Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palaute kuntouttavasta työtoiminnasta.

Vierailija
27.12.2020 |

Olin päiväkodissa kuntouttavassa työtoiminnassa. Osallistuin lastenhoitoon, autoin oma-aloitteisesti pukemisessa, vaihdoin vaippoja, syötin, ulkona keinutin keinussa muiden hoitajien juoruillessa keskenään, ruokailun päätteeksi siivosin pöydät vaikka se homma kuuluikin laitoshuoltajalle, kaikki tein ilmaistyönä. Työtoimintaa oli enää muutama päivä jäljellä ja oli aika antaa palautetta. Minun 'ohjaajani' eli yksi lapsiryhmän hoitajista antoi palautteen siltä pohjalta mitä he olivat muiden ryhmän hoitajien kanssa palaveeranneet minulle annettavasta kuntouttavan työtoiminnan palautteesta. Eli palautteeni jonka sain oli 'olit myöhässä muutamana aamuna 3 min' ja 'yhtenä päivänä lähdit töistä 5 Min aikaisemin'. No minähän en ole siellä missään työsuhteessa eikä minulle makseta tekemästäni työstä palkkaa ja toisekseen heiltä unohtui mainita että tulin myös yhtenä aamuna jo peräti 15 Min ennen kuin työtoiminnan piti alkaa. Mitään kiitosta ja positiivista palautetta en saanut vaikka olisin ansainnut. Olisitko jäänyt sinne työtoiminta paikkaan vielä muutamaksi päiväksi tekemään ilmaistyönä vai mitä olisit tehnyt?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä se on kun naiset antaa palautetta.

Vierailija
2/2 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla