Suositelkaa ravintolaa Turussa
Haussa jotain romanttista, tasokasta, mutta ei liian tyyristä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin siinä sokosta vastapäätä jossain pubissa
Tinatuoppi. Huh huh mikä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teerenpeli
Kuori (kasvisravintola)
Yangtse (jos pitää kiinalaisesta, tämä on paras)
Kaskis (2kk jono, mun mielestä kyllä vähän tylsä)
Kakolan Ruusu
Ruuben (hotelli Kakolan uutuus)
Roster (Suppeahko menu, kannattaa tsekata netistä onko omaan makuun)
Hook (herkullinen wingsravintola)
Harald (viikinkityylisiä ronskeja 'lautoja')
Rioni on kiva ja jos intialaisesta tykkää niin Delhi Darbar aivan huikea.
Kakolan Ruusua kehutaan paljon, omaa kokemusta siitä ei siitä vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
Rioni on kiva ja jos intialaisesta tykkää niin Delhi Darbar aivan huikea.
Kakolan Ruusua kehutaan paljon, omaa kokemusta siitä ei siitä vielä ole.
Delhi Darbar vaihtoi omistajaa, uusi keittiö ei läheskään yhtä laadukas kuin alkuperäinen :(
Crane22 !
Aivan uusi, vähän hankala sijainti mutta 'worth a visit'!!
Mammat tarjoavat noita uusia trendihipsteripaikkoja ja alanuolittavat sormet kipeinä vanhoja klassisia vaihtoehtoja, kuten Pinellaa ja Brahen kellaria.
Kuori (kasvisruokaa, mutta raavaat lihansyöjätkin lähteneet täältä aina tyytyväisinä ja mahat täynnä)
Kaskis (harvemmin taitaa spontaanisti päästä, mutta itse kyllä tykännyt joka kerta)
Brahen Kellari (täällä tullut käytyä itse ekan kerran vasta hetki sitten, mutta aivan todella hyvää ruokaa, juomaa ja palvelua, joten ehdottomasti suosittelen)
Smör (tullut käytyä useamman kerran, viimeksi joulukuun alussa. Menun kuha oli todella hyvää, eli sitä suosittelen erityisesti. Jos seurueessa on joku, joka ei juo alkoholia, kannattaa ottaa menu "mehuilla". Sopivat ruokaan todella hyvin)
Vierailija kirjoitti:
Mammat tarjoavat noita uusia trendihipsteripaikkoja ja alanuolittavat sormet kipeinä vanhoja klassisia vaihtoehtoja, kuten Pinellaa ja Brahen kellaria.
Brahen kellari EI ole torin laidalla, sitä alapeukutin ainakin itse. Se on Puolalankadun alapäässä, heti siinä yliopiston apteekin yläpuolella.
Viimeksi kun siellä kävin sain "very well done" medium pihvin, eivätkö lisukkeet olleet moderneja ja maukkaita.
Toinen kysymys: onko nuo "trendihipsteripaikat" jotenkin selektiivisiä, ettei niistä saa pitää, jos käy vauva-palstalla? Ja mikä edes on "trendihipsteripaikka" - Turussa ei kyllä montaa ravintolaa pystyssä pysyisi, jos vain trenditietoiset ja hipsterit olisivat targettina... Turun suosituimmat ravintolat pysyvät pystyssä mummovaluutalla...
Joen varrella muuten on italialainen Sergio's - omistaja italialainen ja ruoka herkullista!
Ette te voi mennä mihkään ravintolaan. Ootteko typeryksiä ainiin haluutte koronan. Sen saatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brahen kellari EI ole torin laidalla, sitä alapeukutin ainakin itse. Se on Puolalankadun alapäässä, heti siinä yliopiston apteekin yläpuolella.
Viimeksi kun siellä kävin sain "very well done" medium pihvin, eivätkö lisukkeet olleet moderneja ja maukkaita.
Toinen kysymys: onko nuo "trendihipsteripaikat" jotenkin selektiivisiä, ettei niistä saa pitää, jos käy vauva-palstalla? Ja mikä edes on "trendihipsteripaikka" - Turussa ei kyllä montaa ravintolaa pystyssä pysyisi, jos vain trenditietoiset ja hipsterit olisivat targettina... Turun suosituimmat ravintolat pysyvät pystyssä mummovaluutalla...
Mene nyt ylianalysoimasta siitä mussutuksinesi.
Kellariravintolat on tunnettu ja hyvätasoinen paikka.
Ketä lähtisi kanssani kaljalle turkuun?
Viikinkiravintola Harald. Hyvä ja monipuolinen menu joka pohjaa kotimaan luonnonantimiin. Eikä ole kallis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hyvä mesta. Usein tulee käytyä siellä istumassa.
KETÄ MUU.