Tunnetko ketään lattajalkaa?
Kommentit (18)
Ei kai inttiinkään oteta lattajalkaisia?
Mulla on lattajalat, tosi latteat, varsinkin toinen. Nyt ihan hiljan hankin tukipohjalliset kun aloin harrastaa juoksua. Maksoi 140€ kun teetti fyssellä. Saisikohan jostain halvemmalla?
Toisaalta olen 44-vuotias ja hyvätuloinen, niin että menkööt, kun tähän asti olen pärjännyt ilman.
Yksi polliisi kuuluu tuttuihin joo.
Olen naimisissa sellaisen kans ja onhan tuo armeijan käyny..e
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:15"]
[/quote]
Nykyään otetaan. Muuttu joskus 1980- tai 90-luvulla.
Mulla kans lattajalka :) Hyvin pysyy pystyssä. Ainoa vaan että vaivasenluu on joskus ihan törkeen kipeä. :/
Siskoni. Hyvin pärjää. On perhe, hyvä ammatti ja työ. Omakotitalo.
Siskoni. Hyvin pärjää. On perhe, hyvä ammatti ja työ. Omakotitalo.
Miheheni. Vastaa kaikkea mitä lattajasta voi kuvitella. On kömplelö. Ei osaa tanssia. Juntti vähän. Joutuu aina ostamaan ne kaikkien leveimmät kengät. Eikä suostu menemään teettään tukipohjallisia, vaikka valittaa noiden räpylöidensä väsymistä.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan. Autokomppaniaan. Mun veljellä on lättäjalat.
Kolmannes suomalaisista kuuluu tuohon kategoriaan.
Jos inttiin ei lättäjalkoja otettaisi, ei sinne paljoa väkeä olisi menossa. Sellaista hyljeryhtistä lättäjalkaa koko nuorten miesten joukko.
Tuttavapiirissä on yksi miljonääri ja hänellä lättäjalat!
Noloa sanoa, mutta
oon vähän ylpee, kun
miehellä on isot, mutta
kapeat ja korkeaholviset
jalat. Että ei oo mikään
pässi lättäjalka, niin
kuin moni paremmalla
oksalla oleva kaverinsa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissä on yksi miljonääri ja hänellä lättäjalat!
Kaikkee ei voi saada... kai se sitten ymmärtää teettää kenkänsä mitan mukaan.
Lasketaanko steppaava menninkäinen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sinne ainakin kelpasin, 80-luvun alussa. Kutsuntalääkärin kanssa sellainen keskustelu. Antoi ymmärtää, että noilla latuskoilla olisi voinut keikan laistaa. Mutta kun vakuutin, että kunto on hyvä, eikä erityistä haittaa noista vähän epämuotoisista räpylöistä ole, sovittiin, että valtio teettä varoiksi heti sellaiset jalkatuet. Ja niin tehtiin ja RUKn kautta sitten ulos! Että ei ne kaikki lättäjalat ihan luusereita ole...
Vierailija kirjoitti:
Miten hän pärjää elämässään?
Tunnenpa hyvinkin, tuntenut jo toistakymmentä vuotta. Vävymme. Iso, raamikas ja urheilulllinen nuorimies. Nuo jalat vain ovat kuin toisesta tyypistä: leveät ja tosi lättäjalat, vailla mitään kaaren tapaistakaan.
Mieheni kerran mökin saunan kuistilla pienissä kaljoissa asiasta mainitsi. Meni kaveri kyllä niin noloksi, että huomasin heti että oli ilmeisesti vähän arka paikka ja mieheltä tahditon kommentti.
Mutta hyvin tuo näyttää maailmassa pärjäilevän. Katsotaan nyt perivätkö pojat isänsä jalat :-(
itselläni on täysin lättänä jalka. Ei jää mitään kaarta ja voin sanoa että on todella rankkaa. Käyn psykologin juttusilla kahdesti viikossa. Jospa joskus helpottaa...