Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kutsua poikaystävän siskon ylioppilasjuhliin :(

Vierailija
27.05.2014 |

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa reilut puoli vuotta ja nyt olisi tulossa hänen siskonsa ylioppilasjuhlat. En ole vielä tavannut hänen perhettään, mutta hieman typerästi oletin miehen ottavan minut mukaansa juhliin, koska tuollaisiin tilaisuuksiin mennään mielestäni yhdessä. Olin mukana valitsemassa lahjaakin siskolle. Poikaystävä taitaa ilmeisesti hävetä minua jotenkin, kun ei halua esitellä perheelleen :(

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänne ja seurustelun pituuden huomioonottaen minusta olisi kohtuullista että sinäkin tulisit juhliin mukaan. Minut kutsuttiin poikaystäväni (4kk yhdessä) veljen valmistujaisiin jossa tapasin poikaystävän äidin ekaa kertaa. Ja lähdimme tämän äidin kanssa siitä vielä jatkoillekin. :) Minun mielestä sukujuhlat on loistava tilaisuus tutustua perheeseen, kun kaikki ovat parhaimmillaan, hyvällä tuulella ja koko perhe kasassa.

Enkä tosiaan ole mikään ihanneminiä. Olen aika erilainen kuin poikaystävän perhe joista valtaosa akateemisia ja menestyneitä. Olen myös erilainen kuin poikaystävä, joka on akateeminen, hillitty ja herrasmiespersoona. Itse olen hieman paljastavasti pukeutuva, vilkas, ei-akateeminen ja vielä yh! Eli olisin hyvin ymmärtänyt sen jos poikaystävä ei olisi "kehdannut" minua esitellä perheelle. 

Sinuna ehkä kysyisin poikaystävältä, että "ottaako sisaruksesi mukaan tyttö/poikaystäviään?" tai "onko kyseessä isotkin juhlat?" tai sitten ihan suoraan sanoisin, että "voisimme jossain vaiheessa järjestää jonkin tapahtuman, jossa vanhempasi ja minä näkisimme. Esim veisimmekö heidät kanssamme vaikka jonnekin ravintolaan syömään?"

Kyseessä voi olla vain poikaystäväsi ajattelemattomuus (miehet on miehiä)

Tsemppiä! :)

Vierailija
42/44 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan sanottu täällä, mutta ylioppilasjuhlat ovat perinteisesti vastaanotto, johon ei kutsuta erikseen ketään. Vieraat (sukulaiset, ystävät, naapurit) saattavat kiertää monissa vastaavissa juhlissa, maistelevat jotain tarjoomuksia, onnittelevat juhlakalua ja tämän vanhempia ja jatkavat eteenpäin. Harvat nuoret kiertävät yo-juhlissa, heillähän on samaan aikaan omat koulunpäättäjäiset. 

Jos kyseessä olisi esim. poikaystävän isän viisikymppiset hänen ininänsä olisi ymmärrettävämpi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 01:02"]

Jospa poikaystäväsi vanhemmat ovat taas sanoneet että olisi kiva jos tulisit mutta poikaystäväsi kertoisi siitä sinulle taas vasta juhlien jälkeen? Ei hyvältä näytä.

[/quote]

No näinhän siinä taas kävi, eli vasta juhlien jälkeen sain kuulla että olisinkin ollut tervetullut mukaan :/ Kaipa se poikaystävä sitten häpeää jotenkin, kun ei vanhemmilleen tahdo esitellä.

Vierailija
44/44 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 01:02"]

Jospa poikaystäväsi vanhemmat ovat taas sanoneet että olisi kiva jos tulisit mutta poikaystäväsi kertoisi siitä sinulle taas vasta juhlien jälkeen? Ei hyvältä näytä.

[/quote]

No näinhän siinä taas kävi, eli vasta juhlien jälkeen sain kuulla että olisinkin ollut tervetullut mukaan :/ Kaipa se poikaystävä sitten häpeää jotenkin, kun ei vanhemmilleen tahdo esitellä.

[/quote]

Voi ei, nyt sanot miehellesi että prkl ensi kerralla tulet mukaan! Olisit sanonut poikaystävällesi että minä tulen mukaan, vai? Alkaa varmaan jo sen vanhemmatkin ihmetellä... Mitähän se niille vanhemmilleen sanoo, että sinä et halunnut mukaan vai? Nyt teet miehellesi selväksi että tällainen peli ei vetele! Pidä vaikka mykkäkoulua että tajuaa, että hänen toimintansa ei ole ok. Tai puhuka asioista kunnolla, kerro hänelle kaikki asiat mitä olet tännekin kertonut. Älä jää kynnysmatoksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme