Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin wt-kansa matkaa kesällä?

Vierailija
28.05.2014 |

Tallinnaan, Ruotsin risteilylle, Rodokselle?

Vai asuntovaunulla jonnekin kälyiselle leirintäalueelle?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 10:57"]Jonnan ja Japen mökille. Saadaan vanha remmi kokoon taas. Grillataan ja otetaan vähän hapanta. Illalla lähdetään veneellä läheiselle tanssilavalle. Yöllä sitten grillataan ja otetaan vähän hapanta.  Miehet menee munasillaan uimaan  ja sitten kerrotaan kikkelinkokovitsejä. Sekä grillataan ja otetaan vähän hapanta.

[/quote]

Mä taitaisin viihtyä tuolla. Vaikken oo wt. Asuuko meissä kaikissa kuitenkin pieni wt?

Jollain se ilmenee leopardikuvioituina rintaliiveinä, jollain on ruusutatuointi olkapäässään ja mä haluan mökille junttikännäämään!

Vierailija
42/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pudonnut kärryiltä, kuka oli Rapen (se pettäjä) muija ja mitä se tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei wt.lla oo varaa matkustaa minnekään. Turkki, Kreikka, Espanja ovat lasten kannalta helppoja kohteita.

Vierailija
44/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:04"]

Olen pudonnut kärryiltä, kuka oli Rapen (se pettäjä) muija ja mitä se tekee?

[/quote]

Se on Jannica. Jannica on sammunut puskaan kun oli juonut liikaa sidukkaa.

Vierailija
45/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:31"]

thaimaa, bali, new york..

[/quote]

WT on arvostella muiden valintoja. Oli kyseessä sitten matkat tai jotain muuta.

Arvostellaan muiden tekemisiä ja menoja ja luullaan olevan itse parempia.

Sitä on se WT.

[/quote]

Ei, ei. Wt:tä arvosteltaessa arvostellaan tietynlaista kansanosaa, joka käyttäytyy tietyllä tavalla, tekee tiettyjä valintoja ja  näyttää tietyltä. Wt-kansan on ihan selkeästi tunnistettavissa missä tahansa. Wt ei tosin aina tajua olevansa Wt, mikä tekee Wt:stä vielä hauskemman. Se, että naureskellaan jollekin kansanosalle on ihan normaalia. Monet naureskelee jupeille, hipstereille tai vaikka hiphoppareille tai gooteille. Stereotypia on hauskoja.

Vierailija
46/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa köyhät ja juntit matkustaa Helsinkiin tai köyhimmät pysyvät Helsingissä.

Vierailija
47/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei Wt:eys ole kiinni rahasta. Varakaskin voi olla Wt, mutta sen valinnat on mauttomia, niin pukeutumisessa, matkokohteissa, seurassa kuin käytöstavoissakin. Se tässä lienee pointti. Ja meissä kaikissa asuu pieni Wt. :)

Muuten sinne mökille pärähtää kesken illan vielä Vellu, jolla on ajokielto, mutta ajaa silti sinne. Velulla on mukana myös karaokevehkeet ja niitä luukutetaankin koko yö laulaen Yötä, Suvi Teräsniskaa ja Lauri Tähkää.

Vierailija
48/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:10"]Suomessa köyhät ja juntit matkustaa Helsinkiin tai köyhimmät pysyvät Helsingissä.

[/quote]

Taitaa olla halvempaa matkustaa äkkilähdöllä Alanyaan kuin mennä pariksi päiväksi Helsinkiin!

Vierailija
49/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei wt:t matkusta, koska wt-elämän yksi piirre on akuutti rahapula. Wt=sosiaalisesti, ekonomisesti että kulttuurisesti köyhä.

Kertokaapa muuten, miksi on hienompaa mennä Mallorcalle kuin Sunny Beachille? Olen tehnyt about 30 Välimeren matkaa ja oikeasti kohteissa on tosi vähän eroja, jos esimerkiksi etsii lapsiperheelle sopivaa paikkaa. SB vaan on siitä mukavampi, että se on halpa. Yhä enemmän sitä on alkanut kiinnittämään huomiota siihen, paljonko rahaa menee perillä. Se ei ole halpaa syöttää 4-henkistä perhettä viikkoa ravintoloissa ja esimerkiksi 30% hintaero on merkitsevä. Mielummin rahat säästöön, niin pääsee uudelle reissulle nopeammin.:)

Vierailija
50/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää wt-keskustelut on hauskoja :D

Vierailija
51/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:08"]

Se on Jannica. Jannica on sammunut puskaan kun oli juonut liikaa sidukkaa.

[/quote]

Kuin myös Jannican äiti.

Vierailija
52/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:16"]

Nää wt-keskustelut on hauskoja :D

[/quote]

Hauskoja ja lisäksi harvinaisia muualla kuin täällä. Varmaankaan 99 %  suomalaisista ei tunnista koko wt-lyhennettä, mutta täällä meuhkaus jatkuu  pirteänä vuodesta toiseen.

Vierailija
53/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:31"]

thaimaa, bali, new york..

[/quote]

WT on arvostella muiden valintoja. Oli kyseessä sitten matkat tai jotain muuta.

Arvostellaan muiden tekemisiä ja menoja ja luullaan olevan itse parempia.

Sitä on se WT.

[/quote]

Ei, ei. Wt:tä arvosteltaessa arvostellaan tietynlaista kansanosaa, joka käyttäytyy tietyllä tavalla, tekee tiettyjä valintoja ja  näyttää tietyltä. Wt-kansan on ihan selkeästi tunnistettavissa missä tahansa. Wt ei tosin aina tajua olevansa Wt, mikä tekee Wt:stä vielä hauskemman. Se, että naureskellaan jollekin kansanosalle on ihan normaalia. Monet naureskelee jupeille, hipstereille tai vaikka hiphoppareille tai gooteille. Stereotypia on hauskoja.

[/quote]

Et näköjään sinäkään tajua -  ja tosiaan, korneintahan on juuri tällaiset wt:t, jotka hihittelevät ylimielisesti muille ja luulevat itse olevansa tyylikkyyden huipentumia.

Vierailija
54/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan sinne Jonnan ja Japen mökille!! Mikään ei piristä niin hienosti parisuhdetta, kuin kunnon ristipano.. Aah mä voin jo kuvitella ne vähän hikiset testosteronia pursuavat miehet :-)

Vierailija
55/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuriin

Vierailija
56/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan lapset kuukaudeksi mummolaan ja painan duunia niska limassa sillä aikaa. Käydään päiväreissu lasten kanssa jossain huvipuistossa. Käydään Kalajoella uimassa muutama kerta. Yksinäni käyn parissa harrastustapahtumassa.

Vierailija
57/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökin miehet on hikisiä ja kauheessa jurrissa. Ei niistä ole kohta enää siihen panemiseen... liittyiskö seuraan vielä naapurin karski Kake joka kuulee mökiltä meteliä?

Vierailija
58/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:16"]

Ei wt:t matkusta, koska wt-elämän yksi piirre on akuutti rahapula. Wt=sosiaalisesti, ekonomisesti että kulttuurisesti köyhä.

Kertokaapa muuten, miksi on hienompaa mennä Mallorcalle kuin Sunny Beachille? Olen tehnyt about 30 Välimeren matkaa ja oikeasti kohteissa on tosi vähän eroja, jos esimerkiksi etsii lapsiperheelle sopivaa paikkaa. SB vaan on siitä mukavampi, että se on halpa. Yhä enemmän sitä on alkanut kiinnittämään huomiota siihen, paljonko rahaa menee perillä. Se ei ole halpaa syöttää 4-henkistä perhettä viikkoa ravintoloissa ja esimerkiksi 30% hintaero on merkitsevä. Mielummin rahat säästöön, niin pääsee uudelle reissulle nopeammin.:)

[/quote]

Mallorcalla on siistimpää. Tiet on hyvässä kunnossa, samoin rannat. Uima-altaat ovat turvallisia, mikä ei sekään ole itsestäänselvyys. Noissa itä-blokin maissa läheskään kaikki uima-altaat eivät täytä edes paikallisia turvallisuusmääräyksiä. Oli muistaakseni justiinsa Sunny Beach, jossa teini-ikäinen poika hukkui altaaseen, kun jäi sukeltaessa kiinni voimakkaaseen imuun, kun siitä puuttui se turvaritilä. 

Mallorcalla on paljon nähtävää, upeat eläintarhat, mm. Safari Zoo, Palmassa on oma eläintarhassa, tippukiviluolat, vuoristo, loputtomasti harrastusmahiksia, hyvät shoppailumahikset, ravintoloita joka lähtöön. Omia huviloita on vuokrattavana todella upeita. 

On tasokas paikka. Vain wt:t eivät tiedä sitä, vaan ovat käsityksessä että se on joku junttila, kun elävät edelleen menneisyydessä. 

Vierailija
59/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:28"]

Mäkin haluan sinne Jonnan ja Japen mökille!! Mikään ei piristä niin hienosti parisuhdetta, kuin kunnon ristipano.. Aah mä voin jo kuvitella ne vähän hikiset testosteronia pursuavat miehet :-)

[/quote]

Heippa, hoida kyytiasia ajoissa. Jape ei o ajokunnossa sen voin vaik vannoa.

Nähdään,

Jonna

Vierailija
60/87 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:28"]

[/quote]

Ja aamulla kukaan ei muista mitään.