tottakai puku päälle kevätjuhliin. Ei kai tuota tarvi edes käskeä. Hyvinpukeutunut nuori mies on kaunista katseltavaa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:15"]
Joo ihan sitä varten piti nyt ostaa puku (ei oo rippikoulua käynyt) :)
[/quote] Rippipuvulla tee yhtään mitään, kun siitä kasvaa jeppe kuin jeppe ulos. Juuri kovinta kasvun aikaa, niin joutuu ostaman kaksi pukua. Tyhmää!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:22"]
Pitihän meidänkin pojalle se puku ostaa kun sanoi että sellainen pitää olla kevätjuhlissa ja kaikilla muillakin on. Maksoin muuten 300€ mukaanlukien paita, solmio ja vyö. Kengät lainataan isältä. Ihan kiva summa mutta en nyt tiedä mistä olisi paljon halvemmalla saanut. Vuokraaminenkin on tosi kallista ja hankalaa hakea ja viedä takaisin. Kalliiksi tuli nämä kevätjuhlat.
[/quote] Olettepa kalliit kamat ostaneet. Meillä sama paketti jäi alle 200 euroa. Ja kaikki uutta paitsi kengät ja vyö.
Laittaa pyytämättä. Ja täällä Lahdessa tosiaan ainakin lukioikäiset pojat ovat todella tyylikkäitä muutenkin.
Suostuu.Laittaa ihan vapaaehtoisesti.Pojan koulussa kaikki pojat laittavat puvun päälleen.Ysejä varten on oma erillinen päättäjäisjuhla.
Mun poika pääsi ysiltä kaksi vuotta sitten, eikä kenelläkään pukua. Onko tää nyt joku uusi muotijuttu? Mun aikana -90 luvulla ei ainakaan kenelläkään ollu vielä pukua.. Mutta asiaan, ei mun poika olisi kyllä laittanutkaan, eikä olisi ollut varaa ostaa turhan takia pukua, kun ei tarvitse semmoista missään.
Meillä 9.lk poika juuri arpoo laittaisiko tumman puvun vai chinokset+kauluspaita+pikkutakin.
Meillä on kolme poikaa ja viimeistään ysillä ovat alkaneet käyttämään pukua. Kaikissa koulujen juhlissa, sukujuhlissa ym. laittavat puvun - toki vaihdellen paidan ja kravatin väriä. Välillä yhdistävät puvun takkiin ja paitaan tummat farkut jne.
Kaikki poikien kaveritkin käyttävät pukua.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:32"]
ysiluokkalainen poika laittaisi puvun,mutta housut ovat jääneet pieneksi (on siis kahden vuoden takainen rippipuku),mutta laittaa kauluspaida,puvun takin ja farkut
[/quote]
Häh? Minkä ikäinen poika oikein on?