Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnihoiva, kokemuksia

Vierailija
27.12.2020 |

Olen työssäkäyvä, mutta haluisin etsiä uuden työn ja henkilökohtaisen avustajan työ kiinnostaisi. Olen katsonut, että Onnihoiva niminen firma etsii usein uusia avustajia. Onko kellään kokemuksia kyseisestä firmasta?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,outoa on.

Vierailija
22/33 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen Onni Hoivan työntekijänä. Helmikuussa 2025 tulee kaksi vuotta. Työ on hyvin on itsenäistä ja erillaiset perheet antavat vaihtelua työpäiviin. Saan olla monelle perheelle avuksi ja perheet ovat tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon kieroa toimintaa. Hyvin yllättynyt tilanteeseen.

Vierailija
24/33 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minulla. Pitkä kokemus kyseisestä yrityksestä. Lukekaa yle uutiset 10.2. On julkaistu uutinen Onnin/ MedGroup toimintatavoista. Kamala työpaikka ja kamala ilmapiiri.Esimiehet ammattitaidottomia avustaja puolella.

Vierailija
25/33 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta nousee kesken työn, vaikka kiinteä hinta sovittu PRKL !!!

Vierailija
26/33 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex avustaja kirjoitti:

Aika kului työvuoroja odotellessa. Luokatonta touhua kaikin puolin. Nyt muualla töissä.

On erikoista toimintaa.

Vierailija
27/33 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onitio Finland on silloin sopiva työpaikka. Siellä sitä riittää hoideltavia kun työtyytyväisyys on nollissa ja johdon tasolta harrastetaan työpaikkakiusaamista.

Vierailija
28/33 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnihoivassa 7v töissä. Tiimipomot vaihtuneet usein.  Alku oli Ok vai olinko vain sokea alkuhuumassa, kun oli aikaa mm. ihmisille eikä kiire kuten esim.kunballisrssa kotihoidossa. Työtunteja enää vähän ja uudet sovellus systeemit huonontaneet entistä enemmän työn iloa ja lakipykäliä poljetaan.  Epätasaarvoa ja pomon metkuja kokeneena kun lähden niin lähden tyylillä joka jää mieleen 🏃 Asiakkaat ovat parasta ja heiltä monia mukavia muistoja ja työniloa. Meitäkin vois kyseinen firma arvostaa esim.joulu kukalla. Itse kyllä käyvät esimiehet syömässä,risteilyllä yms.  Nimimerkki: paljon työelämään nähnyt ja nyt pohjanoteeraus firma.

Vierailija
29/33 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat voisi paremmin mikäli työntekijöillä olisi iloista asennetta. Asiakkaat kaipaavat virikkeitä ja aktiviteettia,ei passiivisuutta..

Vierailija
30/33 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut mutta lähdin aika nopeasti, ei hyvä. 

Vierailija
31/33 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just näin.

Vierailija
32/33 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusinen firma

Vierailija
33/33 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on - ja myös valitettavasti. En suosittele tätä yritystä - on jotenkin outo.

Samaa ihmettelen