Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas sitä lähdetään täysin uupuneena toimistolta

Vierailija
28.05.2014 |

kotiin eikä jaksaisi mitään tehdä. Ihan olis valmis suoraan sänkyyn. Mitä elämää tää tällainen on? Kohta jään ennemmin vaikka työttömäksi. Jotain muuta on pakko keksiä.

Pakotan itseni toimimaan illat. Käyn lenkillä ja oon lasten kanssa. Oon kuitenkin niin väsynyt, että vanne puristaa päätä ja silmiä kirveltää. Nukun hyvin ja aamulla oon virkeä. Kaksi tuntia konttorilla ja voisin nukahtaa istualleen.

Mitä helvetin järkeä tässä on?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama jutut, ja joka päivä. Olen IT-alalla, ja henkisesti työni imee minut niin loppuun, että työpäivän jälkeen olen kotona kuin zombie. Hoidan uupuneena ihan pakolliset kotityöt, mutta sen lisäksi en jaksa kuin tuijottaa seinää, röhnöttää sohvalla. Ketään en jaksa nähdä, mihinkään en jaksa keskittyä, mitään en tehdä. Toipua vaan päivästä. 

Syy miksi minulla ei ole miestä tai perhettäkään on pääosin se, etten jaksasii semmoista tämän työni ohessa. En pysty kuin yksinoloon työajan ulkopuolella.

Vierailija
2/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Työpäivät matkoineen 9:5h. Jos aion illalla menmä tanssitreebeihin niin pitää ottaa liki tunnin päikkörit. En jaksa muuten. Mulla tosin kilppiksen vajaatoiminta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Olen tosin tehtaalla "liukuhihnahommissa" eikä minulla vielä ole lapsia. Onneksi ei ole, en varmaan jaksaisi antaa riittävästi huomiota lapsille työpäivän jälkeen.

Kotona jaksaa juuri ja juuri tehdä ruuan ja syödä, sen jälkeen vain nukun. Ei kyllä tunnu kovin mielekkäältä tällainen elämä ja olen itsekin miettinyt työttömäksi jäämistä.

Vierailija
4/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat on olot. Liukuva työaika. 44 vee ja pohdin muuttamista seudulle, jossa ei paljon tarvitse pelätä töihin joutuvansa. Ennen jaksoin käydä lenkillä, nyt olen töiden jälkeen täysi sohvaperuna. Eilenkin nukkumaan klo 22 ja heräsin 7.20. Herään henkiin vain lomilla. Aion sinnitellä 50 veehen ja sitten hanskat naulaan.

Vierailija
5/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:41"]Samat on olot. Liukuva työaika. 44 vee ja pohdin muuttamista seudulle, jossa ei paljon tarvitse pelätä töihin joutuvansa. Ennen jaksoin käydä lenkillä, nyt olen töiden jälkeen täysi sohvaperuna. Eilenkin nukkumaan klo 22 ja heräsin 7.20. Herään henkiin vain lomilla. Aion sinnitellä 50 veehen ja sitten hanskat naulaan.

[/quote]

veit sanat suustani. Mietin vain miten työelämästä pääsisi pois. Mä e. Jaksa.

Vierailija
6/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee työsi äläkä hengaa työaikana av:lla. Töistäkin olet lähdössä ennen puoli neljää. Valivali.

Vierailija
7/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on boreout.

Vierailija
8/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä työ kai teitä riivaa. Kun työssä on kivaa, se tuo lähinnä lisää energiaa ja kotona sama vahti jatkuu. Ruun jälkeen hetkeksi pitkälleen sohvalle ja lapset katsovat piirrettyjä, niin illan jaksaa sitten pyörittää pyykkiä ja valmistella seuraavan pöivän ruokia ja muuta.

Vierailija
9/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, mutta mä uskon, että mun tapauksessa tää johtuu siitä, että vaihdoin yhtäkkiä opiskelut raskaaseen fyysiseen työhön ja teen töitä 10 tuntia päivässä. Siihen päälle vielä koiran lenkitykset ja kuntosali yms, että pysyn kunnossa. Käyn iltaisinkin vielä ylikierroksilla, enkä saa unta ja aamulla taas ylös, töihin ja sama rumba alusta. Meinasin tänään nukahtaa istualleni, kun käytiin tauolla työkaverin kanssa hetki istumassa portailla lämpimässä auringossa juomassa kahvia. Eiköhän tää helpota, kun tottuu siihen, että ei enää istu koulun penkissä pänttäämässä, vaan tekee oikeasti hommia ja keho ehtii mukaan.

Vierailija
10/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:32"]

Sama jutut, ja joka päivä. Olen IT-alalla, ja henkisesti työni imee minut niin loppuun, että työpäivän jälkeen olen kotona kuin zombie. Hoidan uupuneena ihan pakolliset kotityöt, mutta sen lisäksi en jaksa kuin tuijottaa seinää, röhnöttää sohvalla. Ketään en jaksa nähdä, mihinkään en jaksa keskittyä, mitään en tehdä. Toipua vaan päivästä. 

Syy miksi minulla ei ole miestä tai perhettäkään on pääosin se, etten jaksasii semmoista tämän työni ohessa. En pysty kuin yksinoloon työajan ulkopuolella.

[/quote]

Sama juttu ja sama ala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän