Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita 3-kymppisiä opiskelijoita?

Vierailija
31.07.2006 |

Jotka ei oo vielä valmistunut miksikään...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. äskeinen

Vierailija
2/24 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi amk-tutkinto on mutta haluaisin vaihtaa alaa ja haaveilen yliopisto-opinnoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiatunut miksikään.

Vierailija
4/24 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja VARSINKAAN sä lisurintekijä et kuulu joukkoon! Tarkoitukseni oli muodotaa luuseriklubi!

t. ap

Vierailija
5/24 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja VARSINKAAN sä lisurintekijä et kuulu joukkoon! Tarkoitukseni oli muodotaa luuseriklubi!

t. ap

t. lisurintekijä

Vierailija
6/24 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä pyrkinyt, mutta ehkä ensi vuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiset 12 vuotta, eikä loppua näy. Taidan päästä klubiin? :)

Tosin lapsia olen sitten väsännyt liudan, mutta nyt riitti se ja meitsi maisteriksi!

Vierailija
8/24 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 34 vuotta ja eka korkeakoulututkinto kesken. Välillä olen ollut töissä ja äitinä kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 ja ei ole aiempaa tutkintoa.

Vierailija
10/24 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ihan kohtuullisia töitä olen saanut, mutta ei mitään uraa, sillä vihaan toimistotöitä. Haaveena olisi nyt kotiäiti-aikana saada luetuksi ammatti ihan täysin toiselta alalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä AMK- että yliopisto-opinnot puolitiessä...Syksyllä jatkuu opinnot...

Vierailija
12/24 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei, on mulla tuoreehko kanditutkinto, mutta opiskelen sekä amk:ssa että yliopistossa ja nyt amk yli puolessavälissä. En ole ollut pitkiä aikoja töissä eli olen opiskellut sitä ja tätä koko tämän ajan, mitä nyt vuoden-pari ollut enemmän töissä kuin opiskellut.



Pahinta on se, etten koe nykyistäkään opiskelualaani omaksi. Se vähän ahdistaa. Työkokemuksenikin on aivan eri alalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lukiosta tulleet ekan vuoden opiskelijat... ainakin näin kolmekymppisen silmin katsottuna... :)

Joskus vähän päälle parikymppiset näyttävät väsyneille ja rasittuneille, ikäistään vanhemmille. Biletystä, töitä ja opiskelua samaan aikaan ei välttämättä ole pelkkää nautintoa.

Vierailija
14/24 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö ne on muuten lapsen näköisiä

ne lukiosta tulleet ekan vuoden opiskelijat... ainakin näin kolmekymppisen silmin katsottuna... :)

Vähänkö kommenttisi kuulosti typerältä... ainakin näin kaksvitosena valmistuvan mielestä.

Olen aloittanut yliopisto-opintoni yhden välivuoden jälkeen ja olen olen valmistumassa kuudessa vuodessa. Opintojeni aikana ystäväpiirini on kuulunut kaikenikäisiä opiskelijoita, joiden elämäntilanteet muodostavat aika laajan kirjon. Ei minua haittaa, jos joku aloittaa yliopisto-opinnot keski-iässä tai vaikka eläkkeellä. Itsensä sivistäminen on iästä riippumatta aina hienoa.

Niillä lapsennäköisillä opiskelijoilla voi olla vähemmän elämänkokemusta, mutta he ovat juuri lukiosta valmistuneina yleensä melko hyvässä terässä, mitä tulee opiskeluun. Älykkyys ja lahjakkuus ilmenevät myös usein melko nuorella iällä, joten niitä kannattaa alkaa työstää varhain. Olen ihan kiitollinen, että professorini piti minua täysinäisenä jäsenenä akateemisessa yhteisössä ja pyysi tutkimusavustajaksi kahden opiskeluvuoden jälkeen.

Jotkut 18-vuotiaat näyttää tosi lapsilta. Monta täysi-ikäistä olen pitänyt 14-vuotiaina. Ei se kuitenkaan tarkoita, että olisin epäillyt heidän älyllistä kapasiteettiaan tai kykyjään opiskella tms. Relaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lukiosta tulleet ekan vuoden opiskelijat... ainakin näin kolmekymppisen silmin katsottuna... :)

Vierailija
16/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö ne on muuten lapsen näköisiä

ne lukiosta tulleet ekan vuoden opiskelijat... ainakin näin kolmekymppisen silmin katsottuna... :)

Vähänkö kommenttisi kuulosti typerältä... ainakin näin kaksvitosena valmistuvan mielestä.

Olen aloittanut yliopisto-opintoni yhden välivuoden jälkeen ja olen olen valmistumassa kuudessa vuodessa. Opintojeni aikana ystäväpiirini on kuulunut kaikenikäisiä opiskelijoita, joiden elämäntilanteet muodostavat aika laajan kirjon. Ei minua haittaa, jos joku aloittaa yliopisto-opinnot keski-iässä tai vaikka eläkkeellä. Itsensä sivistäminen on iästä riippumatta aina hienoa.

Niillä lapsennäköisillä opiskelijoilla voi olla vähemmän elämänkokemusta, mutta he ovat juuri lukiosta valmistuneina yleensä melko hyvässä terässä, mitä tulee opiskeluun. Älykkyys ja lahjakkuus ilmenevät myös usein melko nuorella iällä, joten niitä kannattaa alkaa työstää varhain. Olen ihan kiitollinen, että professorini piti minua täysinäisenä jäsenenä akateemisessa yhteisössä ja pyysi tutkimusavustajaksi kahden opiskeluvuoden jälkeen.

Vierailija
17/24 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee varmaan graduun. Opinnoissa menossa seitsemäs vuosi, ikää ei ole vielä ihan tuota kolmeakymmentä. Kovasti yritän valmistua ennen kuin 30-vuotisjuhlia viettelen.



Miten teidän puolisto/perhe suhtautuu pitkittyneisiin opintoihin? Suoraan sanottuna itse uskoin aina valmistuvani tavoiteajassa, mutta niin ei sitten tapahtunutkaan ja kolautti vähän itsetuntoa vaikka taustalla on uupumusta ja muita onlgemia. Mies tukee, mutta samalla tuntuu "epäreilulta" hänen kannaltaan että hän on ollut jo vuosikausia työelämässä kun minä olen vain opiskelija ja päivät on aika vapaita.



Perheeni taas on suorittajakeskeistä ja aika kovia kritisoimaan opintojeni kestoa. Pakko vain yrittää olla välittämättä, aikuisiahan tässä ollaan ja parempi myöhään kuin ei milloinkaan.



Yritän olla pitämättä itseäni luuserina, koska teen elämässä kuitenkin kaikenlaista ja olen olut töissä opintojen ohella. Kaikki ajallaan, kenties?

Vierailija
18/24 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vierailija
19/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mielestäni haukkumista että näyttää nuorelle. Kaikki tietävät että ovat teräviä!

Vähänkö ne on muuten lapsen näköisiä

ne lukiosta tulleet ekan vuoden opiskelijat... ainakin näin kolmekymppisen silmin katsottuna... :)

Vähänkö kommenttisi kuulosti typerältä... ainakin näin kaksvitosena valmistuvan mielestä.

Olen aloittanut yliopisto-opintoni yhden välivuoden jälkeen ja olen olen valmistumassa kuudessa vuodessa. Opintojeni aikana ystäväpiirini on kuulunut kaikenikäisiä opiskelijoita, joiden elämäntilanteet muodostavat aika laajan kirjon. Ei minua haittaa, jos joku aloittaa yliopisto-opinnot keski-iässä tai vaikka eläkkeellä. Itsensä sivistäminen on iästä riippumatta aina hienoa.

Niillä lapsennäköisillä opiskelijoilla voi olla vähemmän elämänkokemusta, mutta he ovat juuri lukiosta valmistuneina yleensä melko hyvässä terässä, mitä tulee opiskeluun. Älykkyys ja lahjakkuus ilmenevät myös usein melko nuorella iällä, joten niitä kannattaa alkaa työstää varhain. Olen ihan kiitollinen, että professorini piti minua täysinäisenä jäsenenä akateemisessa yhteisössä ja pyysi tutkimusavustajaksi kahden opiskeluvuoden jälkeen.

Vierailija
20/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vee, tutkinnon suoritus vaiheessa sekä amk:ssa että yliopistolla. Tarkoitus olisi vielä joskus saada jonkunlaiset paperit kouraan!