TIETÄJÄ - VASTAAN KYSYMYKSIISI
Hei,
Tällä palstalla keskustelen kanssasi mieltä painavista asioista.
Vastaan vain asiallisiin kysymyksiin.
En ole perehtynyt tietäjän/näkijän uraan, mutta omaan lahjakkuuden sen suhteen.
Mikä voisi olla parempaa kuin auttaa Sinua?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:51"]Olet sama tietäjä kuin se joka pitää ketjua:
TIETÄJÄ KLO 08:50-9:45 välillä.
Samat paperiselitykset.
Ennustan: oot sama seko koska pyöri ensimmäisen tietäjän sivuilla ja raivosit ja alapeukutit siellä. Eli "tietäjä tavattavissa (hetki)" tms sivulla riehuit.
[/quote]
Ennustit ehkä väärin. Minä alapeukutin siellä, kun se kuka "tietäjä" olikaa, ei todellakaan osannut asiaansa. Näki minulla sellaisia asioita, mitkä eivät ole edes mahdollisia. Pitää testata näitä huijari "näkijöitä. Minusta on mielenkiintoista lukea näitä ennustuksia, mutta raivostuttaa huijarit.
[/quote]
Huomasit sä et sinne on tullut sun peukutuksen lisäksi joitakin kommentteja siitä et ennustus on pitänyt paikkaansakin. Olet siis alapeukuttanu sellaisiakin vastauksiakin/ennustuksia joita kysymyksen esittäjä on itse sanonut että pitää paikkaansa. Vai tiedätkö paremmin kuin henkilö itse.
Kiitos hei.
Onko mulla vatsassa tyttö vai poika?
Parantuuko poikaystäväni päihderiippuvaisuudesta?:(
Kysyisin kesästäni. pääseekö poikani opiskelemaan? Miehen työt.? Kiitos
Miten suhteeni a.m:n kanssa jatkuu? Mikä on siis "se seuraava" askeleemme? Pääsenkö unelma-ammattiini loppupeleissä? Tulenko aina olenaan yhtä onnellinen? Laihdunko ensi kesänä?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:02"]Tietäjä huhuu missä olet
[/quote]
Toisessahan ketjussa se
Ähhh, taas missasin ton kuuluisan tietäjän =(
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:11"]
Alahan jo vastailla!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:31"]
Hei,
Tällä palstalla keskustelen kanssasi mieltä painavista asioista.
Vastaan vain asiallisiin kysymyksiin.
En ole perehtynyt tietäjän/näkijän uraan, mutta omaan lahjakkuuden sen suhteen.
Mikä voisi olla parempaa kuin auttaa Sinua?
[/quote]
Aina mä missaan nää tietäjät. Jos nyt tärppäis, et onko se mun äidin miesystävä kiinnostunu lapsista seksuaalisesti?