Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teillä tekee yleensä aloitteen seksiin ja millä tavalla?

Vierailija
28.05.2014 |

Meillä mies yleensä ja tunkemalla samaan suihkuun mun kanssa.

Sanoo, että olisko nyt hyvä aika harrastaa vähän... :-)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:06"]

Meillä mies yleensä ja tunkemalla samaan suihkuun mun kanssa.

Sanoo, että olisko nyt hyvä aika harrastaa vähän... :-)

[/quote]

Meni kylmät väreet....olisko hyvä aika harrastaa...puistatus.

Vierailija
2/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen sanoja tarvita, eikä ole mitään yleensä kaavaa tai vastaavaa. Silmistä sen näkee, pilke näkyy silmissä. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä oli?!

Vierailija
4/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää!

Vierailija
5/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin. Siitä vaan toiseen kiinni, tai sanotaan et mennäänkö panemaan :D Tiedän, monella varmaan menis halut tuollaisesta, mutta itse sytyn nopeasti, vaikka juuri sillä hetkellä ei tekisi mieli. Mutta hetken kun pussailee ja halailee, niin kyllä ne halut sieltä sit tulee nopeesti :) Tietty myös hienovaraistakin lämmittelyä peiton alla, esim. ennen nukkumaan menoa. Lähes päivittäin on seksiä, yhdessä tosin vasta 3 vuotta :)

Vierailija
6/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aina. Jos minä teen aloitteen, hänellä ei seiso. Jotenkin tylsää, mutta niin se vaan meillä on. Hän haluaa olla uros joka tekee aloitteet ja naaras "alistuu"...

Vierailija
7/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:17"]Mies aina. Jos minä teen aloitteen, hänellä ei seiso. Jotenkin tylsää, mutta niin se vaan meillä on. Hän haluaa olla uros joka tekee aloitteet ja naaras "alistuu"...

[/quote]

Mä luulin et mun mies on ainut mutta ei näköjään :-D kippis sille! ;-)

Vierailija
8/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat tekee aloitteita. Mies usein aamulla tulee kiinni mun selkään ja laittaa munansa mun persvakoon.

Vierailija
9/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:17"]Mies aina. Jos minä teen aloitteen, hänellä ei seiso. Jotenkin tylsää, mutta niin se vaan meillä on. Hän haluaa olla uros joka tekee aloitteet ja naaras "alistuu"...

[/quote]

[/quote]

Voi, teillä on kyllä rautaiset itsetunnot :D Mulla tulis varmaan itku jos miehellä ei ikinä seiso jos nainen tekee aloitteen. Useesti oon miehen yllättänyt esim. uusissa alusvaatteissa tms. Oispa sit kivaa, kun mies olis vaan muna velttona, että ei kiinnosta :DD

Vierailija
10/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

etkö sitten saa seksiä silloin kun sinä haluat? Itse en voisi elää sellaisessa suhteessa.

Vierailija
11/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:35"]

[/quote]

[/quote]

Voi, teillä on kyllä rautaiset itsetunnot :D Mulla tulis varmaan itku jos miehellä ei ikinä seiso jos nainen tekee aloitteen. Useesti oon miehen yllättänyt esim. uusissa alusvaatteissa tms. Oispa sit kivaa, kun mies olis vaan muna velttona, että ei kiinnosta :DD

[/quote]

Kyllä meillä mies voi tuollaisesta innostua, siis houkuttelusta, jossa hän saa itse kuitenkin päättää johtaako se houkuttelu muuhunkin kuin pelkkään katsomiseen. Mutta suoremmat lähestymiset ei häntä innosta, esim. se jos vaikka sängyssä nukkumaan mennessä tai vaikka saunassa alan kosketella tai ilmaisen että haluaisin seksiä. Joskus on yrittänyt "kohteliaisuudesta" sitten antaa mutta ei saa oikein seisomaan, jos minä teen aloitteen.

t. 7

Vierailija
12/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä meillä mies voi tuollaisesta innostua, siis houkuttelusta, jossa hän saa itse kuitenkin päättää johtaako se houkuttelu muuhunkin kuin pelkkään katsomiseen. Mutta suoremmat lähestymiset ei häntä innosta, esim. se jos vaikka sängyssä nukkumaan mennessä tai vaikka saunassa alan kosketella tai ilmaisen että haluaisin seksiä. Joskus on yrittänyt "kohteliaisuudesta" sitten antaa mutta ei saa oikein seisomaan, jos minä teen aloitteen.

t. 7

[/quote]

Mulla tuollainen toistuva käytös varmaan johtais siihen, etten minäkään kostu jos mies tekee aloitteen. 

Vierailija
13/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä teen aloitteen sanomalla"you wanna do some business with me?" tai "you have time for business meeting?"

Joskus harvoin mies saattaa tehdä aloitteen, Sillon Se alkaa hiplaan peiton alla nukkumaan mennessä.

Vierailija
14/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroitellen tehdään aloite, mutta se on helppoa, kun kumpikin haluaa joka päivä seksiä niin se on lähinnä aikataulukysymys, ts. milloin. Usein toinen sanoo suoraan jotain "mennäänkö panemaan" tms. romanttista, usein myös päädytään ilman sanoja sekstailemaan, esim. suutelun yhteydessä. Me myös jatkuvasti koskettelemme toisiamme (ei siis pelkästään "sieltä" vaan kasvoista, käsistä, hiuksista jne.) mikä usein johtaa seksiin. Tänä aamunakin mies vain tuli selkääni kiinni peiton alla aamuseisokin kanssa ja kuiskasi korvaan "mitä rakas" ja siitä se lähti. Kummallekaan ei riittänyt yksi orgasmi vaan teimme sen kahdesti. Joskus kyllä riittää pelkkä tietty katse tai ilme, niin toinen tietää tasan tarkkaan mitä on mielessä.

Vierailija
15/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä, isken kiinni miehen kaluun hiplaan vähän aikaa, sitten lopetan ja alan suutelemaan miestä. Jos odottaisin miehen aloitetta niin menis viikko ainakin

Vierailija
16/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa naidaan joka päivä, joten aloite on helppo tehdä kumman tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä