Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhliin kutsutut

Vierailija
28.05.2014 |

Tulossa on lauantaina yo-juhlani. Minua vähän ihmetyttää yhdet vieraani, sukulaiset, pariskunta joilla on 2 aikuista lasta. Kun pariskunta kutsutaan juhliin, tulevat heiltä mukaan aikuiset lapset JA heidän poikaystävänsä. Jos esim.kutsuu pariskunnan perheineen, tuntuuko teistäkin oudolta että aikuiset omillaan asuvat lapset tulevat mukaan ja ottavat vielä molemmat poikaystävänsä mukaan? Sukulaisia noi lapsetkin on mutta ottavat tuntemattomat poikaystävät mukaan... Lahja on joku 50€/ 6 henkilöä

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjahaukka pääsee ylioppilaaksi. Paljonko kustantaa kuppi kahvia ja pulla? Meillä tarjotaan niitä vieraille arkenakin aina.

Vierailija
22/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin ja pullan lisäksi meillä on ainakin täytekakkuja, lohivoileipiä, jäätelökakkua, kait voileipäkakkua, pikkuleipiä, alkujuomina kuohuvaa +++ lisäksi kaikkeZa muutakin. Lisäksi yksi tulee tarjoilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin ja pullan lisäksi meillä on ainakin täytekakkuja, lohivoileipiä, jäätelökakkua, kait voileipäkakkua, pikkuleipiä, alkujuomina kuohuvaa +++ lisäksi kaikkeZa muutakin. Lisäksi yksi tulee tarjoilemaan.

Vierailija
24/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-anoppi oli juuri tuollainen, eli mielestään hänelle osoitettu kutsu koski selvästikin myös aikuisia lapsia puolisoineen. Kerran hän oli jo hankkimassa majoitusta juhlakalun vanhempien luota tälle ylimääräiselle köörille, kun ilmoitin, että ainakin itse jätän kyseiset juhlat väliin, kun en ole kutsua saanut meidän osoitteeseemme, enkä minä edes kutsujaa tunne... Olin ymmärtämätön ja epäsosiaalinen ihminen sitten anopin mielestä. 

Vierailija
26/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YO-juhlat tosiaan ovat avoimet ja virallisesti niihin ei edes kutsuta ketään! Itse en kutsunut edes lähimpiä sukulaisia.

Vierailija
27/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:11"]

olen ap: kyse on suht.lähisukulaisista. Monista syistä pakko kutsua. Varaudutaan kyllä lisävieraisiin. Kiva kätellä poikaystäviä ja kysyä "niin muutes, mikä sun nimi on:D" en kyllä kysy, antaa esitellä itsensä:)

[/quote]

Sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa! Kerro avoimesti pariskunnalle, että teidät oli pakko kutsua, vaikken olisi halunnut teitä tänne. Aikuisten lasten poikaystäviä kannattaa myös kohdella juuri noin kuin ajattelit. Silloinhan tulevaisuudessa tietävät jättää tulematta.

Nyt ovat ehkä olleet kiusaantuneita saadessaan juhlakutsusi ja miettineet, että menee taas osa viikonlopusta pilalle, kun pitää velvollisuudesta mennä sen Jemmiina-Jessican juhliin.  

Vierailija
28/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:11"]

olen ap: kyse on suht.lähisukulaisista. Monista syistä pakko kutsua. Varaudutaan kyllä lisävieraisiin. Kiva kätellä poikaystäviä ja kysyä "niin muutes, mikä sun nimi on:D" en kyllä kysy, antaa esitellä itsensä:)

[/quote] juu, olette suomalaisia, ei tarvitse enempää mainostaa.

Vierailija
29/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap edelleen: en ole mitenkään lahjojen perään, minulle on tärkeämpää että näen tuttuja, joista jotain en näe välimatkojekaan takia kuin juhlissa. Harmittaa kun luullaan ahneeksi. Kummitkin on ihana nähdä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi