Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni pettää?

Vierailija
21.06.2014 |

Mieheni käy naispuolisen kaverinsa kanssa useasti iltaa viettämässä.joka toinen viikko on vähintään päästävä ravintolaan ja yleensä menee tämän naisen luo ja sieltä baariin.seksi meiltä on loppunut kokonaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä pahasti siltä että pettää. Ens kerralla kun on lähdössä sinne, kysy voitko lähteä mukaan. Tai älä kysy, sanot vaan että okei kiva idea, mä lähen kans mukaan.

Vierailija
2/6 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MITÄ?! Sanokoon mitä vain ken tahtoo mutta on EPÄNORMAALIA että mies käy toisen naisen kanssa missään. Ja usein. Oletko tyhmä vai vain pirun sinisilmäinen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja minulla on pääasiallisesti miespuolisia kavereita. Ja en todellakaan harrasta näiden kanssa mitään sopimatonta, vaikka paljon yhdessä aikaa vietetäänkin

Vierailija
4/6 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksikin loppunut, niin kuulostaa todellakin siltä, että pettää. Kauanko tätä on jatkunut? Tuossa tilanteessa itse kysyisin mieheltä suoraan asiasta. Onko teillä lapsia?

Vierailija
5/6 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:14"]Itse olen nainen ja minulla on pääasiallisesti miespuolisia kavereita. Ja en todellakaan harrasta näiden kanssa mitään sopimatonta, vaikka paljon yhdessä aikaa vietetäänkin

[/quote]

Onko miehet varattuja? Miten heidän tyttöystävät/vaimot suhtautuvat suhun? Onko ne ihan tervetulleita mukaan illanviettoihin halutessaan?

Vierailija
6/6 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:14"]Itse olen nainen ja minulla on pääasiallisesti miespuolisia kavereita. Ja en todellakaan harrasta näiden kanssa mitään sopimatonta, vaikka paljon yhdessä aikaa vietetäänkin

[/quote]

Onko miehet varattuja? Miten heidän tyttöystävät/vaimot suhtautuvat suhun? Onko ne ihan tervetulleita mukaan illanviettoihin halutessaan?

[/quote]

Osa on varattuja, osa ei. Toiset suhtautuu paremmin, toiset huonommin. Olen todella näkyvä ja räväkkä persoona ja saan paljon huomiota osakseni, joten toisaalta ymmärrän jos herätän mustasukkaisuutta. Toisaalta heti kun näihin naisiin tutustun paremmin, huomaavat he ettei minusta ole "vaaraa". Ja kyllä meillä kaikki on tietenkin tervetulleita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi