Apua soneran kanssa
Siis olen soneralta avannut vanhan liittymän maksupäätteeseen muutamia kk sitten, kun viime vuoden puolella suutuksissani katkaisin sen, koska lasku ei tullut minulle perille ainoastaan maksukehoitus, joka lisäsikin laskua 40e (itse lasku on vain alle 10e/kk). Muutaman noita makselin, kun uskoin ettei lasku ole tullut muista syistä perille. Sitten selvisi, että vika oli soneran päässä, lasku oli lähetetty yritykseni vanhaan osoitteeseen, vaikka olin tehnyt osoitteen muutoksen kauan sitten, no virhe onneksi korjattiin, joskin vasta kun olin jo ehtinyt liittymäni irtisanoa. No nyt tosiaan avasin sen uudestaan ja varmistin laskutusosoitteen monta kertaa ja ei ole tullut ainuttakaan laskua!?
Jännittää taas, että missähän ne laskut tällä kertaa on?
Olen tarkistanut myös e-laskut, ei näy niissäkään.
Olen laittanut kaksi kertaa viestiä sinne, muttei minuun ole oltu yhteydessä ja äsken taas yritin soittaa, mutta eipä sinne tunnu pääsevän läpi.
voivat sieltä tarkistaa, että olen liittymän uudelleen avatessa varmistanut laskutusosoitteen.
Onneksi tallentavat ne puhelut, niin
Onko jollain vinkkejä mitä kautta sinne saa yhteyden?
Huomenta "Apua Soneran kanssa"
Selvitetään, että kaikki on kunnossa, eikös joo! :)
Ihan heti ei lasku kolahdakkaan luukkuun palvelun tilauksesta. Milloin tilasit palvelun?
Minulla on mielessäni kaksi suoraa SoMe-kanavaa yritysasiakaspalveluumme, jossa saat vastauksen nopsaan: Onko sinulla Facebook- tai Twitter -tunnukset käytössäsi? Pääsisitkö näpyttelemään kysymyksesi osoitteessa www.facebook.com/sonerayrityksille tai www.twitter.com/Sonera_B2B
Näillä kanavilla on päivystystä arkisin klo 8-16 välillä ja tartutaan kysymyksestä toimeen reippaasti :)
Seurailen tätä ketjua muutaman päivän ajan, josko vielä huomaisit vastaukseni ja kuittaisit, että kaikki on kunnossa siellä päässä.
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.