Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on lihonut ulos tummasta puvustaan, yo-juhlat tulossa

Vierailija
28.05.2014 |

No niin, onneksi sovitettiin ennen lähtöpäivän aamua. Takki menee päälle ja näyttää melko ok:lta kun on auki. Mutta housut, ainakin 8 senttiä jää nappi auki ja reisistäkin vähän kinnaa. Voi helkkarin helkkari, ei olisi varaa ostaa uutta pukua. Onko pikakonsteja parin päivän mahanpienennykseen?

Eikä kuittailua kiitos, nyt on tosi kyseessä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa itse ongelmaan, ihmettelen miten eri lailla jotkut hoitaa asioita. Jos minun miehelläni olisi tuollainen tilanne, hän hoitaisi sen. Siis hän itse. Ei tulisi mieleenikään minun tulla keskustelupalstalle pähkäilemään miehen pukuongelmaa.

Jos sinä huomaisit, että ainoa kolttusi ei mene päälle koska olet lihonut, ottaisiko vastaavasti miehesi paniikkivaihteen päälle ja postaisi auto.fi -sivustolle (onko sellaista, keksin päästäni) että mitä tehdään, vaimon kolttu ei mene päälle ja juhlat on huomenna??

En minä moiti, ihmettelen vain miten erilaisia ihmiset on.

Toivottavasti ratkeaa (pulma, ei housut).

Vierailija
22/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta tällainen työnjakokuvio olisi meilläkin ihan selviö.

Mies tekee töissä pitkää ja vastuullista päivää, minä hoidan kotitalouden ja perheen kaikki asiat. Näin on yhteisestä sopimuksesta. Olen kotirouva ja sellaiseksi jään, asemani on turvattu niin eron kuin miehen kuoleman varalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

housunkaulukseen tampooninaru (miel käyttämätön) naru kieputetaan napin ympäri ja tampponiosa napinlävestä läpi, saa kivasti pituutta vyötärönympärykseen. housuntakin voi kursia samalla tavalla, tosin suosittelen näin juhlatilanteessa värittämään tamponit mustiksi. voi myös käyttää mustaa tennarinnauhaa, löytyy kirppareiltakin edullisesti, ja nyörittämään korsettimaisesti. muodikas ja erilainen, juhlalook joka huomataan.

Vierailija
24/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M myy noita miesten mustia puvunhousuja välillä 19,90€ hintaan alkaen. Löytyiskö sieltä? Tai Dressmannilta, sopivat housut, kauluspaita, silitettyinä ja vanha takki päälle jos mahtuu. Ei tarvitse ostaa kallista Armanin pukua yo-juhlia varten, ostaa sellaisen kun talous sallii, silittää ja käyttäytyy hyvin. Se riittää.

Vierailija
25/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies bongasi Bossin puvuntakin kirpparilta hintaan 6e ja superbongauksen teki se että istui kuin olisi tehty hänelle. sillä on porskuttanut nyt monet juhlat, häät rippijuhlat ja parit hautajaisetkin. kirpparit rules!! kyseessä oli ns hyväntekeväisyyskirppis joita suosin itekin

Vierailija
26/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis meillä on mustat puvunhousut, jotka menevät päälle. Mutta se eivät ole alkuperäiset puvunhousut, siis samaa erää kuin takki. Värieroa ei ole, valoa ehkä heijastavat vähän eri tavoin. Jos nämä voisi laittaa, ei ongelmaa olisi. Mutta voiko ne laittaa, sitä pähkäilen.

ap

Vierailija
27/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:58"]

No siis meillä on mustat puvunhousut, jotka menevät päälle. Mutta se eivät ole alkuperäiset puvunhousut, siis samaa erää kuin takki. Värieroa ei ole, valoa ehkä heijastavat vähän eri tavoin. Jos nämä voisi laittaa, ei ongelmaa olisi. Mutta voiko ne laittaa, sitä pähkäilen.

ap

[/quote]

Minä laittaisin (ja meillä on kai joskus noin tehtykin). Kukaan ei katso niitä ja jos katsookin, ei takuulla huomaa eroa.

Vierailija
28/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa :)

Vierailija
29/29 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:58"]

ap

[/quote]

Minä laittaisin (ja meillä on kai joskus noin tehtykin). Kukaan ei katso niitä ja jos katsookin, ei takuulla huomaa eroa.

[/quote]

laita jos haluat näyttää köyhältä rahvaalta