Kysymys naisille jotka ei ole kauniita
elikkäs olen nyt ollut jonkun aikaa naisen kanssa, joka ei ole kaunis. Ja minä en ole komea mies itse, tai muutenkaan seksikkään näköinen, en millään mittapuulla.
Pitäisikö minun kutsua naista kauniiksi? Tai esimerkiksi yrittää erotella hänen ulkonäöstään asioita, jotka ovat kauniita, ja kehua niitä? Sillä tavalla että "sinulla on tosi kauniit silmät" tai "sun selkä on tosi naisellisen näköinen, kaunista <3" ?
Kyseessä ei ole mikään huomattavan naisellinen nainen, joten en tosiaan ole varma, pitäisikö minun yrittää keksiä tällaisia tai ihan suoraan vain sanoa, että olet kaunis. Sen tiedän, että jos kyseessä olisi yhtälailla ei kaunis nainen, joka kuitenkin meikkaisi ja laittaisi tukkaansa kovasti, niin silloin minun tulisi kehua häntä kauniiksi, koska jos en niin tekisi niin suhde ei varmaan kovin pitkäksi kehittyisi. Nyt en kuitenkaan osaa sanoa, koska hän ei ole kova meikkaamaan ja laittamaan tukkaa. ( Ja syyt miksi pidän hänestä paljon, on ihan muita kuin ulkonäöllisiä)
Itse näin rumana miehenä ymmärrän kyllä, että tuntuisi hyvältä jos joku nainen oikeasti kokisi minut komeaksi. Yhtälailla ymmärrän, että näin ei tule käymään, eli jos joku nainen minua sanoo komeaksi, hän valehtelee.
Kommentit (46)
Jo pelkkä tänne kirjoittaminen AP oli suuri virhe.Maailmassa on aina kauniimpia komeampia ja täydellisempiä yksilöitä muttet voi saada kaikkea! Sinulla on nainen joka on juuri sinun oma ihana prinsessasi..pidä kuin kukkaa niin se loistaa , kauniimmin kuin yksikään muu kaunistus maan päällä.Sinun ja vain sinun rakkautesi on yhdelle ihmiselle enemmän kuin maailman kaikki miehet hänelle.Sen pitäisi jo kertoa sinulle jotain..Voit myös vetää vessasta alas ulkonäön takia entisen rakkautesi ,mutta särjet yhden sydämen ja vietät luultavasti uudessa suhteessa kipuillen kuinka hyvä exä oli ja huolehti sinusta ilman Brad Bitin ulkonäköä.Ps: älä nyt helv..ä mokaa elämääsi.. pidä kiinni mitä sinulla on.
Naiset ei tykkää ulkonäön suorasta kehumisesta, kun niille on kerrottu, että se on esineellistämistä. Sen sijaan epäsuorasti voi kehua. En kyllä myöskään ensimmäiseksi laukoisi, että oot mahtava sängyssä vaikka se olisi tottakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä keksimällä keksi. Se mitä sanot, tulee olla aitoa ja totta, tulla sydämestä.
Tämän luulisi olevan itsestään selvää jokaiselle ihmiselle, jolla on edes puolikas aivosolua. KUKAAN ei tahdo valheellisia kohteliaisuuksia. Tai tekemällä tehtyjä. Kehu, kun se tulee luontevasti, muuten pidä pääsi kiinni.
Vaikutat ap aika vilpilliseltä ihmiseltä, kun edes mietit tuollaista.
Puhu omasta puolestasi. Minusta on kiva kun kehutaan kauniiksi. Ei se haittaa mitään että se ei ole totta, sehän on flirttailua eikä tilanneraportti. Tosi suomalaisia mielipiteitä täällä... "Ei saa sanoa kauniiksi jos ei ole totta." Ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Itelläkin ruma nainen. Katkeraksi tekee tajuta ettei omalla ulkonäöllä saa mitään missiä, eikä oo ees rahaa millä ehkä saiskin. Oikein vituttaa joskus miettiä asiaa ja tyytyä sekundaan.
:DD on se elämä paskaa.
Saa olla rumakin, kunhan ei ole lihava.
Jos oma ulkonäkösi on kurja, niin silloinhan ruma naisesi ajattelee sinusta samoin. Kaksi yökötystä yhdessä oksentavat seksin jälkeen kun oli taas kerran niin ällöä naida rumilusta. Onnea ulkonäkökeskeiseen liittoonne ja tehkää monta oksettavaa lasta :)