Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patalaiska puoliso

Vierailija
27.05.2014 |

Avopuoliso jäi luokanopettajan työstä työttömäksi aika tasan vuosi sitten kun kaupunki löysi nuoremman joka ei pyydä ikälisiä. Asumme periferiassa eli jopa opettajan pestit on täällä harvinaisia, ja minulla on vakituinen työpaikka joten päätettiin jäädä toistaiseksi. Ongelma on että puoliso on sen jälkeen laiskistunut huomattavasti ja keksii aina tekosyyn kun pitäisi tehdä jotain. Milloin on kylmää, milloin sataa ja milloin aurinko paistaa ja jos sää sattuu olemaan oikea niin toteaa parhaimmillaankin että tyhjää siitä kuitenkin jää käteen. Pahimmillaan tulee huudot ja hirveät haukut päälle. "Lepää" (eli nukkuu) yleensä vielä puolen päivän jälkeen. Niin edespäin niin edespäin niin edespäin. Nyt minulla on kuitenkin mahdollisuus vaihtaa oma työpaikka ja muuttaa lähemmäs isompaa kaupunkia. Mutta mietinkin miten puoliso ottaa tämän uutisen kun on mennyt tuohon kuntoon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama ongelma. Laiskistuneena osapuolena on vaimo. Hänet irtisanottiin (eli jätettiin työsopimus uusimatta) lapsen ja äitiysloman yhteydessä. Kolmen vuoden jälkeen työnteko ei näytä enää kiinnostavan ja aivan yhtälailla nukkuu vaikka vuorokauden ympäri ja keksii aina tekosyitä kun yrittää teettää jotain. Jos ei muuta niin tulee hirveät haukut jos yritän ehdottaa jotain. Kauankohan kuuluu tuollaistakin elättää.

Vierailija
2/3 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille ylemmille postaajille muistutus että eläkää arvoistanne elämää, joka on liian lyhyt tuhlattavaksi. Eli laiskuripuolisoille kengän kuvat perseeseen ja uutta vaihdetta silmään. : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sama tilanne, olen siis tuo laiska osapuoli. Olen ollut työttömänä kohta 3 vuotta ja on vaan totuus, että kotona oleilu passivoittaa :( Haluaisin olla pirteä ja aikaansaava, mutta en vaan saa tartuttua oikein mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi