Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIETÄJÄ KLO 08:50-9:45 välillä

Vierailija
27.05.2014 |

Hei!

jos elämääsi kuuluu arjen tuskat, henkilökohtaiset tai ei, haluat puhua niistä jonkun kanssa muttein ole sellaista ihmistä, niin olet tullut oikeaan paikkaan.

minulta saat kysyä asiallisia elämän ongelmiin liittyviä kysymyksiä. Ehdotan, vastaan ja autan asioissa. pyrin vastaamaan aikavälillä 08:50-09:45 Tiistaina 27.5.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:43"]

Kerro minulle miten käy tämän ihastukseni kanssa jota kaipaan nyt niin että sattuu... :(

[/quote]

hei

Sinun täytyy osoittaa ihastukselle rakkautta tai kiinnostusta. 

Vierailija
82/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:17"]Eräs mies, joka on jäänyt vaivaamaan. Mitä hän halusi tai haluaa minusta? Mikä kuvio hänellä on meneillään? Onko luottamukseni arvoinen vai osuuko epäilyni oikeaan?

[/quote]

Näkisitkö minulle? Olen tosi hämmentynyt ja surullinen tästä.

[/quote]

Hei,

Kiitos viestistäsi. 

Hän on ihminen, joka on aiheuttanut sinulle paljon huolia ja kyyneliä.

Pysy kuitenkin rohkeana. Hän yksinkertaisesti on myös hämmentynyt (tunnette työkaverien/puolison kautta), ja haluaa näyttää sen sinulle ulkoisesti epäkohteliaana. 

En suosittele kyseisen henkilön kanssa yhteydenpitoa paljon.

[/quote]

Kiitos! Näin olen ajatellutkin. Jatkanko elämääni normaalisti vai olisiko minun parempi muuttaa suunnitelmiani välttääkseni hänet kokonaan?

[/quote]

Hei taas

Älä anna hänen vaikuttaa jok. päiv. elämääsi, jatka samaan tahtiin.

Kun hän ottaa/ehdottaa yhteyttä, luista siitä vain pois. 

[/quote]

Kiitos paljon avusta! Kaikkea hyvää sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:32"]

Miltä näyttää parisuhteeni ja tuleva kesä harrastusten ja töiden puolesta?

[/quote]

Hei 

Parisuhde teillä on kuin vene, joka on pieni, puinen, vähän ränsistynyt, mutta normaalia rohkeampi ja siinä on paljon monimutkaisempi moottori (hyvällä tavalla) kuin joilla, jotka omistavat hienot jahtit, joissa kuitenkin löytyy vain tympeää vihaa sisältä.

Harrastukset menevät ok, katso ettei vaan nilkka murru!

Työt menee hyvin, katso eteenkin paperityöt selvästi läpi.

[/quote]

Kiitos vastaukaesta, mutta parisuhde asia jäi hieman hämärän peittoon, näet siis jotain hyvää? Minä en.

Ja töitäkö siis on tiedossa? Omalta alalta, vai toiselta?

Vierailija
84/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko tämä huonompi sykli, onko paremmat ajat tulossa?  Saako esikoiseni omat siivet kantamaan ja tulee onnelliseksi?

Vierailija
85/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Olen hämilläni kun ihastukseni työntää minua jatkuvasti pois vaikka on kuitenkin lähellä... Kannattaako jatkaa enää?

Vierailija
86/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:32"]

[/quote]

Hei 

Parisuhde teillä on kuin vene, joka on pieni, puinen, vähän ränsistynyt, mutta normaalia rohkeampi ja siinä on paljon monimutkaisempi moottori (hyvällä tavalla) kuin joilla, jotka omistavat hienot jahtit, joissa kuitenkin löytyy vain tympeää vihaa sisältä.

[/quote]

Kiitos vastaukaesta, mutta parisuhde asia jäi hieman hämärän peittoon, näet siis jotain hyvää? Minä en.

[/quote]

Terve

Joskus asiat vaikuttavat erilaisilta kuin ovat. lopp.lopp. asiat ovat hyvin.

Töitä on tiedossa .

Vierailija
87/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko enää Hänen mielessään samalla tavalla kun Hän minun ajatuksissa jatkuvasti? Kohtaammeko enää?

Vierailija
88/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:13"]

Hei!

Terveys mietityttää. Paranenko jokapäiväisestä vaivastani? Miten voin edistää paranemista? Otan lääkettä joka päivä jo nyt.

Saanko vielä toisen lapsen?

[/quote]

Taisin jäädä välistä.

Vierailija
89/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänkö vanhaan työhöni vai saanko valmistuttuani vakipaikan opiskelemaltani alalta? Eroanko miehestäni?

Vierailija
90/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:47"]

[/quote]

Hei 

[/quote]

[/quote]

Terve

Töitä on tiedossa .

[/quote]

Ei ne hyvin ole. Mutta kiitos vastauksestasi. Oletko nähnyt pitkään? Saako sinuun yhteyttä sähköpostilla, laajempaa näkemistä varten?

Vierailija
91/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:47"]

[/quote]

Hei 

[/quote]

[/quote]

Terve

Töitä on tiedossa .

[/quote]

Ei ne hyvin ole. Mutta kiitos vastauksestasi. Oletko nähnyt pitkään? Saako sinuun yhteyttä sähköpostilla, laajempaa näkemistä varten?

Vierailija
92/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:17"]Jatkuuko työt samassa vai eri paikassa?

[/quote]

Vastaatko mulle,jäin välistä?

[/quote]

Hei

tällä hetkellä pysyy tasaisena mutta vuoden kahden jälkeen olet kypsä siirtymään/vaihtamaan alaa. Tsemppiä!

[/quote]

Mutta onko työssä taukoja eli olenko työtön välillä?

Vierailija
93/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantuuko poikaystäväni päihderiippuvaisuudesta? :(

Vierailija
94/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:52"]

[/quote]

Hei 

[/quote]

[/quote]

Terve

Töitä on tiedossa .

[/quote]

[/quote]

Hei,

En ole pääasiallisesti näkijän uralla :) Tämä on vain aate, jonka ajattelin tekevän kun olen huomannut pienen lahjakkuuden näkemisessä.

Mutta teen tälle sivustolle keskustelun nimeltä "Minun sivu" jossa voimme keskustella.

Vierailija
95/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI!
KIITOS KAIKILLE TÄNÄ ILTANA KYSELEVILLE. OLI ILO VASTAILLA.

HUOMENNA TULEN TÄLLE SAMALLE PALSTALLE PÄIVÄLLÄ 15.00 JÄLKEEN KLO 16.00 ASTI , JA KLO 21 ALKAEN. VOIT KUITENKIN JÄTTÄÄ JO ETUKÄTEEN VIESTIN. KIITOS.

Vierailija
96/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elpyykö seksielämämme? Teemmekö kolmannen lapsen? Jos kyllä niin kumpaa sukupuolta?

Vierailija
97/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko kuitenkin noihin jo lähetettyihin viesteihin? Miten veljeni käy? Miten minun työtilanne? Tuleeko meille vielä ero?

Vierailija
98/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saattaa kuulostaa oudolta (ja onkin) mutta miten unohtaa henkilö jota ei ole olemassa eikä tule olemaan.

Ajattelen "häntä" koko ajan ja olen ajatellut viimeiset 3 vuotta.

Onko enää mahdollista unohtaa? Tämä on aika tärkeää...

Kiitos!

Vierailija
99/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minulle kuuluu? Valmistunko koulusta, pääsenkö joskus unelmatyöhöni? :)

Vierailija
100/112 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:08"]

Vastaatko kuitenkin noihin jo lähetettyihin viesteihin? Miten veljeni käy? Miten minun työtilanne? Tuleeko meille vielä ero?

[/quote]

Hei

Pyrin vastaamaan huomenna.

-Tietäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi