17-vuotias ilmoitti menevänsä viikonlopuksi poikaystävänsä luokse.
Poikaystävä asuu jo yksin ja toisella paikkakunnalla. Tyttö vain ilmoitti lupaa kysymättä, että menee sinne viikonlopuksi.
Mielestäni 17-vuotias ei ole kypsä päättämään itse tuollaisesta asiasta.
Mitä teen?
Kommentit (11)
Anna kumeja mukaan ei ainakaan oo niin pahat tuliaiset tulos. Nii ja sano ettei käytä suonensisäsii...ne on koukuttavia
Onnea, sinunsta tulee pian mummo! :)
Anna mennä, kiva kun sinulle kertoo mihin menee:)
Alat ikäerohulluilemaan AV-palstalla.
Mun 16v serkku asuu avoliitossa 19v poikaystävänsä kanssa. Se on jotenkin outoa minusta. Ei nyt varmaan ole epäselvää että on kyse ihan seksistäkin kun kerran pillereitäkin on syönyt jo pari vuotta. En sinällään sitä seksiä ihmettele mutta saman katon alla asuminen on ehkä hiukan liikaa..
Meillä ainakin vanhemmat päättää, saako 17-vuotias lähteä vai ei. Pakota se teini kysymään lupa. Nyt kova kovaa vastaan!
Ai, no kyllä mä ainakin sain mennä poikaystävälle viikonlopuksi 17-vuotiaana. Ja mun äiti piti noin muuten tosi tiukkaa kuria.
Itse sain päättää yöpymisistä vasta, kun muutin pois kotoa. Sopi minulle ihan hyvin.
"Ilmoitti", kyllä alaikäinen holhottava kysyy menoihinsa ja tekemisiinsä vanhempien suostumusta eikä vain ilmoittele hölmöistä haahuluistaan. Vanhemmat hoi!
Tuulimyllyjä vastaan taistelet jos tuota lähdet vastustamaan. Vuoden päästä se on täysi-ikäinen ja sitten sinun mielipiteitäsi ei kuunnella enää ollenkaan. Ja se on ihan oma vikasi. 17-vuotiaan voi hyvin päästää viikonlopuksi.