Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi oli tänään kuntosalilla.

Vierailija
27.05.2014 |

Ja siis ihan aikuisten sali kyseessä. ei henkilökuntaa, ei lapsiparkkia.

Siellä tämä n7v lapsi kulki äitinsä perässä laitteelta toiselle.

Salilla oli muitakin aikuisia, eivät sanoneet mitään. Itse kyllä kummastelin ja sanoin miehelleni, että taidan laittaa palautetta salista vastaavalle taholle.

Mielestäni lapsi ei kuulu kuntosalille.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee ny lastensuojeluilmoitus ihan itse varmuuden vuoksi

Vierailija
2/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:10"]

tee ny lastensuojeluilmoitus ihan itse varmuuden vuoksi

[/quote]

No en tee.

Mutta ihmettelen kyllä, mitä liikkuu vanhemman päässä, että ottaa lapsen mukaan selkeästi aikuisten harrastuspaikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengenvaarallista. Ja ehdottomasti kiellettyä.

Vierailija
4/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei menikö treenisi nyt pilalle.. huh huh jos oli kertaluontoinen juttu nii aika kasa hiekkaa ap:llä pillussa.

Vierailija
5/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:04"]

Ja siis ihan aikuisten sali kyseessä. ei henkilökuntaa, ei lapsiparkkia.

Siellä tämä n7v lapsi kulki äitinsä perässä laitteelta toiselle.

Salilla oli muitakin aikuisia, eivät sanoneet mitään. Itse kyllä kummastelin ja sanoin miehelleni, että taidan laittaa palautetta salista vastaavalle taholle.

Mielestäni lapsi ei kuulu kuntosalille.

[/quote]

Mitä luulet heidän tekevän? Ei mitään. Olisi kannattanut kommentoida suoraan oikeille henkilöille.

Vierailija
6/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin käy. Kerran jouduin huomauttaan sille lapselle, että älä laita sorneas juoksumaton väliin. Ja toissakertana äiti kantoi poikansa autosta sisälle, oli siis itse ensin salilla ja poika kai nukkui päikkärit autossa, oli helle, toivottavasti autossa ilmastointi. Mä oon vähän aikaa vasta käyny ko salilla ja se nainen on siel mekein aina, alkaa kypsyttää, aion laittaa sähköpostia henkilökunnalle.

Vierailija
7/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä salilla on hengenvaarallista? Oletko koskaan käynyt? ;)

Ei sali toki lapsen paikka ole olla ensisijaisesti, mutta kai sitä joskus voi mukana olla. Varsinkin jos on kuuliainen ja rauhallinen 7-vuotias ja jaksaa odotella. Ei niin mitään vaaraa!

Vierailija
8/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noin 5-vuotias poika kyseessä. 7

Vierailija
9/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla hengenvaarallisia ovat raskaat painot yhdistettynä treeniinsä keskittyviin aikuisiin jotka eivät katso juokseeko liikkuvan ja/tai heilahtavan raudan alle pieni lapsi. Ja kiitos kysymästä, käyn salilla viidesti viikossa. Omassani on lapsiparkki, laitteiden luo ei nappuloilla ole mitään asiaa.

Vierailija
10/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt perhanan ärsyttävää kun oot asennoitunu tiettyyn treeniin ja kun menet salille niin siellä joku 10v skidi juoksentelee laitteissa ja varaa sitä salin ainoaa soululaitetta lähinnä pelleilemällä. Vaikea sanoa asiasta jos äiti on vieressä eikä itse sano mitään. Kun itse maksaa sen kuukausimaksun ja oikeiden käyttää salia, toisin kuin se lapsi. Ja 24/7 salilla ei henkilökuntaa ole aina vahtimassa.

Vierailija
11/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä lapsi on halunnut sinne mukaan ja jos on hyväkäytöksinen eikä juoksentele ympäriinsä tai häiritse muita, niin mitä se haittaa, että hän on ollut joskus siellä?

Mun yhdelle lapselle tuli isompana kamala eroahdistus ja kun lähdin kuntosalille, kirjastoon jne. niin tämä lapsi jäi ikkunan eteen parkumaan. Mä olin kotiäiti, joten ei tullut mieleenkään ottaa lasta mukaan, koska halusin nimenomaan omaa aikaa, mutta lapsi olisi ollut aivan inspinä, jos olis päässyt mun mukaan eikä taatusti olisi häirinnyt ketään kuin ehkä jotain tiukkapipoa vain läsnäolollaan.

Vierailija
12/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla, jossa käyn käy välillä keski-ikäinen plösähtänyt mies, jolla mukana pari kakaraa. Sali on suht pieni ja ahdas ja siinä on pari eri huonetta. Pennut roikkuvat laitteissa ja juoksevat missä sattuu. Ukko ei katso yhtään jälkikasvunsa perään. Ilmeisesti kyseessä isä-lapsi laatuajasta.

Vierailija
13/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin salilla on lapset kielletty, ikärajaa en muista varmaksi, mutta taisi olla ettei alle 16-vuotiaat saa tulla.

Ja ymmärrän tämän erityisen hyvin, siinä voi sattua tosi pahasti sekä lapseen että treenaajaan, jos lapset esim. juoksee treenaajan ympärillä tai leikkivät piilosta penkin alla.

Vierailija
14/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käydessäni jumpassa kuulin kerran kuinka jumpan vetäjä jutteli toisen työntekijän kanssa. Sillä salilla oli yhtenä päivänä viikossa mahdollisuus mennä lapsen kanssa kuntosalille. No sinä päivänä olikin joku mukula laittanut sormensa jonkun laitteen väliin ja naps! Sormi poikki.

Itse en veisi.

Vierailija
15/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:37"]Onhan se nyt perhanan ärsyttävää kun oot asennoitunu tiettyyn treeniin ja kun menet salille niin siellä joku 10v skidi juoksentelee laitteissa ja varaa sitä salin ainoaa soululaitetta lähinnä pelleilemällä. Vaikea sanoa asiasta jos äiti on vieressä eikä itse sano mitään. Kun itse maksaa sen kuukausimaksun ja oikeiden käyttää salia, toisin kuin se lapsi. Ja 24/7 salilla ei henkilökuntaa ole aina vahtimassa.

[/quote]

Minusta ei ole lainkaan vaikeaa sanoa lapselle että siirrypä sivummalle. Olen tosin opettaja, joten en pelkää puhua muiden lapsille :)

Vierailija
16/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut muutamia kertoja lapsena isäni mukana salilla. Mutta minulla oli mukana kynät ja värityskirja ja katsottiin minulle sopiva nurkka, missä en ole kenenkään tiellä. Siellä sitten värittelin omissa oloissani sen tunnin. Ei ongelmaa minulle eikä muille, mutta en todellakaan saanut varata laitteita tai olla yhtään muiden tiellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi